Viime tingassa? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homssantuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

homssantuu

Vieras
En taas suinkaan. Mies tulee tunnin päästä töistä kotio ja mulla on vaan imurointi, vessansiivous ja ruoka tekemättä. Sen haalaritkin pitäis pestä. Aikaa on ollut...maanantaista asti. Reissuhommat nääs.

Haluan itse että koti on siisti kun se tulee. Pitäiskö siis sulkea palsta ja alkaa toimia? Vauvakin kuuluu heräilevän...

Muita joilla jää samalla lailla asiat viime tinkaan? Mulla tää toistuu joka viikko :D

Lisään vielä, että kun menimme naimisiin, tiesin häistämme vuotta ennen. Silti kyhäsin ne juhlat viikkoa ennen h-hetkeä. 2päivää ennen vihkiäisiä vasta lähdin pukuani etsimään. Ku n tuo lapsi äskettäin kastettiin, järkkäsin juhlat valmiiksi 2 päivää ennen. Sitten mulla on aina kauhea migreeni ennen juhlia.
Kaikilla oli silti hurjan hauskaa juhlissamme. Kotiani kehutaan siisteydestä. Onko tää luonteenpiirre? Voisko tätä jotenki kehittää paremmaksi? :D
Ukkoa aina naurattaa koheltamiseni.

Mä oon aina kans viime tingassa. Ja sillon saan parhaiten aikaiseksi...
Ihan sama kuinka monta päivää/viikkoa aikaisemmin tiedän että pitäis siivota/järjestellä/leipoa jne, niin aina suurin osa hommista tehdään yömyöhällä edellisenä päivänä tai samana päivänä ja tietenkin kamalalla kiireellä.
Monasti sit käyn vielä suihkussa kun ensimmäiset vieraat jo kohta saapuvat *nolo*

Yhteistyössä