Hae Anna.fi-sivustolta

Viljapeltokuvioiden viesti toteutuu juuri nyt!

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ulami, 11.03.2011.

1. ananyyminikki Vierailija

Hups. Jonnekin bittitaivaaseen jäänyt puolet viestistäni :0 No, olin siis kirjoittanut tuohon, että itse en koe anonyymejä nikkejä sen pahempana kuin rekkautuneita. Molemmissa ryhmissä on selvästi huolestuttavia tapauksia kuten aivan upeitakin ihmisiä. Koen siis, että minulle taitaa olla ihan sama kirjoittaaako ns. anonyymisti vai rekastusti. Kumpikaan vaihtoehdoista kun ei takaa laadusta mitään.

2. viljaa Vierailija

Miksi vertailla (laatu), silloin ollaan aina asettamassa eri asemaan ja siitä ei ole koskaan seurannut muuta kuin sekasortoa enemmän tai vähemmän.

3. Tuumaaja Vierailija

Lienisköhän Aamutuuli tarkoittanut että ne anonyymit jotka juoksevat täällä toisten perässä huutelemassa pilaavat palstan eikä yleensä anonyyminikit. Onhan suuri määrä anonyyminikkejä jotka kirjoittavat asiallisesti.

Ja toisen sanominenhuolestuttavaksi tapaukseksi on vähän arveluttavaa....Miten sen arvotat, onko joku huolestuttava? Senkö perusteella jos et itse pidä hänestä?

4. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Varmaan samalla lailla, kun sinä arvotat jonkun sanomisen arveluttavaksi.

5. Miettijä Vierailija

No nyt olen paikalla taas. Olen lukenut loppuiltapäivästä lähtien palstan kirjoituksia ja tunnelmoinut sen toivepalstan kanssa joka olisi kaikille mieleinen. Mietin läpi niiden minua ennen olleiden toimintaa ja sen säilymisstrategioita ja sitä mihin se hajaantui. Mietin sitäkin ennen olleita jotka kirjoittivat haikaillen aivan alkuajoista jolloin aloittivat rekkaamattomalla palstalla kirjoittelun ja saivat kokoon yhtenäisen ryhmän. Miten kunnioitettavia töitä kummatkin edeltäjät ovatkaan tehneet palstan eteen :)
    Mutta huomasin että materiaalia ja tekijöitä pysyyvvyyden ja uudistumisen joustavuuden tutkimiseen ja niiden ongelmien hahmottamiseen on paljon ja oman aikani palstan ja nykyisen tilanteen tekijöissä on piirteitä joita pitäisi myös analysoida että voisi tehdä edes kaavion miten tällainen vapaa palsta voisi toimia (edes kaaviona, unelmana) kaikkia tyydyttävästi niin, etteivät häiriötekijät kaataisi sen joustavaa ja iloa antavaa toimintaa mahdollisimman monelle ryhmälle.

Joten jätän tämän tähän ja jään itsekseni miettimään ja tunnelmoimaan. Tämä ilta menköön niissä merkeissä :)

6. Miettijä Vierailija

Olen lukenut muutaman kerran tämän sinun hahmotelmasi paremmasta ja toimivammasta palstasta.
    Mietin vain että jos lähdetään siitä että palsta on avoin kaikille ja mahdollisimman monelle iloksi niin niitä vaihtelevalla nikillä huutelevia ei voi oikein poiskaan "häätää"? Eikä vain rekisteröityneitä pitää mukavana porukkana, tai ainakaan en näe siihen perusteita?

Tosin lähden tässä nyt siitä omasta ajatuksestani että puhumme palstasta jossa ei ole rekkauspakkoa. Toinen´mietinnänkohde on miten saada sellainen palsta toimimaan jossa on vain reksiteröityneitä. Siinäkin on toki miettimistä.

Itse en omassa ajatuksessani oikein usko että ihmisten jakaminen eri leireihin, ainakaan syyttely ja vaatimusmielessä, ja toisilta esimerkin odottaminen tuottaisi tuloksia...jotenkin lähtisin siitä että jokainen saa itse määritellä itsensä ilman pilkkaa, muiden tekemiä määrittelyjä ja muottiin asetteluja. Ja että palstan rakenne olisi sellainen ettei tarvitse pakosti olla väärinymmärryksen kohteena vaan voi keskustella niiden kanssa joiden kanssa itseään kiinnostavat keskustelut sujuvat, itseään kiinnostavien ihmisten kanssa. Määrätyllä tavalla se on mahdollista koska olen nähnyt sen toteutuvan ja toimivan, niin livenä vastaavanlaisissa ryhmissä ja joukoissa kuin täälläkin, mutta sen pysyvvydessä, kasvussa ja jatkuvuudessa on luonnollisesti aina jossain vaiheessa ongelmia. Ryhmädynaamisia ongelmiahan nämä ovat ja joitakin tilanteita pidetään mahdottomina kun ryhmä ei enää ole ryhmä vaan joukko, mutta mietinpä vain että ei se ehkä aivan mahdotonta ole etteikö kunnioitus ja vapauden antaminen suht kaikkien välillä saattaisi säilyä hiukan pidempään, vaikka sen sisäisten avointen joustavien pienryhmien avulla, huolimatta siitä että palsta välillä pakostakin muuttuu ja kasvaa. Kasvu ja ainakin vaihtuvuus on usein myös elinehto ryhmälle.
    Minulta tämä pohdinta on aivan teoreettista mielenkiintoa, koska minua ei kiusaa enää mikään tälllä palstalla, enkä tarvitse itse enää niitä ennen toimineitakaan palstoja kuten joskus olen maininnutkin, mutta mielenkiintoista on juuri niiden antoisien kokemusten pohjalta miettiä toimivien palstojen edellytyksiä mahdollisimman monelle.

