Viis vee neukkalääkäri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mitä asioita neuvolalääkäri tutkii näin viis vuotiaana? Meillä on tänään, ja haluan valmistautua etukäteen henkisesti.

ps. Jos joku haluaa tulla meille siivoamaan, myydä mulle pähkinän sävyisen tripp trapin tai löytää sellaisen käytettynä ylipäätään, tilata meidän valokuvat ne ensin läpikäyden, tervetuloa. Voin keittää kahvit. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Punaisen voisin myydä =) *avuliaana*

Voi kiitos ajatuksesta. :hug:

Mä olen lievästi kyllästynyt: kaikki myy pyökinvärisiä ja muutama kirsikkaa. Mutta pähkinää?? Ei nyt sentään. Joko kukaan muu ei tykkää kyseisestä väristä, tai sitten ne ei raaski luopua tuoleistaan ne kerran ostettuaan. En tiedä kumpi. Olen epätoivoinen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Meillä se lääkäri lähinnä mittasi vain verenpaineen ja luki läpi ne terveydenhoitajan tekemät testitulokset. Yhtä tyhjän kanssa siis tuo lääkäri meillä.

Ok, no ei sitt mitään. Mä ajattelin ett jos siellä tehdään jotain joka vähän sattuu tai tuntuu ilkeältä, niin mä en kyllä kestä. Sitt saa mies mennä.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mä olen lievästi kyllästynyt: kaikki myy pyökinvärisiä ja muutama kirsikkaa. Mutta pähkinää?? Ei nyt sentään. Joko kukaan muu ei tykkää kyseisestä väristä, tai sitten ne ei raaski luopua tuoleistaan ne kerran ostettuaan. En tiedä kumpi. Olen epätoivoinen. :(

Meilläkin syntyi melkoinen rakkaussuhde noihin tuoleihin, lapset ovat jo isoja koululaisia ja yhä vaan istuivat tripp trappeissa keittiön pöydän ääressä :D Nyt toinen on myyty ja toinen tuossa vielä on...

Sisi tuoli myyty, ei koululainen

Meilläkin syntyi melkoinen rakkaussuhde noihin tuoleihin, lapset ovat jo isoja koululaisia ja yhä vaan istuivat tripp trappeissa keittiön pöydän ääressä :D Nyt toinen on myyty ja toinen tuossa vielä on...

Sisi tuoli myyty, ei koululainen

:D

Mutta oikeasti hyvä kuulla, mä kun olen miettinyt ett raaskinko ostaa sen sitten uutena ellen käytettynä mistään saa. Mutta ehkä sitten, jos sitä oikeasti tulee käytettyä vuosia..

Mitä asioita neuvolalääkäri tutkii näin viis vuotiaana? Meillä on tänään, ja haluan valmistautua etukäteen henkisesti.

Meillä ei ole 5-vuotisneuvolassa lääkäriä ollenkaan, vasta 6-vuotiaana (edellinen oli 3-vuotiaana)
5-vuotisneuvolassa on terkan lisäksi psykologi, se on tulossa vasta parin kk:n päästä...

Näkeekö noita Tripptrappeja (värejä) jostain netissä,meil on joku puun värinen mut en tiedä/muista mikä...

TT_PROD.jpg

Yhteistyössä