Viking Line Gabriellan LUX-hytin vuodesohva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaisa"

Vieras
Olen suunnitellut lasten kanssa Viking Linen risteilyä Gabriellalla.

Sain lahjakortin LUX-hyttiin kannelle 11. Siellä on parivuode ja vuodesohva, johon mahtuu esitteiden mukaan yksi aikuinen tai kaksi lasta.

Soitin Vikingille ja tiedustelin vuodesohvan leveyttä. Kukaan ei osannut vastata kysymykseen...

Tietääkö kukaan täällä?

[QUOTE="kaisa";24484432]Olen suunnitellut lasten kanssa Viking Linen risteilyä Gabriellalla.

Sain lahjakortin LUX-hyttiin kannelle 11. Siellä on parivuode ja vuodesohva, johon mahtuu esitteiden mukaan yksi aikuinen tai kaksi lasta.

Soitin Vikingille ja tiedustelin vuodesohvan leveyttä. Kukaan ei osannut vastata kysymykseen...

Tietääkö kukaan täällä?[/QUOTE]

No varmaankin n.100-120cm leveydeltään!

Tietenkin katsoin viikkareiden sivulta. Tyhmäksikö luulet?

Vastaus varmaankin 100-120 ei riitä. Näin päättelin myös itse, mutta myös sviitin tiedoissa kerrotaan vuodesohvan osalta yksi aikuinen tai kaksi lasta ja silti vuode oli levitettynä 160 cm.

Toivoisin TIETOA, en arvailuja. Jos joku on vaikkapa kesällä ollut Gabriellan LUX-hytissä.

[QUOTE="kaisa";24484522]Tietenkin katsoin viikkareiden sivulta. Tyhmäksikö luulet?

Vastaus varmaankin 100-120 ei riitä. Näin päättelin myös itse, mutta myös sviitin tiedoissa kerrotaan vuodesohvan osalta yksi aikuinen tai kaksi lasta ja silti vuode oli levitettynä 160 cm.

Toivoisin TIETOA, en arvailuja. Jos joku on vaikkapa kesällä ollut Gabriellan LUX-hytissä.[/QUOTE]

No kiva, ettei kelpaa! Luuletko, että porukka kantaa metrin mittaa mukanaan jossain laivalla, että voi mitata sänkyjen leveyttä?? Juu u, mä ainakin luulen sua tyhmäksi...

Hei,

Tänään laivalta tarkistettu tieto:
Lux hyteissä on kahden istuttava sohva jonka vuodeleveydeksi tulee 110 cm
Sviitissä on kolmen istuttava sohva, josta tulee sitten tuo leveämpi 160 cm.

Oikein mukavaa matkaa,
Viking Line

olen kyllä suuresti ihmetellyt sitä miksi lux tai sviittii vaikka niissä nukkumapaikat 4 henkilölle mutta hyttiin saa mennä vain 1 aikuinen ja 2 lasta?? lisäaksu jos hyttiin menee 2 aikuista ja 2 lasta.no itse hoidan asian niin että ostan huutonetistä halvimman lipun noin 5 euroa ja siellä hytti sitten seisoo tyhjänä kun olemme kuitenkin sviitissä kaikki 4. outoa toimintaa laivayhtiöltä

[QUOTE="miksi";29264921]olen kyllä suuresti ihmetellyt sitä miksi lux tai sviittii vaikka niissä nukkumapaikat 4 henkilölle mutta hyttiin saa mennä vain 1 aikuinen ja 2 lasta?? lisäaksu jos hyttiin menee 2 aikuista ja 2 lasta.no itse hoidan asian niin että ostan huutonetistä halvimman lipun noin 5 euroa ja siellä hytti sitten seisoo tyhjänä kun olemme kuitenkin sviitissä kaikki 4. outoa toimintaa laivayhtiöltä[/QUOTE]

Kyllä meitä oli kesällä 2+2. Ei ongelmaa.

[QUOTE="kaisa";24484522]Tietenkin katsoin viikkareiden sivulta. Tyhmäksikö luulet?

Toivoisin TIETOA, en arvailuja. Jos joku on vaikkapa kesällä ollut Gabriellan LUX-hytissä.[/QUOTE]

No jos ei ite laivayhtiössä asiaa tiedetty, niin miten sen voi joku palstalainen TIETÄÄ? Tokihan voi arvailla, mut harva sitä reissullaan mittanauhojen kans kulkee mittailemassa vuodesohvia, tai luo edes pienintäkään ajatusta aiheelle, et kuinkas levee toi sänky on.... :D :D

Yhteistyössä