Hae Anna.fi-sivustolta

villasukat

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Tuulenneito, 04.07.2005.

1. Tuulenneito Vierailija

Huomenta kaikille!!

Kiinnostaisi tuo viimeöinen villasukkauni.
    Eli halusin itselleni villasukat ja koska en itse osaa kutoa niin pyysin erästä ihmistä ne minulle kutomaan, hän ei ole minulle läheinen. Hän suostui , sanoin itse ostavani langat ja kun mietin millaista lankaa niin hän sanoi, että kannattaa ostaa kunnon villalankaa. Ajattelin ensin, että halun vaaleanpunaista ja vaaleansinistä raitaa niihin, mutta päädyinkin sitten että haluan ehdottomasti kirkkaan oranssia ja vihreää raitaa niihin ja että sukkien pituus olisi lähes polviin asti. Unen tunnelma oli positiivinen, saisinhan vihdoinkin villasukat:)

Onko tulkintaehdotuksia!

2. Omenapuu Vierailija

Hei Tuulenneito!

Tietenkin ensin tuli mieleen, että onkohan sinulla jalkoihin liittyviä terveysongelmia? No, sukka voi olla myös ehkäisyväline, mutta oletkohan sinä lapsia ajatellut - vaalenpunaista ja vaaleansinistä, vauvojen värit? Jalalla myös astutaan, mennään eteenpäin - väreinä vihreä on kasvun väri, oranssi viittaa henkistymiseen. Villa viittaa lämpimään, lämmön tunteeseen,
    eli haluatkohan uuden lämpimän ihmissuhteen?

Saitkos näistä ajatuksista sinulle sopivan?
    kyselee Omenapuu

3. Tuulenneito Vierailija

Kiitos tulkinnasta mutta en saanut mistään kiinni, kun tuota terveysongelmia ei ole, minulla on hyvä, onnellinen avioliitto ja kolme aika pientä lasta ja kiintiö on nyt täynnä, joten vauvoja ei enää tule.

4. Inke Vierailija

Hmm:) täällä vienosti hymyilen. Sukka ja kenkä ovat molemmat parisuhteeseen ja sukupuolisuuteen viittaavia aiheita. Oranssi värinä on rohkeuden mutta myös hedelmällisyyden väri ja vihreä tehostaa sitä kasvun värillä.

Unesi taitaa kertoa kaipauksesta *kunnon* hyvään ja toimivaan suhteeseen.

5. Tuulenneito Vierailija

kiitos Inke sinullekin tulkinnasta :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri