Hae Anna.fi-sivustolta

villi mies

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä eraakala, 10.01.2017.

1. eraakala Vierailija

Tapasin sattumalta baarissa miehen, joka vaikutti erittäin mukavalta. Tapailimme hetkenaikaa, jonka jälkeen tämä ilmoitti, että haluaakin olla vain ystäviä. No, tähän suostuttuani haikein mielin, aloimme nähdä ystävinä, tosin paljon entistä harvemmin.. kuitenkin nähtyämme muutaman kerran, näkemiset muuttuivat ja aloimmekin puuhastella myös hieman petipuuhia.. miehellä todennäköisesti naisia riittää ja vaihtelee niitä varmaan viikottain, minä kuitenkin olen palavasti ihastunut kyseiseen mieheen.. mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö vain kylmästi blokata mies elämästä vai onko tuossa enää toivoa saada miehestä kaveria tai sitten vaihtoehtoisesti kesyttää mies ja rakentaa jopa jotain suhdetta? Vai onko niin, että mies säätää ympäriinsä, koska ei ole löytänyt sitä kiinnostavaa naista? Vai voiko kyseessä olla sitoutumiskammoinen mies? Miten sitoutumiskammo ilmenee? Taidan elätellä turhia toiveita suhteen tai kaverisuhteen kannalta..Kertokaa kokemuksianne vastaavista tilanteista ja miten olette sen ratkaisseet? Olen 28 ja mies samanikäinen.

2. saman kokenut Vierailija

3. saman kokenut Vierailija

Jatko on kiinni sinusta itsestäsi. Omasta kokemuksesta tiedän, että lopettaminen ei ole helppoa kun on tunteet toista kohtaan vaikka ihan vääristä syistä tai järjellä ajatellen. Monet itkut joudut itkemään ja yksin olemaan mikäli jatkat tällaista suhdetta. Itselläni ollut vastaava suhde jo 4 vuotta ja olen kuitenkin huomattavasti vanhempi kuin sinä. Meillä on kyllä hyvä keskusteluyhteys ja ystävyys seksin rinnalla mutta ei parisuhdetta. Monesti toisaalta toivon, että mies olisi alkanut tahollaan seurustelemaan, jolloin on pakko päästää irti. Tässä asiassa järki sanoo toista kuin tunteet... Päätä mitä itse haluat omalta elämältä. Roikkumalla tällaisessa suhteessa voi myös menettää jonkun toisen mahdollisuuden.

Kannattaako nukkua alushousut jalassa vai ilman alushousuja? Asiantuntija vastaa

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu