Vilautteleva anoppi!!! apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anopin armoilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anopin armoilla

Vieras
Anoppini on muuten mukava, voimakastahtoinen ja hyvin vieraanvarainen, usein hän pyytääkin rakasta lastaan (miestäni) ja minua vierailulle, MUTTA, aina kun saavumme paikalle on hän sonnustautunut pelkkään, usein hyyvin lyhyeen yöpaitaan(!!). Siis edes alushousuja ei ole.
MINUA TÄMÄ ETOO!!!
Anoppi on hyvin rehevä (lihava) ja muhkurainen.

Miten saisin hienovaraisesti kehotettua häntä laittamaan jotain ylleen?
Vai koitanko vain kestää tilanteen? Olen harkinnut myös vähentää vierailuja omalta osaltani siellä.
Miestäni asia ei haittaa, liioin kiinnosta, vaikka olen hänellekkin puhunut asiasta...
Onko anoppini sairas?vai olenko minä sairas, kun tuollainen asia häiritsee?!?

Anoppini on muuten mukava, voimakastahtoinen ja hyvin vieraanvarainen, usein hän pyytääkin rakasta lastaan (miestäni) ja minua vierailulle, MUTTA, aina kun saavumme paikalle on hän sonnustautunut pelkkään, usein hyyvin lyhyeen yöpaitaan(!!). Siis edes alushousuja ei ole.
MINUA TÄMÄ ETOO!!!
Anoppi on hyvin rehevä (lihava) ja muhkurainen.

Miten saisin hienovaraisesti kehotettua häntä laittamaan jotain ylleen?
Vai koitanko vain kestää tilanteen? Olen harkinnut myös vähentää vierailuja omalta osaltani siellä.
Miestäni asia ei haittaa, liioin kiinnosta, vaikka olen hänellekkin puhunut asiasta...
Onko anoppini sairas?vai olenko minä sairas, kun tuollainen asia häiritsee?!?

en menis kylään enää ennenkuin siistii tapansa. Lapsetki järkyttyis!

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimiau;23032059:
Jokainen kotonaan niin kuin haluaa. Jos et kestä katsella anopin läskejä, katso muualle tai älä mene. Mutta älä täällä valita.

Mielestäni lapsilla (aikuisilla) on velvollisuus alkaa pitää vanhemmistaan huolta siinä vaiheessa, kun he eivät itse siihen kykene. Eli jos anoppisi on "tulossa hulluksi" niin mielestäni miehelläsi on velvollisuus hakea hänelle apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimiau;23032059:
Jokainen kotonaan niin kuin haluaa. Jos et kestä katsella anopin läskejä, katso muualle tai älä mene. Mutta älä täällä valita.

no ei ne läskitkään siinä niin haittaa, mut on se vaan kumma että täytyy esitellä.. ajattele asiaa omalle kohdalle?

Ei ole kyllä normaalia tollainen. En menisi sinne kylään, jos ei edes alkkareita laittaisi. Mies saisi käydä siellä yksin jos haluaisi käydä. Jos multa kysyttäisiin syytä miksen käy, niin sanoisin suoraan että ei huvita katsella anopin paljasta persettä, oppikoon pukemaan päällensä jos kerran kutsuu vieraita.

tuota "hulluksi" tuloakin olen epäillyt, tai ehkä hän ei vaan tajua että -jotain näkyy.
Muuten kyllä käytös ollut normaalia. Anopin talokaan ei niin lämmin ole että sen takia tarvitsisi kevyempää vaatetusta.
Oon koittanut ajoittaa vierailujamme myös aikaisemmaksi, jotta hänellä olis vielä "työvaatteet" päällä, mutta aika äkkiä se vaivihkaa vaihtuu taas ypyliksi.. :/

Yhteistyössä