Kuinka kauan säilyy jääkaapissa itse tehty viinijmarja mehu?siis ihan marjat keitetty,pullotettu ja sokeria lisätty. Ei kummempaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:niin kauan ettei sihahda kun avaat tai ole järkyttävää homekönttiä pinnassa. paitsi että sen homeen voi poistaa ja kiehauttaa mehun ja juoda pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:niin kauan ettei sihahda kun avaat tai ole järkyttävää homekönttiä pinnassa. paitsi että sen homeen voi poistaa ja kiehauttaa mehun ja juoda pois.
Alkuperäinen kirjoittaja vastuutonta:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:niin kauan ettei sihahda kun avaat tai ole järkyttävää homekönttiä pinnassa. paitsi että sen homeen voi poistaa ja kiehauttaa mehun ja juoda pois.
ET OO TOSISSAS! Osa homeista on suht vaarattomia mutta silmällä ei erota muista sitä hometta mikä on tappava. Siksi kaikki homeessa olevat tuotteet on heitettävä pois -se ei kuole mihinkään keittämällä!
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja vastuutonta:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:niin kauan ettei sihahda kun avaat tai ole järkyttävää homekönttiä pinnassa. paitsi että sen homeen voi poistaa ja kiehauttaa mehun ja juoda pois.
ET OO TOSISSAS! Osa homeista on suht vaarattomia mutta silmällä ei erota muista sitä hometta mikä on tappava. Siksi kaikki homeessa olevat tuotteet on heitettävä pois -se ei kuole mihinkään keittämällä!
no en ole kuollut vieläkään vaikka mummun homeklönttimehuja olen ikäni juonut...ja niitä mehuja ei edes uusintakeitetty. Nuo homeet on tyystin erilaisia kuin homeet joita muodostuu lihojen tms. pinnalle. Mites homejuustot? voiko niitä syödä? entä viiniä joka on valmistettu jalohomeisista marjoista. Itse olen ravitsemusalan ammattilainen ja hygieniakoulutukset ym takana. kuinkas ennen hengissä selvittiin, kun kaikki oli järestään homeessa? Voi että teitä...
Alkuperäinen kirjoittaja vastuutonta:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja vastuutonta:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:niin kauan ettei sihahda kun avaat tai ole järkyttävää homekönttiä pinnassa. paitsi että sen homeen voi poistaa ja kiehauttaa mehun ja juoda pois.
no en ole kuollut vieläkään vaikka mummun homeklönttimehuja olen ikäni juonut...ja niitä mehuja ei edes uusintakeitetty. Nuo homeet on tyystin erilaisia kuin homeet joita muodostuu lihojen tms. pinnalle. Mites homejuustot? voiko niitä syödä? entä viiniä joka on valmistettu jalohomeisista marjoista. Itse olen ravitsemusalan ammattilainen ja hygieniakoulutukset ym takana. kuinkas ennen hengissä selvittiin, kun kaikki oli järestään homeessa? Voi että teitä...
Sinä ammattilainen!!! Toivottavasti en ikinä syö tekemääsi ruokaa. Vaikka itse söisit homeista, älä ikinä neuvo toiselle. Jos todella olet ammattilainen tiedät miten mm homejuusto tehdään ja kuinka turvallisia homeita hankitaan. Sinä et tiedä, muutet et tuollaisia toteamuksia esittäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja vastuutonta:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja vastuutonta:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:niin kauan ettei sihahda kun avaat tai ole järkyttävää homekönttiä pinnassa. paitsi että sen homeen voi poistaa ja kiehauttaa mehun ja juoda pois.
Sinä ammattilainen!!! Toivottavasti en ikinä syö tekemääsi ruokaa. Vaikka itse söisit homeista, älä ikinä neuvo toiselle. Jos todella olet ammattilainen tiedät miten mm homejuusto tehdään ja kuinka turvallisia homeita hankitaan. Sinä et tiedä, muutet et tuollaisia toteamuksia esittäisi.
voi halit ja pusut sullekkin, elä nyt leipään tukehdu![]()
![]()
![]()