N
ninkinonk
Vieras
Haalaria siis vk-haalarin ja myöhemmin toppahaalarin alle pohdin... Fleece olisi edullisempi mutta onko villa kuitenkin parempi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä kyllä oon niin vannoutunu fleecen käyttäjä että! se on niin ihoystävällinen materiaali. Eikä meillä kukaan kyllä hikoile fleecevaatteilla, paremminkin villasukat jalassa on varpaat ihan nihkeet aina.
kysymys kuuluu,onko ne villasukat villaa? vai onko ne jotain seitsemää veljestä...siinä on vissi ero
VILLA! fleece on ok jos seisoo paikallaan,mutta jos liikkuu, niin fleecen alla hiki virtaa ja se ei ole kiva. villa on lämmin ja siirtää kosteuden pois
Villa ei kyllä siirrä kosteutta vaan se on keinokuitu. Villan ominaisuuksiin kuuluu lämmittää märkänäkin. Villaa yleensä tarvitaan vähemmän lämmittämään kuin keinokuitua (eli fleeceä), joten itse suosin villaa. Ja myöskään hiukset eivät nouse pystyyn
Retkilehti testasi aikuisten pukuja siellä Ruskovilla oli materiaalina ihan huippua, mutta hävisi sitten kokonaisuutena parhaimmille keinokuituasuille. Mm ne pitivät paremmin tuulta. Ruskovillalla pärjäsi -20 asteeseen ja muutamalla keinokuidulla -30 asti. Mutta tästä siis ei kannata tehdä johtopäätöstä että halpahallin fleece on parempi kuin ruskovilla tai mummon neuloma villapaita. Se ei ole totta.
VILLA! fleece on ok jos seisoo paikallaan,mutta jos liikkuu, niin fleecen alla hiki virtaa ja se ei ole kiva. villa on lämmin ja siirtää kosteuden pois