Vinkkejä kaksosten 1-vuotis kakkuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Eli olen tekemässä kaksosillemme (tyttö ja poika) 1-v. kakkua pian. Vinkatkaa jotain kivoja hahmoja jotka sopisi kummallekin, ei siis mitään Hello Kitty tms. Ja Nalle Puhista en myöskään innostu. Lapset tykkäis teletapeista mutta niitä en halua kakkuun :x

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
eikös se oo lasten kakku? jos lapset tykkää teletapeista mä laittaisin teletappeja.

Onhan se lasten kakku, mä en vaan voi sille mitään että inhoan teletappeja :/ Oot kyllä oikeessa, ehkä mun pitäisi päästä ällötyksen yli. Tosin toinen kaksosista tykkää myös muumeista, joten sekin olisi vaihtoehto

No entäs joku tavallinen eläin? Nalle? Pupu? Tai sitten ihan tavallinen kakku, ei sen tarvii mikään ihmeellinen olla! Nykyisin tehdään mitä ihmeellisempiä ja kummallisenvärisiä kakkuja, ne vie ruokahalun jo ulkonäöltään! Mieluummin maukas kakku kuin mikään ällötys-krumeluuri (niinku teletappi).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No entäs joku tavallinen eläin? Nalle? Pupu? Tai sitten ihan tavallinen kakku, ei sen tarvii mikään ihmeellinen olla! Nykyisin tehdään mitä ihmeellisempiä ja kummallisenvärisiä kakkuja, ne vie ruokahalun jo ulkonäöltään! Mieluummin maukas kakku kuin mikään ällötys-krumeluuri (niinku teletappi).

Ei se koristelu tee kakusta pahaa tai hyvää, kyllä mun kakut on paljon kehuttuja eikä pelkästään ulkonäön takia. Täyte ja itse kakkupohja pääasiassa ratkaisee onko kakku hyvää vai pahaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se koristelu tee kakusta pahaa tai hyvää, kyllä mun kakut on paljon kehuttuja eikä pelkästään ulkonäön takia. Täyte ja itse kakkupohja pääasiassa ratkaisee onko kakku hyvää vai pahaa ;)

Ei sinänsä, jos on hillitty ja herkullisen näköinen. Mutta jos on monella erivärisellä elintarvikevärillä tehty joku omituinen kuvio jostain syötäväksi kelpaamattomasta oliosta, niin kyllä jää minulta koskematta. Sitä vaan tarkoitin, että perinteinen kinuskikermakakku tai hedelmillä koristeltu on ihan kiva pienenkin synttäreillä =)

Yhteistyössä