Vinkkejä myyjäisiin kaivataan! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkit kehiin ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkit kehiin ;)

Vieras
Mä en ikinä ole myyjäisissä ollut myymässä ja nyt ajattelin koettaa onneani :D
Mitä kaikkea mun pitää muistaa....vaihtorahaa, liina pöytään, muovikasseja ostajille...mitä vielä?
Sit mul on vähän ongelma, kun teen sinne myös havupalloja, että missäs mä ne siellä säilytän, ei niitä voi oikein pöydällekkään laittaa kun oksat sitten litistyy ja katkeilee.. :/
Myös joulunamuja on myynnissä, ne ajattelin laittaa nätisti sellofaaniin.

Jos jotain syötävää teet, niissä pitää olla tuoteseloste mukana
Ota havupalloille joku tanko ja toivo, että siellä on paikka sille, vaikka kahden pöydän väliin.

toi vaaterekki sydeemi voiskin olla toimiva.....Joo tietty laitan syötäviin juttuihin selosteet mukaan että mitä niissä on..:) Paljonko kannattais alkukassaa varata? pikkurahaa varmaan ennemmin kuin isompia, esim.20e seteleitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toi vaaterekki sydeemi voiskin olla toimiva.....Joo tietty laitan syötäviin juttuihin selosteet mukaan että mitä niissä on..:) Paljonko kannattais alkukassaa varata? pikkurahaa varmaan ennemmin kuin isompia, esim.20e seteleitä?

Riippuu niin paljo siitä minkä hintasia tuotteet on. Euroaikana joutuu olla isompi kassa kuin oli markka-aikana. Itellä tullu tällanen huomio ainakin. Mutta mulla on ollu sellanen vajaa 100e ja riippuu tuotteista mitä rahoja. Mutta toi on se mun normi pohjakassa muutenkin, se on ainakin riittäny.

Yhteistyössä