Hae Anna.fi-sivustolta

Viisi tänään

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Athatar vaihtaa, 13.06.2018 klo 20.04.

1. Athatar vaihtaa Vierailija

Kerrotko mitä saat lähitulevaan? Ja kesääni? Parisuhdetta ei ole, eikä ketään kiikarissakaan. Muissa ihmissuhteissa muutosta, ne kiinnostavat. Ethän arvaile, mutta jos korteista/näöllä tekisit. Sinulle kurkistan perityllä selvänäöllä.

2. Kenken Vierailija

Hei. Pieniä muutoksia saat elämääsi ja kun huomaat niiden arvokkuuden, se tuo syvyyttä ajatusmaailmaasi. Sinulla on jotain käymisvaihetta elämässäsi ja ihmissuhteissa ja se aiheuttaa hämmennystäkin. Tämä kaikki on kuitenkin snnettu sinulle suuremman merkityksen takia. Olet oppilas, opettaja. Sanat tulevat kauttasi. Rakkaudenkaipuu saa täyttymystä, olethan avoin tuleville tilanteille. Voi olla, että et etdi tai ei ns. Kolahda, mutta hänrn kanssaan koet uudistumista ja täytymistä.
    Toivon että voin olla avuksi vaikken suoria vastauksia saanutkaan.

Antaisitko näkemystä harmaantuneeseen vihreäsilmäiseen mieheen. Mikä on hänen merkityksensä elämässäni ja mitä se konkreettisesti tarkottaa?

3. Kesäksi Vierailija

Jotain on jäämässä elämästäsi pois, joka ei siihen enää kuulu. Jatkoajalla olleet ja nyt tulleet päätökseen. Toisaalta taas lähentymistä niiden kanssa joilla tärkeä tehtävä elämässäsi. Jokin sisäinen muutos myös sinussa. Uusi katsantotapa ja ristiriitojen selviäminen. Syvä helpotuksen tunne, mutta myös haikeutta. Muuten kesäsi näyttää aika mukavalta. Hyvinkin suunnittelematon tapahtuma tuo sinulle loppukesään piristystä ja uuden tuttavuuden. Ei välttämättä rakkautta, mutta ystävyyttä.

Mitähän minun rakkauselämään tähän hetkeen ja kesälle? Olen sinkku, mutta tässä miehiä ympärillä pyörii. Toivoisin kevyempää kuviota, mutta avoimin mielin olen. Aika nirso olen miesten suhteen eli ulkonäkö mulle tärkeä juttu ja fyysinen viehättävyys.

4. Athatar vaihtelee Vierailija

Kiitos vaihdostasi.

Miehellä on tarkoitus olla elämän polullasi käymässä, tulette molemmat oppimaan toisiltanne jotain. Kuljette hetken matkaa yhdessä. Konkreettisesti olette tekemisissä toistenne kanssa tietyn mittaisen jakson ajan ja sen jälkeen lähdette eri suuntiin. Tiedätte molemmat silloin saaneet toisiltanne paljon. Tämä tuttavuus on selkeästi tarkoitettu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri