Vinkkejä miten saa vauvakuumen pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Meillä on kohta puolitoistavuotias muksu ja kauhea vauvakuume päällä molemmilla, miehellä vielä enemmän mutta mä yritän häntä vähän toppuutella :D Toisaaltahan tämä tietysti olisi hyvä aika hankkia toinen pikkuinen niin ei ikäero pääsisi kovin pitäksi venymään, sitä en halua. Kumminkin mä olen ajatellut laihdutella vielä jonkun verran ennenkuin alettais yrittämään seuraavaa. Voi miten mä saisin tämän vauvakuumeen pois, tuntuu että joka paikka vilisee ihania pieniä vauvoja! Ja kauniita, raskaana olevia naisia. Ne vatsat on niin ihania ja olis niin ihana taas silitellä mahaa ja tunte ne ekat liikkeet ja potkut.... :heart: <---- tätä tää just on :D :kieh:

Onneks mulla ei ole tuollaista, päinvastoin, pyörtyisin jos olisin nyt raskaana! Tosiaan laihduttamaan ehdit, voithan pitää tässä uudessa odotuksessa huolta ettei paino nouse liikaa ja tarkkailla syömisiä. Mikä teitä oikeasti estäis tekemästä lisää lapsia?

Kun nimenomaan olen laihduttanut jo komeesti yli 20kg ja haluaisin päästä tavoitteeseen, odottaessa paino ei varmaankaan tippuisi vaikka ruokailu- ja liikuntatottumukset mulla pysyvät eli ei kyse mistään laiharikuurista. Voisin tietty ajatella että laihduttaisin vasta odotuksen jälkeen, mutta jotenkin tää on mulla päähänpinttymä :snotty: Sen jälkeen kun painoa on tiputettu ja tavoitteeseen päästy niin voisimme alkaa yrittämään mutta kun mun pää on jo nyt täynnä vauvoja :D Joka paikka pursuaa ihania vatsoja ja suloisia vastasyntyneitä! Ja mä mietin myös sitä että eihän se ole itestäänselvyys että raskautuisin pian, voisihan siinä mennä hyvinkin pitkään joten sen puolesta ei kannattaisi aikailla. Toisaalta, jos raskautuisinkin heti niin pipariksi menisi painon pudotus... Voi kökkö miksi mä en vaan voi ajatella että mietitään asiaa sitten kun painoa on pudotettu! Mutta kun ne vauvat ja ne vatsat tulee mun uniin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Kun nimenomaan olen laihduttanut jo komeesti yli 20kg ja haluaisin päästä tavoitteeseen, odottaessa paino ei varmaankaan tippuisi vaikka ruokailu- ja liikuntatottumukset mulla pysyvät eli ei kyse mistään laiharikuurista. Voisin tietty ajatella että laihduttaisin vasta odotuksen jälkeen, mutta jotenkin tää on mulla päähänpinttymä :snotty: Sen jälkeen kun painoa on tiputettu ja tavoitteeseen päästy niin voisimme alkaa yrittämään mutta kun mun pää on jo nyt täynnä vauvoja :D Joka paikka pursuaa ihania vatsoja ja suloisia vastasyntyneitä! Ja mä mietin myös sitä että eihän se ole itestäänselvyys että raskautuisin pian, voisihan siinä mennä hyvinkin pitkään joten sen puolesta ei kannattaisi aikailla. Toisaalta, jos raskautuisinkin heti niin pipariksi menisi painon pudotus... Voi kökkö miksi mä en vaan voi ajatella että mietitään asiaa sitten kun painoa on pudotettu! Mutta kun ne vauvat ja ne vatsat tulee mun uniin :heart:

Tai sitten jos oot jo noin hienosti pudottanut painoa, niin sulle käy niin kuin mulle että raskauden aikana painoa tulis -2kg :whistle: ja mulle on ihan krooninen vauvakuume...

Minä olen katsellut tv:stä aitoja sairaala-sarjoja ja ne synnytykset hiukan latistaa vauvakuumetta (ainakin sillä hetkellä kun sitä ponnistelua katselee)...

Kyllä ne vauvat tietysti on vaan IHANIA TUHISEVIA kääröjä... :heart:

Yhteistyössä