Vilma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eezI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eezI

Vieras
Mitä mieltä nimestä vilma? Millainen tyttö sinulla tulee mieleen sanasta vilma?
Laskettu aika olisi viikon kuluttua ja jotenki itse tykästynyt tähän nimeen. Ainut vaan että mieheni haluais sen wilmana.

Joo mäkin tykkäisin antaa vauvalle nimeks Vilma, mutta tosiaan ainakin meidän kaupungissa ja lähikunnissa on tuo sähköinen "reissuvihko" koululaisille, joka on nimeltään Wilma. Ja kun itse koulumaailmassa työskentelen, niin siellä yksi esiteini Vilma-tyttö oli aika kypsä, kun päivttäin puhutaan, että "Pyydä äitiäs tai isääs laittaa Vilmaan.." "Noniin unohdukset kirjotetaan Vilmaan.." "Vilmasta voi lukee tärkeet tiedot.." jne..

[QUOTE="vieras";24095288]Joo mäkin tykkäisin antaa vauvalle nimeks Vilma, mutta tosiaan ainakin meidän kaupungissa ja lähikunnissa on tuo sähköinen "reissuvihko" koululaisille, joka on nimeltään Wilma. Ja kun itse koulumaailmassa työskentelen, niin siellä yksi esiteini Vilma-tyttö oli aika kypsä, kun päivttäin puhutaan, että "Pyydä äitiäs tai isääs laittaa Vilmaan.." "Noniin unohdukset kirjotetaan Vilmaan.." "Vilmasta voi lukee tärkeet tiedot.." jne..[/QUOTE]
Onpa törkeää, että nimetään tollanen palvelu Wilmaksi.

Yhteistyössä