Vinkkejä kirppismyyntiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olivia

Vieras
Heippa!
Olen menossa ekaa kertaa myymään kirpparille, joten tarvitsen vinkkejä!
Tavaraa on aika paljon, lähinnä lasten vaatteita ja kestovaippoja, muutama lelukin. Menen myymään suht isolle kirpparille, joten miten saan ihmiset kiinnostumaan juuri MINUN pöydästäni? Mikä kiinnittää juuri sinun huomiosi?
En mitään neon-kylttejä ja nuolia halua kuitenkaan ;)
Laitan halvat hinnat, mutta pöytä kuitenkin hukkuu massaan..

Jaottele tavarat selkeästi erilaisiin laatikoihin, joiden kylkeen vähän suuntaa entavaa tietoa esim. 62-68cm, sukkia ja sukkahousuja, kestovaippoja, kaikki 1-2? tms. Pese tavarat raikkaan tuoksuisiksi ja silitä, jos on tarvetta. Laita vaatteita esille henkareihin. Pidä pöytä siistinä! Tommoinen pöytä ainakin mut pysäyttäs.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ap mutta kuitenkin:
Mä oon menossa viemään tavaroita kirppikselle, pöytä on varattu viikoksi. Vinkkejä myös sinne :)

ehdottomasti laitat hinnat kiinni hakaneuloilla tai teipeillä, EI nuppineuloilla. Käyt joka pvä siistimässä pöydän, et laita heti pöytää tursuamaan tavaraa älyttömiä määriä vaan kun jotain pöydästä lähtee niin viet lisää. Hinnoittelet niin kuin itse olisit valmis maksamaan :)

Jos tiettyä kokoa vaatetta niin laitat vaikka laatikkoon/koriin ja siihen onko pojalle/tytölle ja mitä kokoa. Kaikki parhaat ja näyttävimmät henkariin ehdottomasti. Jos vaan jaksat niin vaatteet kannattaa pestä! Multa jäi eilen vaate jos toinenkin ostamatta kun olivat niiiiiin paskaisia suorastaan. Muuten ois lähtenyt mukaan. ai niin, ja muista pistää hintalappuun vaatteen koko, säästää ostajalta vaivaa huikeasti!

pärjäätkö näillä? :)

eli juurikin noin, että jaottelet lastenvaatteet kokoluokittain, tavaraa hintaluokittain yms.
ja mahdollisimman usein kannattaa käydä siistimässä pöytää ja TÄYDENTÄMÄSSÄ tavaroita. ei siis kannata kuvitellakkaan, että kaikki tavarat kannattaisi sulloa yhteen pieneen pöytään. äläkä laita kaikkia parhaita tavaroita yhtäaikaa ;)

Hyvä, että kysyin neuvoa, olisin muuten vienyt kaikki tavarat yht'aikaa.
Eli voisin jaotella valmiiksi noita vaatteita, jotta jokapäivälle riittää jotain extraa..

Alkuperäinen kirjoittaja kake:
eli juurikin noin, että jaottelet lastenvaatteet kokoluokittain, tavaraa hintaluokittain yms.
ja mahdollisimman usein kannattaa käydä siistimässä pöytää ja TÄYDENTÄMÄSSÄ tavaroita. ei siis kannata kuvitellakkaan, että kaikki tavarat kannattaisi sulloa yhteen pieneen pöytään. äläkä laita kaikkia parhaita tavaroita yhtäaikaa ;)

Toisaalta minua ainakin houkuttelee runsas pöytä. Muutama hassu vaate pöydällä antaa valjun vaikutelman, enkä jaksa pysähtyä sellaisen eteen.

Meillä oli pöytä just kirpparilla! Ulkovaatteet/pojan vaatteet/mun vaatteita laitoin rekkiin henkareihin, vauvan vaatteet+lelut+kengät yms pöydälle. Useamman kuin kerran kävin siistimässä/täydentämässä! Tehtiin meidän ennätys, saatiin 176e!! Ja siis kaikki silitin ennen myyntiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja kake:

Toisaalta minua ainakin houkuttelee runsas pöytä. Muutama hassu vaate pöydällä antaa valjun vaikutelman, enkä jaksa pysähtyä sellaisen eteen.

Mutta liian runsas pöytä ei houkuttele luokseen. Se on 5 min siistimisen jälkeen kuin kaatopaikka. Ikävä kyllä ihmiset eivät viikkaa katsomiaan vaatteita takaisin vaan HEITTÄVÄT ne siihen pöytään takaisin. ( suurin osa ihmisistä, yleistäähän ei saa )

Myöskin juuri tuo pöydän siisteys mietityttää, haluan, että pöytä on siisti, mutten voi kuitenkaan kokoajan olla päivystämässä pöydän vierellä.. Ärsyttävää, itse viikkaan AINA katsomani vaatteen takaisin. Kaupassa ja kirpparilla.
Vaatteita kyllä riittää vietäväksi useana päivänä, niitä on 3 jätesäkillistä.
Pidän pöydän suht täyteläisenä, kuitenkin siistinä.

Alkuperäinen kirjoittaja olivia:
Myöskin juuri tuo pöydän siisteys mietityttää, haluan, että pöytä on siisti, mutten voi kuitenkaan kokoajan olla päivystämässä pöydän vierellä.. Ärsyttävää, itse viikkaan AINA katsomani vaatteen takaisin. Kaupassa ja kirpparilla.
Vaatteita kyllä riittää vietäväksi useana päivänä, niitä on 3 jätesäkillistä.
Pidän pöydän suht täyteläisenä, kuitenkin siistinä.

Mä suosittelen, että laitat sinne tosiaan niitä laatikoita, se auttaa siisteydessä. Siis esim. bodyt yhteen, potkarit yhteen, alushousut yhteen, lelut yhteen jne. Ja jos on rekki käytössä, niin sinne mahdollisimman paljon vaatetta.