hyii, viime yön pimeinä tunteina (n.klo 00.30 ->) koin jotain epämiellyttävää!! n. puolta tuntia ennenkuin menin sänkyyn, niin koirani tuijotti mua kokoajan. se ei siis nukkunut tai maannut, istu vaan ja seuras mua katsellaan ..
nooh,.. mutta menin sit sänkyyn, ja kun olin nukahtamaisillani, havahduin ensiksi pieneen "kosketukseen" olkapäälläni tai vähän niinkuin sormella olisi naputtanut "jokin" ja sitten tunsin saman päässäni
aukaisin silmät, ja mun koira istui sänkyni vieressä ja tuijotti mua kokoajan!! yleensä koirani ei todellakaan kyttää mua vaan se vetelee sikeitä.. mieheltäkin varmistin, että eihän se mua naputtanut
voitte uskoa, että noina pikkutunnella mielikuvitus laukkaa hurjana.. kun kiertää juttua, että lemmikit näkis jotain,mitä me emme näe.. emmä tiiä..hui.
nooh,.. mutta menin sit sänkyyn, ja kun olin nukahtamaisillani, havahduin ensiksi pieneen "kosketukseen" olkapäälläni tai vähän niinkuin sormella olisi naputtanut "jokin" ja sitten tunsin saman päässäni
voitte uskoa, että noina pikkutunnella mielikuvitus laukkaa hurjana.. kun kiertää juttua, että lemmikit näkis jotain,mitä me emme näe.. emmä tiiä..hui.