Viking line amorella onko perheelle sopiva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suunitelmissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kivempi pallomeri kuin isabellalla (Turun iltalaiva), mutta lastenohjelma paljon surkeempi kuin isabellalla... mut meillä on kyllä lapset viihtyneet aina laivalla hyvin, kokemusta on just noista kahdesta laivasta! Eikä muuten oo mitään känniläisiä ollut häiritsemäsä, kun ei tietenkään missään ravintoloissa lasten kans luuhata! Ihan on saanut rauhassa olla, vaikka kaikki aina sanoo et viking line on känniläisten laiva joka ei sovi lapsiperheille!

Riippuu varmasti päivästäkin millaista porukkaa sattuu. Itse tulin eilen Isabellalta ja ystävien kanssa puhuttiin ettei ikinä haluaisi lapsien näkevän sitä menoa ja örveltämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Riippuu varmasti päivästäkin millaista porukkaa sattuu. Itse tulin eilen Isabellalta ja ystävien kanssa puhuttiin ettei ikinä haluaisi lapsien näkevän sitä menoa ja örveltämistä.

Me ollaan aina oltu lauantailähdöllä laivalla... Luulis et sillon ois eniten känniläisiä... Mutta lasten jutut ja ravintolat on eri kerroksissa, eikä lasten kans tuu siä yömyöhään hilluttua ylipäätään.... Toisaalta, en koe et lapsia häiritsis jos huppelissa oleva ihminen sattuu ohi käveleen, kuhan ei mitään örvellä. Mutta semmosta ei meiän kohdalle oo ainakaan koskaan sattunut...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:

Me ollaan aina oltu lauantailähdöllä laivalla... Luulis et sillon ois eniten känniläisiä... Mutta lasten jutut ja ravintolat on eri kerroksissa, eikä lasten kans tuu siä yömyöhään hilluttua ylipäätään.... Toisaalta, en koe et lapsia häiritsis jos huppelissa oleva ihminen sattuu ohi käveleen, kuhan ei mitään örvellä. Mutta semmosta ei meiän kohdalle oo ainakaan koskaan sattunut...

Meidän reissulla ei olisi auttanut vaikka eri kerroksissa, örveltäjiä oli ihan joka kulmassa ja vielä vanhoja äijiä...yks pasko housunsa, toinen yrjös vaatteensa, kolmas muuten vaan räkä poskella jne. Ja vaikka olen paljon risteillyt ei meno koskaan ennen ole ollut tolla tasolla. Mutta eiköhän nämä ole pitkälti erillis tapauksia ja huonoa tuuria

:)

Ihan kiva paatti. Juuri oltiin siellä. Kiva, iso pallomeri. Mentiin sunnuntaiaamun lähdöllä joten siellä oli kaikenlaista ohjelmaa lapsille (sunnuntait on MiniClub-risteilyjä ), esim. nukketeatteria, laivakissa Villen vetämänä tietokilpailua (jonka meidän 4 vee voitti B) ), pelle, jne.
Örveltäjiä ei olla yhdelläkään laivareissulla nähty, me kun ollaan nukkumassa jo siinä vaiheessa kun örveltäjät aloittaa. Lauantai-illan risteilyt tosin ollaan jätetty suosiolla väliin.
Kaupat: kaksi kappaletta. Toisessa perinteiset karkit, viinat, tupakat jne, myös leluja ja sen sellaista. Toisessa kosmetiikkaa, vaatteita ja jotain koriste-esineitä ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Suunitelmissa:
Kyselen vielä, Minkä laiset ruuat siela on ja ruokailupaikat ?
Me oltais lähdössä to 28.2

Muuta en Amorellan suhteen osaa vastata, kuin että seisovassa pöydässä ainakin on lapsille oma tarjopilupöytä, jossa ranskiksia, lihapullia, nakkeja jne... Ja ohan siä muutenkin ihan kiitettävästi valikoimaa, jos ei lapsi kovin ronkeli ole... Ja aamupalallakin runsas valikoima kaikenlaista.

Pieniähän noi Turusta lähtevät laivat on. Mä en ole kyllä törmännyt humalaisiin örveltäjiin kun olen ollut pienten lasten kanssa liikkellä, koska en vie lapsia yökerhoon tai pubiin, vaan pysyttelen siellä pallomeren ja kahvilan nurkilla, aamiaiset syödään buffetissa. Lapsikin tarttee sen iltarauhoittumisen, joten hytissä ollaan viimeistään klo 20, suihku ja iltasadut siihen päälle. Itte kattelen telkkaria tai luen kunnes tulee uni.
Lasten kanssa risteillään lasten ehdoilla, muunlaiset reissut tehdään aikuisporukassa.

juu, amorellalla juuri puffetissa humalaisia juomassa ilmaista viiniä keskellä päivää..
no nythän siellä on jo huoriakin ihan virallisesti, joten sinne vaan lasten kera, vår så god..

Yhteistyössä