Viime yö ja eilinen ilta meni jo paremmin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Mä puran tätä pahaa oloa siitä ystävän kuolemasta tänne.. Oon yksin kotona. .no tyttökin on mut nukkuu.. pakko tehdä jotai et pysyn järjissäni :/

Mies joutu ottaa viime yöksi unilääkkeen ja tuntu ettei siltikään saanut unta.. Itsekin nukuin tosi huonosti.. Ja aína kun yritin sulkea silmät ja saada unesta kiinni näin vain sen ystävämme makaamassa omassa veressään siellä :'( Voi ahdistus.. Ruoka ei maistu.. kahvia/energiajuomaa ja tupakkaa menee kamalasti.. Pakko jaksaa tuon pienen tyttären.. rakkautemme takia :heart: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Te siis näitte miten ystävälle tapahtui, eikö teille ole tarjottu kriisiapua?

en nähnyt itse tapahtumaa.. mutta tulin juuri heti sen jälkeen paikalle. Ja näin ystävämme siinä maassa juuri ennen kun ambulanssi ja poliisit tulivat..Ei tarjottu apua..

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Te siis näitte miten ystävälle tapahtui, eikö teille ole tarjottu kriisiapua?

en nähnyt itse tapahtumaa.. mutta tulin juuri heti sen jälkeen paikalle. Ja näin ystävämme siinä maassa juuri ennen kun ambulanssi ja poliisit tulivat..Ei tarjottu apua..

Olis kyllä pitänyt tarjota!! :o

otappa höbänä yhteys tuossa linkissä olevaan johonkin tahoon: http://www.lahti.fi/www/cms.nsf/pages/38EB8BBC70638B70C2256E7E0038C0DE#kriisiapujapaivystys

skrollaa alas niin sieltä löytyy. :hug:

Yhteistyössä