J
Jenni
Vieras
Lapsi heräili vähän väliä itkunsekasta kitinää pitäen, mies ku nukkuu lähempänä lapsen sänkyä ni tökkäsin sitä ja sanoin et viittikkö antaa uninallen kainaloon jotta rauhottuis, mies kysy et minkä tuolin?sanoin että nallen, ni mies kysy missä se toinen tuoli sitte on? sit laitoin jo valot päälle ja sanoin että viittikkö nyt nousta antaa sen nallen vai et...
Sit mies katto hölmistyneenä mua ja kysy et minkä pöydän viereen..siin vaihees nousin kyl ite antaa sen nallen ja sanoin ukolle et ei nyt taideta olla ihan samal aaltopituudella asiasta...kunnes tajusin et se oikeesti oli niin unenpöpperössä ettei tajunnu hölkäsen pöläystä siitä mitä mä sille puhuin.Ei siis tehny kiusaa niinku eka ajattelin
Sit mies katto hölmistyneenä mua ja kysy et minkä pöydän viereen..siin vaihees nousin kyl ite antaa sen nallen ja sanoin ukolle et ei nyt taideta olla ihan samal aaltopituudella asiasta...kunnes tajusin et se oikeesti oli niin unenpöpperössä ettei tajunnu hölkäsen pöläystä siitä mitä mä sille puhuin.Ei siis tehny kiusaa niinku eka ajattelin