Viime menkat tuli 5pv myöhässä ja nyt ollut outoja tuntemuksia.. voinkohan olla raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "v ieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"v ieras"

Vieras
Siis ennen menkkoja oli arat rinnat ym ja menkkakivut oli melko olemattomat.. Nyt sit heti menkkojen jälkeen pari päivää tuli sellasia nopeita repäsyjä ihan alavatsaan, alaselkää jomotteli ja oli muutenkin vähän höntti olo.. Äsken kävin lenkillä, jonka lopulla alko alavatsassa tuntumaan oudolta ja vähän turvottavalta. Mua palelee jatkuvasti, väsyttää, on huono olo ja jano usein... En vaa tunne ketään kellä olis menkat tullu raskaana ollessa. Ja tää ei voi olla ees mitää toiveajattelua koska en mitenkään toivo raskautta. Kuinkahan todennäköistä raskaus on? Testiä en oo uskaltanu tehä...

[QUOTE="a p";30650923]Okei :D Mistäs toi nyt tuli?[/QUOTE]

No, mistäköhän? Jos on noin yksinkertainen, ettei tiedä, että ellei "lisääntymiselimiä" ole revitty pois, AINA jos harrastaa seksiä, on mahdollisuus raskauteen, niin silloin ei varmaan ole tarpeeksi järkeä lastakaan kasvattamaan...

[QUOTE="a p";30650963]Kai mä nyt herranjumala tiedän että jos harrastaa seksiä niin voi raskautua!! Mutta nyt lähinnä mietin noita menkkoja jotka tossa oli...[/QUOTE]

No, sitten sun pitäs tietää myös että menkat VOI tulla myös raskaana. Varmaan sillä samaisella peruskoulun lisääntymisopin tunnilla kerrottu...

Vielä lisäys että valkovuotokin on melko runsasta, vaikka yleensä menkkojen jälkeen "kuiva kausi"...
Kokemuksia kaipaan.. Tai onko kellään ollut tällästä oirehdintaa ilman raskautta? Mistä oireet sitten johtuivat?

Siis tee ihmeessä testi kukaan täällä ei osaa sanoa oletko vai et. Joo olen joskus kans kuullu että on valemenkkoja ikinä en oo tällästä henkilöö tavannu. Paitsi mun mummoni jolla oli joka raskaudes menkat ekat 5kk. Mut sekin nyt kuollu että en voi siltä kysyä mutta kaippa tuo mahdollista on. Tee vaa se testi nii siihen loppuu arvailut.

[QUOTE="minnas";30651062]Siis tee ihmeessä testi kukaan täällä ei osaa sanoa oletko vai et. Joo olen joskus kans kuullu että on valemenkkoja ikinä en oo tällästä henkilöö tavannu. Paitsi mun mummoni jolla oli joka raskaudes menkat ekat 5kk. Mut sekin nyt kuollu että en voi siltä kysyä mutta kaippa tuo mahdollista on. Tee vaa se testi nii siihen loppuu arvailut.[/QUOTE]

Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Huomenna pakko ostaa testi, niin pääsee tästä piinasta.
Olisin vaan halunnut muiden kokemuksia, oireita ym kuulla.. :)

Ite oon ollu 3 kertaa raskaana. Yksi keskenmeno ja kaksi lasta ja mulla ei oo ikinä ollu minkäälaisii oireita. Joten niistä en voi myöskää sen enempää kertoa. Mutta joka kerta kun oon ollu raskaana niin olen tienny sen jo viikkoo etukätee ennenku menkat on myöhässä. Kaveritki nauraa että miten mä voin tietää. Lääkärit sano taas että naisen kroppa kyllä tietää heti.

Mullakin on 2 raskautta jo ollut, niissä ei kuukautisia tullut ja oireet alkoivat muutama päivä ennen oletettuja menkkoja..
Nyt sit mun mielestä on samanlaisia oireita; vihlaisuja alavatsassa, pissattaa usein, huono/väsynyt olo, palelu, flunssa....
Mutta viime raskaudesta on niin pitkä aika etten oikein muista kunnolla :D

Hmmm. Tee se testi. Kun mulla oli tuo keskenmeno nii mulla alko menkat etuajassa ja sit kesti normi 5päivää mut silti mun oli pakko tehdä se testi ja plussa tuliki. No sit sain juosta lääkäreis ja labrois joka toinen päivä. Hormoonit vaa nous ja sit yhtäkkiä laskiki. Et voisko olla kysees joku tollanen. Ja mitää kipuja ei ollu eikä tullu. Olin vaa ehk vähän herkempi ja itkin enemmän.

Mä luulin jo et mulla on joku sisäsynnytintulehdus, kun heti menkkojen jälkeen tuli niitä repäseviä kipuja alavatsaan ja selkää jomotti/oli tosi huono olo.. Sit loppu ne repäsyt ja selkäkipukin laantu sellaseks olemattomaks. Nyt oon sit kiinnittäny huomiota paleluun ja väsymykseen sekä heikottavaan oloon, kuumetta ei oo.. Ja äsken lenkillä tosiaan alko vihlomaan alavatsaa ja turvottamaan, vihlonta loppui levossa.. Oonkohan mä vähän vainoharhanen vai mitä ihmettä...? :D
Testin teen huomenna.

Yhteistyössä