viksuja kysymyksiä kassalla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kassatäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kassatäti

Vieras
työskentelen kassalla ja välillä tekisi mieli vastata jotain ihan muuta.... en tarkoita tällä viestillä ketään loukata! Esim kysymyksen "eikö teillä ole jäätelöä" kuulen aika usein. joo, ihan muuten vaan pidetään noita pakaste altaita tuolla oven vieressä mistä juuri tulitte sisää. Tai sitten vilautetaan ostosta ihan vaan ohi mennen, että tällainen tule vielä ja minä huutelen perään että tarviin hinnan siiitä... asiakas kysyy suu pyöreenä, että eikö sulla ole koneella, etkö muista ulkoa.... Ei kyllä meillä on ihan sama systeemi kuin muuallakin, tarviin viivakoodin. eikun joo kaupassakin kassa saa hinnan kun juoksuttaa ostokset kilometrin päästä ja vähän vilauttaa... tai työnnät kärrin kovaa vauhti ohi.. samat kysymykset kuulee useamman kerran päivässä paljon on vielä muitakin, mutta tässä muutama.

Itse kassatätinä ihan samaa mieltä, että joskus kyllä tekis mieli vastata mitä sattuu kun ihmiset on oikeesti vähän höppäniä. Kuten just toi juttu et "otan vielä tän, tossa raha"...niin, mutta tarvii sen viivakoodinkin, kiitos! Ja noita juttuja on niiiin paljon.

Kuitin saa usein laittaa "ö-mappiin" ja jos hintaa ei heti ala löytyä, niin asiakas virnuilee "se on sitten varmaankin ilmainen" :D

Joskus vuonna kamalan kauan sitten olin kassatäti =)

tallu, olen kuullut samat kassalla vaikka kuinka monta kertaa... kerran mainasin prismassa käydessäni, kun oli huono päivä, että pitäiskö työntää kärri kassan ohi ja vaan luetella mitä mulla on. Sit ihmetellä, että häh etkö muista ulkoa....

Yhteistyössä