vinkkejä kehiin.. lapsen huutaminen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hh

Vieras
siis tolla lapsella on alkanut joku helkkarin huutokausi, ilman syytä aloittaa rutinan ja sitten itkun, huutaa äiti,äiti sykkyyn... vaikka siis olisi mun sylissä.. ei rauhotu oikein millään mitä yritän, kunnes yhtäkkiä lopettaa ja kaikki on taas hyvin, tänään aamulla aloitti sen klo 5 aamulla, heräsi ja samantein aloitti... aikani koitin rauhotella ja sitten noustiin ylös... huuto jatkui... loppui hetkeksi ja sitten taas... huutaa hysteerisesti äitiä vaikak olisin sohvalal sen vieressä... kun sitten lapsi rauhottui ja alkoi syömään aamiasita miehen kanssa, ja "antoi mulle luvan mennä nukkumaan" hetken ehdin olla siel nukkuamssa kun huuto alkoi taas... ei halunnut pötkötellä mun kanssa mutta ei halunnu olla meihen kanssa alakerrassakaan.. lopulta taas rauhottui, olin juuri nukahtanut kun aloitti uudestaan... ja ilmeisesti siitä syystä että yhtäkkiä keksi kysyä että missä äiti... ja vaikka mies oli sanonut että äiti on nukkumassa, lapsi itse tiesi että mä olen nukkumassa.. niin silti taas hysteerinen itku ja huuto... vaikka tulin alas niin ei rauhottunut.. huutaa äitiä ja itkee vaikka istuin sohvalla lapsen vieressä |O

ja ongelma on tämä... mä en jaksa turhasta huutamista, hermot kiristyy ja on vaikea suhtautua mitenkään hyvin tohon huutamiseen... siis kun sille ei ole näennäisesti mitään syytä.. kun se että räkää valuu nenästä riittää siihen että huuto alkaa |O
mitä tehdä, kun miehenkin hermot siinä menee ja lopulta me huudetaan kaikki, ja tiedän että se nyt ei varsinkaan auta... koitettu on että ensin pitää rauhottua ennenkuin saa sen mitä nyt tahtoo, on koitettu että raivoaa yksinään ja mä olen vieressä, on koitettu että lapsi huutaa mun sylissä, on koitettu uhkailu,kiristys ja lahjonta.. ja ei vaan mikään tehoa... vienkö sen yksin omaan huoneeseen huutamaan vai mitä helkkaria mä teen??!!

Yhteistyössä