vinkkejä järkevään pakkaamiseen? yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
meillä muutto omakotitaloon edessä kesäkuun aikana näillä näkymin. kuitenkin kesän aikana, eipä tässä oikein mitään niin suurta takapakkia enää tulla voi etteikö muuttaa ja asua vois...
mulla olis joutoaikaa tänään ja mietin jos pakkailisin jo talvivaatteita yms.
mahdollisimman vähän pyrin tästä nykyisestä asunnosta ottamaan tavaraa mukaan!!!! eli raa´alla kädellä lähtee uffaffaalle, kavereille ja roskiin.

niksejä ja vinkkejä järkevään pakkaamiseen kun multa puuttuu kokonaan sellanen järjestelmällisyys, poukkoilen asiasta toiseen ja sit on pasmat ja laatikot sekasin :D

No mä alan yleensä pakkaamaan esim. kirjat, koriste-esineet ym. joita ei jokapäivä tarvitse. Sitten laatikkoihin kylkeen infoa mitä laatikossa on tai mihin huoneeseen ne aiot purkaa.

Miä oon hakenu kaupungilta muuttolaatikoita ja niihin pakkaillu kaikkea mitä ei tarvi, pari laatikkoa kainaloon ja esim keittiöön. Huone kerrallaan. Särkymätön yms muovipusseihin ja jätesäkkeihin ja särkyvät ja kirjat sun muut laatikoihin.

Kannattaa siivota kaapit NYT. Sit tiedät mitä missäkin on; paperit kansioissaan, klemmarit rasioissaan jne. tavarat oikeissa paikoissaan niin ne on helppo vaan pakata kun aika on. Talvivatteet voi varmaan jo suosiolla pakata pois. Ja kun nyt siivoat kaapit, niitä ei välttis tarvitse edes pyyhkiä muuttosiivousta tehdessä. Ja astiat - niitä riittää. Pakkaa yhteen laatikkoon ne mistä haluat luopua ja kiikuta nyt jo pois.

"uffaffaa" :laugh:

ne talvivaatteet ja kamat joita säästät niin viet ja järjestät jo sinne uuteen kotiin, otat laatikot ja pakkaat lisää, siinä järjestyksessä mitä vähiten tarttee just nyt.

Yhteistyössä