viime yönä koettua :O (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vingutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vingutin

Jäsen
21.09.2009
503
0
16
hyii, viime yön pimeinä tunteina (n.klo 00.30 ->) koin jotain epämiellyttävää!! n. puolta tuntia ennenkuin menin sänkyyn, niin koirani tuijotti mua kokoajan. se ei siis nukkunut tai maannut, istu vaan ja seuras mua katsellaan ..

nooh,.. mutta menin sit sänkyyn, ja kun olin nukahtamaisillani, havahduin ensiksi pieneen "kosketukseen" olkapäälläni tai vähän niinkuin sormella olisi naputtanut "jokin" ja sitten tunsin saman päässäni :o aukaisin silmät, ja mun koira istui sänkyni vieressä ja tuijotti mua kokoajan!! yleensä koirani ei todellakaan kyttää mua vaan se vetelee sikeitä.. mieheltäkin varmistin, että eihän se mua naputtanut :D

voitte uskoa, että noina pikkutunnella mielikuvitus laukkaa hurjana.. kun kiertää juttua, että lemmikit näkis jotain,mitä me emme näe.. emmä tiiä..hui.

Eläimet muka aistii saatanan, ite en semmosiin usko. Mut eihän sitä tiedä vaikka saatana kävi vähän sua naputtelemassa. Tosin siinä tapauksessa koira olis varmaan murissut.

Mulle kävi kerran niin että olin yksin kotona (teininä ) , olin omassa huoneessa sängyllä lueskelemassa kirjaa. Vierelläni oli kissani, joka yhtäkkiä nousi seisomaan selkä kaarella ja katsoi huoneen perälle sähisten. Ikinä ei ollut käyttäytynyt noin, vähän tuntui jo että uskallanko edes kääntyä katsomaan :o En nähnyt mitään, mutta uskon että siellä jotain oli...

Kammottavaa:o Meidän koira tuijotti yhtenä iltana tyhjää olohuoneen nurkkaa ja murisi ja haukkui. Oli tosi vaikea saada sitä hiljaiseksi. Aloin pelätä sikana, että mikä siellä on, vaikka en normaalisti usko mihinkään aaveisiin:D

niin ei se vaarallista ollut.. ja koira ei murissut, eikä sitä pissittänyt.. oltiin käyty 23 aikaan viimeisellä pissireissulla :) mutta siis tuo tilanne oli vaan epämiellyttävä :/

ja kun mun mielikuvitus ei suinkaan ole sieltä miedoimmasta päästä..

onneks ei sentää tullut unihalvausta samana yönä :o

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Mä olen kanssa kuullu että koirat ja eteenkin kissat omais sen kuudennen aistin jolla "näkee" sen mitä useimmat ei halua/pysty näkemään. ;)

Oikeasti koirat on sen verran hölmöjä, että ne saattaa haukkua ja murista ihan vaikka heijastuksille ja varjoille. Koira voi haukkua vaikka uunin luukusta heijastuvalle peilikuvalleen.

Joskus kun minua on pelottanut yöllä. On tullut tunne, että huoneessa voisi olla joku muukin. Olen rukoillut kaikki osaamani kristilliset rukoukset läpi ja sen jälkeen pelkotila mennyt pois. Minulla on toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Mä olen kanssa kuullu että koirat ja eteenkin kissat omais sen kuudennen aistin jolla "näkee" sen mitä useimmat ei halua/pysty näkemään. ;)

Oikeasti koirat on sen verran hölmöjä, että ne saattaa haukkua ja murista ihan vaikka heijastuksille ja varjoille. Koira voi haukkua vaikka uunin luukusta heijastuvalle peilikuvalleen.

Tiedossa tämäkin. =)

Meillä koira vahtasi muo silloin kun synnytys oli käynnistymässä, illasta katsoin televisioa sohvalla ja muut meni jo nukkumaan, koita istui vieressä ja välillä vilkuili ikkunaan sitten taas tapitti muo. En jaksanu kipittää sänkyyn, vaan jäin sohvalle nukkumaan, koira jäi viereen. Puoli yks se aloitti uikutuksen ja tuijotti muo ja pomppi ikkunassa vuorotellen. Yleensä ottaa rusakot yms kyytiä kun nartulla tosi vahva metsästysvietti, joten meinasin että näkee jotain pupuja ja yrittää siksi päästä ulos.

Sama jatkui seuraavat puoli tuntia, no sitten mulle iski ajatus että jos vuodet tai hevoset päässyt karkuun (oli pimeää joten ulos ei näkynyt) no otin koiran mukaan ja lähdettiin ulos, ei hevoset kiltisti tallissa samoin vuohet tallessa. Koira vahti muo koko ajan ja uikutti, nähtiinpä jopa pellon reunassa rusakko mutta tämäpä vain seurasi muo sisälle eikä tehnyt elettäkään lähteäkseen pupua pyydystämään. Aika pian tästä alkoi säännölliset supparit ja koira jatkoi samaa koko ajan, välillä pyytäen ulos. Aamulla heti lähdettiin laitokselle, ja koira olisi autoonkin tullut mukaan, pariin kertaan jouduttiin ulos se häätämään.

Meillä koira on tehnyt muutaman kerran niin että katsoi sohvaa melkein tunnin ja heilutti häntäänsä samalla aivan kuin siellä olisi istunut joku tuttu. no ei siinä mitään mutta sen jälkeen kissa meinasi hypätä sohvalle, mutta rupesi sähisemään ja peruutti selkä kyyryssä pois sohvan luota. Ja sohva oli tyhjä koko ajan .

No se ihmetteli ensin, et mitä ihmettä sä kökötät niin paikallaan, kun luit kirjaa ja sit yöllä se tuli herättään, ku olit kuorsannu niin lujaa, et se ei saanu nukuttuu. ;)

Monet koirat aistivat esim. isäntänsä tulevan epilepsiakohtauksen tai jos diabeetikolla on verensokerit menossa liian alhaalle tms. Haistavat näitä hengityksestä ja sairaskohtausta edeltävistä hormonimuutoksista.

Yhteistyössä