Kyllä se viivalta näyttää vaikka haalea onkin. Kannattaa odottaa pari päivää ja tehdä sitten uudestaan Vaikka jos toiveita raskaudesta on niin vaikea on odottaa... Peukkuja pidän
Hmm, voiskohan se olla Pitää varmaan koittaa parin päivän päästä uudelleen.. Esikoinen näkyi heti kahtena kirkuvan punaisena viivana mut silloin olikin jo rv 9 tai 10
Onko tuo testi tuossa nyt kuivunut vai "märkä" kun otit kuvan? Ja tuliko tuo viiva ihan sen testiajan puitteissa? Jos tuli, niin kyllä se ihan haamuviivalta näyttää!!
Itse olen tuolla testillä saanut juurikin noita hyvin näkyviä viivanpaikkoja... Mutta eiköhän tuo ole ihan sitä itteään =)
Teetkö huomenna uuden sillä toisella? Kaksihan siinä paketissa on
mulla oli hieman vaaleampi kuin tuo sunnuntai-iltana mutta maanantaiaamuna alkoi vuoto, tää ei kyllä ole mun normaali menkkavuotoa vaan kirkkaanpunaista ja limansekaista, anteeksi yökötyskuvaus :x
toivon sulle viivan vahvistuvan :heart: ihan selkeä haamu se on :heart: :heart:
Toi testi taisi kuitenkin olla viallinen sillä käytin tänä aamuna sellaisen Aconin herkän eikä siihen tullut mitään mitä olis voinut edes parhaalla mielikuvituksella kuvitella..
Mä olen monesti näihin kommentoinut, ja varoituksen paikka muillekkin, noi RFSU:t antaa vääriä haamuviivoja, mulla melkeen joka hemmetin testissä moinen kummittelee ja joka kerta oon saanut pettyä.