7. Miettijä Vierailija

Selventelen neljännen kappaleen 6. riviltä alkavaa lausetta:

"Määrätyllä tavalla se on mahdollista koska olen nähnyt sen toteutuvan ja toimivan, niin livenä vastaavanlaisissa ryhmissä ja joukoissa kuin täälläkin,"

eli selvemmin kirjoitettuna:

"Määrätyllä tavalla se on mahdollista koska olen nähnyt sen toteutuvan ja toimivan, niin livenä kuin täälläkin sekä ryhminä että joukkoina."

8. zxc123 Vierailija

Pellosta lytyi piippua polttava avaruusolento - katso kuva! - Ilta-Sanomat

9. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Tuo oli aika hyvä. Olikohan kyseessä aito, avaruusolentojen tekemä kuvio, vai ihmisten tekemä "feikki"?

Mitä KH sanoo?

10. mulle Vierailija

kun sossu ei antanu niitä kaikkii, joita pyysin?

Niien pitäis antaa sähkölaskuun, mutta kun ei antanut?

Nää vaikuttaa mun elämään, viljapelkuviot, tai jotkut muut, mut joku vaikuttaa

11. sulle vai mulle Vierailija

Niin mitä ei antanut

12. uutisia Vierailija

Joukko venäläisiä tutkijoita väittää selvittäneensä ainakin joidenkin symbolien merkityksen, joita viljapeltokuvioissa esiintyy. He ovat kirjoitelleet useita kirjoja aiheesta. Tuorein on viljapeltokuvioiden sanakirja, jossa selitetään yli 250 symbolin merkitys.

Tutkijat väittävät kuvioiden mm varoittavan kolmesta tulevaisuuden megakatastrofista

"After decoding many hundreds of pictograms scattered all over the world the Russian scientists composed a dictionary of over two hundred and fifty symbols. ETC predict three preliminary catastrophes followed by global cataclysms, say the scientists, of a magnitude beyond anything experienced in living memory. There will be a short time period between all these events.

ETC warn that civilization has to be pre-informed about the scenario of global cataclysms beginning event. Not informed civilization has no chance to make the Transition in time and to prolong life. First pre-cataclysm will be related with interruption of global system of communication – phone, Internet. Pre-informed civilization will avoid shock and chaos of super-powerful disaster and has a chance to make the Transition in time.

The first of these pre-cataclysms is imminent – an extraordinary event which surpasses all natural powers known by humanity. The scientists claim a catastrophic seismic event will emanate from the west coast of Peru in the area of the Brazilian Magnetic Anomaly at the intersection of the Humboldt and the El Ni?o currents in the Pacific Ocean. An area of the United States from the Gulf of Mexico to the Great Lakes will be inundated as a result of a tsunami. According to prophecy of Edgar Cayce – famous American prophet – during several minutes the waters of the Mexican Golf will joint with Great Lakes.

This catastrophe will have a devastating impact on the whole central and south Pacific region, with the likelihood of mega-tsunamis hitting the Eastern seaboard of New Zealand and Australia. The tsunami may even affect the north-western coast of Africa and the shores of Western Europe, but the brunt of the cataclysm will focus on Eastern coast of North America.

The second and the third pre-cataclysms will be much stronger. Scientists emphasize that this is a natural cycle of the planet. Part of this process is the development of human consciousness to a point where humanity will have a ‘window of opportunity’ to make the transition to a higher plane of existence. They explain that this point in history can be seen as a kind graduation for humanity to a higher and more subtle level of experience, a type of metamorphosis for humanity connected with ascension. According to Dr. Popova and Dr. Andrianova, nobody can be saved individually, as the transition can be made only through the synchronous unification of human consciousness.

The time for humans to escape the devastation through the unification of consciousness will be shortly after the first pre-cataclysm. After second pre-catastrophe humanity will have no chance to prolong life because number of remained people will be not enough to start up the mechanism of the transition. In the future humanity will join a galactic community of evolved extra-terrestrial civilizations, linked through consciousness.
    "

Lähdesivusto: Our Transition

13. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mie en usko että humikset olisi niin alkeellisia että yrittäisivät viestiä ihmiskunnalle viljapeltokuvioin!
    Jo heidän lentoalustensa ylivertaisuus maan aluksiin nähden tukee oleksumaani!

14. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Elä hitto vie.:)

Ei se ole mikään erikoisuus jos olemme Voimasta eläneet. :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri