Matka kuukauden päästä siis syyskuun alussa. Ihan ensimmäinen reissu Lontooseen. Netistä olen selannut, että seuraavat nähtävyydet kiinnostaisi ja niissä olisi tarkoitus käydä London Eye, Madame Tussaud's, joku palatsi, osaisiko joku suositella mikä olisi paras/monipuolisin? Hotelli sijaitsee Kensingtonin ja Earl's Courtin lähellä niin siinä olisi se Kensingtonin palatsi tietysti vieressä, mutta kannattaisiko mennä mieluummin Buckinghamin palatsiin? British Museumissa aiotaan myös käydä ja Thorpe Parkissa. Onko näistä kokemuksia? Netistä tietysti löytää, mutta olisi kiva kuulla suomalaisen näkökulmastakin. Varsinkin tuo Thorpe Park jos vertaa esim. Suomen huvipuistoihin. Kaksi aikuista lähdössä niin nimenomaan hurjimmat laitteet kiinnostaa.
Ostoskeskuksista olen löytänyt Lakesiden ja Westfieldin. Nämä ilmeisesti isoimmat ja parhaimmat? Vai löytyykö jotain muuta monipuolisempaa? Samoin kiinnostaisi ehkä Wembleyn stadion -kierros, siellä pääsee ilmeisesti näkemään sen Cup-pokaalinkin ja pelaajien pukuhuoneet.
Ja onko kenelläkään kokemusta London Dungeonista? Millainen paikka? Ja Madame Tussaud's kiinnostaa myös, Amsterdamissa kävin Madame Tussaud'sissa ja oli jotenkin pieni/huono hinta-laatu -suhde. Lontoon varmaan paljon isompi?
Saa kertoa myös vinkkejä minne muualle kannattaisi mennä. Ostokset kiinnostaa niin nämä peruskaupat ja niiden sijainnit ym. löysin kyllä netistä, mutta onko jotain kirpputoria mitä suosittelisitte?
Ostoskeskuksista olen löytänyt Lakesiden ja Westfieldin. Nämä ilmeisesti isoimmat ja parhaimmat? Vai löytyykö jotain muuta monipuolisempaa? Samoin kiinnostaisi ehkä Wembleyn stadion -kierros, siellä pääsee ilmeisesti näkemään sen Cup-pokaalinkin ja pelaajien pukuhuoneet.
Ja onko kenelläkään kokemusta London Dungeonista? Millainen paikka? Ja Madame Tussaud's kiinnostaa myös, Amsterdamissa kävin Madame Tussaud'sissa ja oli jotenkin pieni/huono hinta-laatu -suhde. Lontoon varmaan paljon isompi?
Saa kertoa myös vinkkejä minne muualle kannattaisi mennä. Ostokset kiinnostaa niin nämä peruskaupat ja niiden sijainnit ym. löysin kyllä netistä, mutta onko jotain kirpputoria mitä suosittelisitte?