Viime hetken paniikki. =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Nonih: meillä kävi asunnon katsojia, jotka pitivät näkemästään: vielä mitään ei ole paperilla, mutta kävivät siis jo uudelleenkin ja tämän viikon lopulla lupasivat ilmoittaa, mikä heidän tilanteensa on, siis että ehtivät ennen seuraavaa näyttöä tarjouksensa jättää jos jättävät.

Mä aloin sitt oikeen miettimään: me ollaan luvattu tämän kämppä vapaaksi 2 viikkoa kaupanteosta, eli jos kaupat toteutuisivat vaikka viikon, kahden sisään, niin meidän muuttoon olisi enää kuukausi tai vajaa. Ja sitt meistä tulee Akaalaisia. :D Ei juma: mutt oikeasti, mä olen aina asunut täällä ihan paria poikkeusvuotta lukuunottamatta. Tää muutos on ihan valtava. Ja kuinka mä osaan asua maantasalla, ja ett on oma piha: mun kesäpiha on rajoittunut tähän asti parvekkeeseen ja sekin on ihan törkeässä kunnossa.

Remontin kartoitus tehtiin eilen: osaava mies asialla, mutt entä jos jokin menee pieleen, budjetti persiilleen (vaikka sellasta ei oikeastaan ole, kunhan vaan on varattu tietyn verran rahaa minkä pitää riittää kaikkeen), entä jos tulevat naapurit on ihan kamalia, mitä jos ne vihaa koiria, tai lapsia, jaksanko haravoida syksyllä ja keväällä ja luoda lumia siinä välissä??Apua..... |O :ashamed: :ashamed:

No niin, nyt NeitiNasu rauhoittuu ja keskittyy niihin positiivisiin puoliin! :D

Haravointi ja lumien luonti -> hyötyliikuntaa, mukavaa ulkoilua

Uusi asuinseutu -> paljon mielenkiintoista tutkittavaa, uusia ihania kävelyreittejä etsittävänä, uusia mielenkiintoisia ihmisiä, kenties monen monta uutta hyvää ystävää

Uudet naapurit -> kenties aivan huippuja koska haluavat asua teidän naapurissa, ehkäpä niin hyviä tyyppejä että kiva viettää kesällä aikaa yhdessä omalla pihalla, grillata ja rupatella.

Jotta näin, hyvin se menöö!!!!! :hug:

ps. budjettiin en puutu koska oma meni rakentaessa ihan persiilleen.... :whistle:

HYVIN SE MENEE !!!! Ja mieti miten ihanaa on päästä omaan asumaan. Piha ja kaikki. Ja aivan mielettömän hyvä ajankohta muuttaa!! Saa täysillä nauttia koko kesästä yms. Naapurit on varmasti ihan jees. Muistaa olla ystävällinen, niin eiköhän kaikki suju. Ja haravoiminen/lumenluonti on mukavaa ! Hyötyliikuntaa parhaimmillaan.
Mä oon niinku NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kade. Meillä jo vuosi kuolattu omaa, muttei sitä oikeeta osunu vielä kohdalle.
Onnea tulevaan uuteen kotiin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no minä olen koko ikäni, viime joulun asti asunut kerrostalossa. Nyt kun on muutettu, niin ei voi kun kehua kuinka hienoa on kun on oma piha =) Lumenluonnit ja haravaoinnit on aivan mahtavaa touhua,ku lapsen kans on omalla pihalla. ei tarvi kököttää katsomassa ku toinen leikkii,ku voi ite samalla touhuta. Tosiaan kun lapsi leikkii omalla pihalla, ei tarvi pakata reppuja ja kasseja ja rattaita et pääsis johonkin säädylliseen paikkaan ulos lapsen kans... ja jos vaatteet kastuu tai nälkä yllättää,ni sit vaan kävelee sisään. Koiratki viihtyy tos lähimetsäs loistavasti.. no nyt ku on kehuttu,ni sit se huono puoli, melkeen kaikki meän naapurit on jotain aivan järkyttävää , mu kylhän tänne mahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Uusi asuinseutu -> paljon mielenkiintoista tutkittavaa, uusia ihania kävelyreittejä etsittävänä, uusia mielenkiintoisia ihmisiä, kenties monen monta uutta hyvää ystävää

Uudet naapurit -> kenties aivan huippuja koska haluavat asua teidän naapurissa, ehkäpä niin hyviä tyyppejä että kiva viettää kesällä aikaa yhdessä omalla pihalla, grillata ja rupatella.

