Viking Gracen hinnat baareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bilettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bilettäjä

Vieras
Tekisi mieli lähteä juhlimaan laivalle. Ajatuksissa Viking Grace. Siellähän ei myydä alkoholia tax-freessä menomatkalla. Muutama olisi kiva ottaa alle ennen baariin siirtymistä. Millainen hintataso baareissa/yökerhossa on?
Jos ovat maassa sijaitsevien baarien hinnoissa (siideri noin 7 euroa), tulee reissu liian kalliiksi, kaikkine syömisineen ja juomisineen.

Siellä oli semmonen juttu, että muistaakseni yhden sixpackin/ yhden viinipullon tms. sai ostaa menomatkalla. Me ostettiin sixpack olutta. Tyhmää sinänsä, koska jos niitä ei saa hytissä nauttia, niin miksi joku ostais pikkupäkin olutta menomatkalla ja loput seuraavana päivänä? ;)

Oisko siideri baarissa maksanut 5e?

Viimeksi muokattu:
5€:lla saat varmaan oluen/siiderin baaristakin, tässä ruokamestan hintoja:

BEER, CIDER & SOFT DRINK´S
Lapin Kulta Export draft beer 45 cl 4,50 40:–
Samuel Adams, lager 35 cl 5,00 44:–
Sierra Nevada Pale Ale 35 cl 6,00 53:–
Bishops Finger Ale 50 cl 6,00 53:–
Karjala III 33 cl 4,50 40:–
Cider apple 33 cl 5,00 44:–
Cider pear 33 cl 5,00 44:–
Pepsi Cola, Jaffa, 7Up 50 cl 2,50 22:–
Hartwall Kivennäisvesi - Mineralvatten - Mineral water 33 cl 2,00 18:–
Food Garden Aqua, still/sparkling 50 cl 1,70 15:–

Mulla ei baarihinnoista maissa ole hajuakaan, on niin pitkä aika siitä kun on viimeksi käynyt missään. Gracella kuitenkin mielestäni kohtuulliset hinnat. Tosiaan siiderin hinta tais olla tossa vitosen hujakoissa ja pelkkä limsa baarissa lapselle maksoi jonku 2,50 tai 2,80€

Jos rahasta on kiinni, lähtisin sit varmaan Amorellalle. Risteilyn saa muutamalla kympillä. Jää enempi siihen bilettämiseen. ;)

Mun paras kaveri on Gracella baarinvastaavana, Kun olen hänen työvuorollaan risteilyllä hän myy minulle henkilökunnan alennuksella drinkit ja oluet eli 3 euoron hintaan :)

Yhteistyössä