viivanpaikka huhut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix4

Vieras
siis en ymmärrä mistä tämä on tullut?
Jos testissä on hailea viiva vaikkakin haaleaa haaleampi eikös siinä sitten pidä olla ollut niitä hormoonneja pissassa mihin reakoinut?

siis mikä tää viivanpaikka villitys on?

siis kyse nyt värillisestä "viivanpaikasta"

Joissain testeissä on toki sellanen rantu väritön mutta se näkyy jo ennen testiä-

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
niinpä

aina kun jonkunlainen havattava viiva siihen testiin on tullut, niin raskaana olen ollut

Mä oeln saanut sen viivan niihin vaikken oel ollut raskaana.
Siis niitä sellaisia mitä tällä palstalla näkee useemmin ku ihan oikeita plussia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
niinpä

aina kun jonkunlainen havattava viiva siihen testiin on tullut, niin raskaana olen ollut

Mä oeln saanut sen viivan niihin vaikken oel ollut raskaana.
Siis niitä sellaisia mitä tällä palstalla näkee useemmin ku ihan oikeita plussia.

mutta eikös ohjeessa ole että jos havaittava värillinenviiva on positiivinen. Viivojen ei tarvitse olla saman vahvuisia.

anteeksi kun jankkaan.
Olen kyllä itsekin monet testit tehnyt esikoista haaveillessa (3v meni ) mutta viivan paikkoja eli väriömiä viivan paikkoja en ole saanut.

Ootteko koskaan testannu, huonoimpiin testeihin tulee sellanen viivanpaikka näkyviin vaikka sen kastaisi puhtaaseen veteen. Ei muutu punaiseksi mutta tikuun tulee usein viivan paikka näkymään pummempana kuin pohja. Ei tosiaan meinaa aina raskautta. Eikä ole mitään tekemistä hcg:lla

Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Ootteko koskaan testannu, huonoimpiin testeihin tulee sellanen viivanpaikka näkyviin vaikka sen kastaisi puhtaaseen veteen. Ei muutu punaiseksi mutta tikuun tulee usein viivan paikka näkymään pummempana kuin pohja. Ei tosiaan meinaa aina raskautta. Eikä ole mitään tekemistä hcg:lla

Juu kyllä. Mutta se on aina ihan olematon. Nyt siis itse sain ainakin ihan kuvan tuosta hailakasta viivasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:

Ollaan testattu veteen,maitoon ja miehen virtsaan..voisin väittää ettei noissa pitäisi olla missään raskaushormoneja....

Yhteistyössä