Joo, mäkin yritän ajatella juuri näin. Ja siis: mähän sain sieltä sen työpaikankin jo, oon saanut sieltä jo uusia tuttavia, ja sen lisäksi oon pitänyt yhteyttä kunnan johonkin ihmiseen (en muista titteliä) jolta oon saanut loistavia vinkkejä leikkipuistoista, perhekerhoista jne. Joten pakkohan sen on hyvin mennä. Mun äiti on suunnitellut muuttavansa lähemmäs meitä, naapurikuntaan, eli pois tästä kaupungista myös (mitä mä todella ihmettelen, meinasin penkiltä pudota) jotta on lähempänä apuna kun tarvitaan..

Eli kaiken pitäisi mennä hyvin. Ja ne uudet naapurit: eikö niin ettei paritaloon muuta kukaan, kuka ei siedä naapureita? Kai jokainen tuntee itseään sen verran. Eikö niin että tollaseen vanhaan puutaloon muuttaa vain tietynlainen ihminen, ei mikään nipo vaan tosi rento tyyppi, joka on halukas puhaltamaan yhteen hiileen niin hyvässä kuin myös pahassa, ihminen joka on hyvin meidänlainen ja näin ollen kanssakäyminen on loistavaa ja onnistunutta?!? EIKÖ!!?? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Joo, mäkin yritän ajatella juuri näin. Ja siis: mähän sain sieltä sen työpaikankin jo, oon saanut sieltä jo uusia tuttavia, ja sen lisäksi oon pitänyt yhteyttä kunnan johonkin ihmiseen (en muista titteliä) jolta oon saanut loistavia vinkkejä leikkipuistoista, perhekerhoista jne. Joten pakkohan sen on hyvin mennä. Mun äiti on suunnitellut muuttavansa lähemmäs meitä, naapurikuntaan, eli pois tästä kaupungista myös (mitä mä todella ihmettelen, meinasin penkiltä pudota) jotta on lähempänä apuna kun tarvitaan..

Eli kaiken pitäisi mennä hyvin. Ja ne uudet naapurit: eikö niin ettei paritaloon muuta kukaan, kuka ei siedä naapureita? Kai jokainen tuntee itseään sen verran. Eikö niin että tollaseen vanhaan puutaloon muuttaa vain tietynlainen ihminen, ei mikään nipo vaan tosi rento tyyppi, joka on halukas puhaltamaan yhteen hiileen niin hyvässä kuin myös pahassa, ihminen joka on hyvin meidänlainen ja näin ollen kanssakäyminen on loistavaa ja onnistunutta?!? EIKÖ!!?? :ashamed:

KYLLÄ, juuri näin, teidän tulevat naapurit ovat hyvin pitkälti teidän kaltaisianne. Tykästyiväthän he samanlaiseen taloon, sijaintiin jne. Hyvin se tulee menemään, muistaa vain itse olla positiivinen ja suhtautua asiohin reilusti niin varmasti yhteiselo lähtee hyvin naapurin kanssa sujumaan.

KYLLÄ, juuri näin, teidän tulevat naapurit ovat hyvin pitkälti teidän kaltaisianne. Tykästyiväthän he samanlaiseen taloon, sijaintiin jne. Hyvin se tulee menemään, muistaa vain itse olla positiivinen ja suhtautua asiohin reilusti niin varmasti yhteiselo lähtee hyvin naapurin kanssa sujumaan. [/quote]

Niin just. Näin sen on pakko mennä. Ja mä olen avoin ja ystävällinen ja sopeutuvainen. Näinhän sen on mentävä. Mä aion kuitenkin asua tossa talossa seuraavan loppuelämän. Eli ei se nyt ihan metsään voi kertakaikkiaan mennä. |O :ashamed:

Kuka tulee tekeen mulle kukkapenkin? Mä tarviin jotain tosi monivuotisia, ja sellasia mitä ei saa kuihtumaan erkkikään. Enkä minä. :ashamed:

Jospa se mun uus naapuri on joku virhepeukalo ihme.. :saint:

Yhteistyössä