Vinkkejä ja ideoita 8 v pojan synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

smk

Vieras
Vetoan teihin mammat, auttakkee :D Tarjottavista ja ohjelmasta ideoita kaipaan :)

Pojan 8 v syndet perjantaina ja en tiedä miten niistä selviän... Jos jotain ohjelmaa, sen tarvis olla helppoa koska olen yksin juhlijoiden ja viiden oman pienen kanssa. Ikähaitari vieraissa on 7 - 11 v eli ihan lällyjuttuja ei voi olla :D

Poika itse sanoo ettei ohjelmaa välttämättä edes tarvii. Synttärit kestää kaksi tuntia.

=)

...pojat pelasivat "mölkkyä" vesi-ilmapalloilla. Oli hauskaa, kun ei oikein tiennyt mihin pallot lensivät... toki siis tarvitaan pihamaa, missä pelata.
Tuon ikäisistä voisi olla kiva, jos syötävänä olisi vaikka pizzaa tms. Miten olisi, jos se oiskin yksi ohjelmanumero; "täytä oma pikkupitsasi lempiaineksilla"! Taidan muuten itse toteuttaa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Naapis:
...pojat pelasivat "mölkkyä" vesi-ilmapalloilla. Oli hauskaa, kun ei oikein tiennyt mihin pallot lensivät... toki siis tarvitaan pihamaa, missä pelata.
Tuon ikäisistä voisi olla kiva, jos syötävänä olisi vaikka pizzaa tms. Miten olisi, jos se oiskin yksi ohjelmanumero; "täytä oma pikkupitsasi lempiaineksilla"! Taidan muuten itse toteuttaa... =)

Loistoideoita molemmat! Iso kiitos! =)

Oisko muillaki jotain?

...ja sitte jossain on käyty sellaista, että jokaiselle on sidottu langalla nilkkoihin ilmapallot (niin että vilistävät maata). Jokainen yrittää rikkoa toisen ilmapalloja, se jolla viimeisenä on ehjänä yksi ilmapallo on voittaja. Taustalle vaan hyvää musaa soimaan ja se on siinä! =)

Ei meillä tuon ikäiset ole juuri ohjelmaa kaivanneet. Erilaisia ulkoleikkejä ja pelejä ovat leikkineet. Omat jäätelöannokset ovat joskus saaneet tehdä. 2 tuntia on aika lyhyt aika ettei mitään isompia edes ehdi.

Aarteen piilotus on meillä vakioleikki joka vuosi, vähän muunneltuna teeman mukaan. Yleensä teen pieniä vihjelappuja, eli lapset saavat alussa yhden lapun, joka opastaa seuraavalle vihjeelle jne. Noin 5-10 vihjettä myöhemmin löytyy sitten se aarre, jossa on jokaiselle jotakin.

Yhteistyössä