T
tytti
Vieras
Juu, olisko kellään hyviä vinkkejä antaa...? Ongelma on 10-kuinen, joka herää öisin eikä osaa nukahtaa itsekseen. Kuukausi pari sitten pidettiin yösyöminkinunikoulua sillä lopputuloksella, ettei ennen klo 6 saa tissiä. Nyt on heräillyt ainakin kerran yössä niin, ettei osaa nukahtaa uudestaan. Tissillä nukahataisi juu, mutta siihen en enää lähde. Pyörii silmät suurina pinniksessään, ojentelee kättään mua päin ja alkaa inisemään, jos en reagoi. Tuttia ei kelpuuta. Ei siis ole itkuinen, vaan levoton. Kädestä kiinni pitäminen auttaa rauhottumaan. Yleensä riekkuu 0,5-1h ja sitten nukahtaa. Yleensä käsi kädessä ja monesti herää kun irroitan otteen. :kieh: Jos ei meinaa rauhoittua, otan viereen ja yleensä nukahtaa suht nopeasti ilman imetystä.
Vauvan pinnis on mun sängyn vieressä, siis ihan parinkymmenen sentin päässä. Ajattelin kokeilla et josko auttais pinniksen siirtäminen vähän etäämmälle, niin ettei vauva näe mua suoraan eikä hakis kontaktia ja piristyisi.
Onko kellään ideoita? Vähän alkaa jo väsyttämään joka öinen show.
Vauvan pinnis on mun sängyn vieressä, siis ihan parinkymmenen sentin päässä. Ajattelin kokeilla et josko auttais pinniksen siirtäminen vähän etäämmälle, niin ettei vauva näe mua suoraan eikä hakis kontaktia ja piristyisi.
Onko kellään ideoita? Vähän alkaa jo väsyttämään joka öinen show.