Viime to kirjottelin tänne ukon tekemästä yllätyksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2:n Äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2:n Äippä

Vieras
Eli anoppi paukkas paikalle yhtäkkiä ja sanoi vievänsä tenavat yöksi mukaansa. Sanoi myös et taksi tulee hakemaan tunnin kuluttua, et mun täytyy laittautua nätiksi. Lupasin tulla sit kertoo miten ilta sujui :)

Eli taksi tuli hakemaan, kuten oli tiedossa. Mä olin just ja just kerenny laittautua ja hyppäsin kyytiin. Taksi vei minut ravintolan pihaan, mies odotti ravintolan edessä ruusun kanssa :) Sitten menimme syömään ja söimme oikein pitkän kaavan kautta ja nautimme muutamat lasilliset viiniä. Ihanaa oli keskustella ja viettää aikaa ihan kahdestaan - mua jopa jännitti kuin ekoilla treffeillä oltaisiin oltu :D Ja suorastaan punastelin siinä kynttilöiden loisteessa... Hih! Siis yhteistä aikaa meillä ei juuri ole kaiken talon rakennuksen, talouden pyörittämisen arkisine askareineen ja lasten kanssa touhuamisen välissä. Niin ja tosiaan mies käy päivisin ihan töissäkin, minä olen lasten kanssa kotona.

Sitten ajelimme taksilla kotiin ja loppuilta jääköön sitten salaisuudeksi ;)

Ihana ilta siis kaikin puolin. Arkinen aherrus jäi hetkeksi taka-alalle ja sain taas muistaa miksi tuohon ukkoon oon aikanani rakastunut :) Ajattelinkin, että seuraavaksi taidan minä tässä kesän päälle järkätä jotain samanmoista yllätystä miehelle... hmm...

Yhteistyössä