...ja mieli on matalalla. Mulla on jo nyt lapsia ikävä. :/
Missä vaiheessa lapsista oppii olemaan päivät erossa ilman kamalaa ikävää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:vähänkö haluaisin että pääsiskin töihin¨!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:vähänkö haluaisin että pääsiskin töihin¨!!!
Kuinka kauan sä olet ollu kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:vähänkö haluaisin että pääsiskin töihin¨!!!
3vuotta....
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:vähänkö haluaisin että pääsiskin töihin¨!!!
3vuotta....
Mä 4.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
Joulukuussa tulee 7v6kk kun oon ollu kotiäitinä.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:vähänkö haluaisin että pääsiskin töihin¨!!!
3vuotta....
Mä 4.
no just, aikakin mennä töihin, ja ole onnellinen kun niitä sait!
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olin 4 vuotta kotiäitinä. Tunsin myös kamalaa tuskaa, ikävää ja huonoa omaatuntoa siitä, että piti lapset laittaa päivähoitoon. Yllättäen nuo negatiiviset tunteet katosivat jo ensimmäisen hoitopäivän jälkeen. Lapsilla oli kaikki hyvin, mukava hoitaja ja hienosti meni päivä. Oli oikea päätös, vaikka niin kamalalta tuntuikin etukäteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
![]()
Mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
![]()
Mitä?
Mä: kuinka joku jaksaa?
Mun tuttu oli yli 18 vuotta (vuorotellen äippälomalla ja hoitovapaalla) ei sitä sit paljon kannata töihin mennä kun muksuja on tarpeeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
Mitä lähdet tekemään? =)
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
Mitä lähdet tekemään? =)
Ei oo vielä tarkkaa tietoa.
Sen näkee parin kuukauden päästä mitä edessä on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
Mitä lähdet tekemään? =)
Ei oo vielä tarkkaa tietoa.
Sen näkee parin kuukauden päästä mitä edessä on.![]()
Huippua!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
![]()
Niin?
Olen mäkin ollut 7v kotiäitinä ja jatkaisin loputtomiin jos ois mahku sillä rakastan olla lasten kanssa kotona ja kasvattaa niitä ite :heart: . Poika täytti juuri 7v ja tyttö on 2v4kk. Kun tyttö on hiukan reilu 3v niin menen töihin. En haluaisin mennä ja jättää tyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:...ja mieli on matalalla. Mulla on jo nyt lapsia ikävä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla kans edessä se tammikuussa.
![]()
Niin?
Olen mäkin ollut 7v kotiäitinä ja jatkaisin loputtomiin jos ois mahku sillä rakastan olla lasten kanssa kotona ja kasvattaa niitä ite :heart: . Poika täytti juuri 7v ja tyttö on 2v4kk. Kun tyttö on hiukan reilu 3v niin menen töihin. En haluaisin mennä ja jättää tyttöä.
kukin tyylillänsä. itsellä muksut 6v täyttävä ja 2v, niin tosiaan haluan pois kotoo. haluan aivoilleni enemmän työtä, mitä siivous ja kodin pyörittämisen rumba antaa,