Vinkkejä,ideoita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
Tarvittasiin,mitä joulumyyjäisiin voisikaan tehdä,ommella,askarrella.
Siis itse ja ystäväni olemme menossa myymään tuoteitamme.
Muutama tuote kehitelty mutta jokunen voisi olla lisääkin.
Mitä voisi tehdä ajattelin mä teiltä kysyä : )

Jos jauhopeukalo ei oo keskellä kämmentä niin pullapussit ja karjalanpiirakat on takuuvarmoja suosikkeja ainkin täällä päin. Lisäksi sit käsityöpuolelta lasten kintaat ja sukat, vauvojen tossut, myssyt yms. neulottuna...

Itse ostin muutama vuosi sitten isohkon erän massasta ja peilin siruista tehtyjä koristeita. Siis pieni peilipala, ympärille tähden tai sydämen tai johonkin muuhun muotoon askartelumassaa, rautalangasta koukku, kuivaaminen ja maalaus/lakkaus/koristelu ja koukkuun paperinarusta rusetti. Näillä olen koristellut monena vuonna milloin mitäkin, ja itse asiassa suurin peilipala on nytkin iltalaukussani hippauspeilinä. En tiedä mistä massasta ne oli tehty kun en ole askartelija, mutta idea oli minusta hieno.

Jos myyjäiset on hyvissä ajoin, niin jotakin pelkistettyä enkelirooliasua voisi ajatella. Moni kaltaiseni tumpeloäiti on hukassa, jos pitäisi enkeliasu laatia johonkin joulujuhlaan. Eli väljä pitsimekko, jonkinlaiset siivet, vyö ja jos saisi rautalangasta kehitettyä sädekehäsysteemin, niin aina parempi.

Piika-äiti

Yhteistyössä