vinkkejä ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mae
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mae

Vieras
koottaisiinko tänne kaikki sellaiset vinkit, jotka voisivat auttaa raskaaksi tulemiseen. myös perustelut miksi nämä vinkit toimisivat olisi hyvä mainita jos tietää. kokemuksia kans kehiin.

itse olen kuullut että helokkiöljy edistäisi raskaaksi tulemista, ilmeisesti auttaa limakalvoihin. myös greippimehusta olen kuullut samaa. kokemusta näistä ei itselläni ole.

itsestäni voisin vielä kertoa sen verran että olen 25 vuotias, mies 29v., 8 kk tytön äiti ja nyt toivoisimmekin uutta perheenjäsentä meidän kolmen koplaan. ensimmäinen raskaus alkoi clomeilla ja ajattelin nyt yrittää josko kotikonstein saisi tuota uutta raskautta alulle.

aurinkoisia talvipäiviä kaikille.

vehnänalkioöljystä on ollu kanssa "legendaa" liikkeellä. Tiedä sitten auttaako itse poppa konstit vai mikä =) Mulla on nyt 3 raskautta takana, ja 2 olen tota vehnistä ottanu. toinen raskaus alkoi 2 menkkojen jälkeen pillereiden lopetuksesta ja tämä toinen (joka päättyi km..) 1 menkkojen jälkeen.

Meillä tyttö nyt 14 kk ja pikkukakkosta yritellään, ekan tärppäämisessä laitoin jalat ylös seinää vasten yhdynnän jälkeen, en tiedä oliko apua, mulla taaksepäin kallistunut kohtu joten ei siitä ainakaan haittaa ollut..gyne sanoi siis samaa.

Tämä on nyt aika tylsä vastaus mutta terveelliset elämäntavat....
-monipuolinen ruokavalio + ravintolisä jossa foolihappoa
-harrasta liikuntaa + ei ylipainoa
-ei paljon stressiä.

pitäkää miehen kivekset viileinä. Ei tiukkoja housuja, yöt ilman kalsareita (muutenkin suosikaa boksereita) ja vähentäkää saunomista. Harrastakaa seksiä korkeintaan joka toinen tai kolmas päivä, tällöin siittiövarastot kerkiävät lataantumaan taasen, ja muutenkin jokapäivä keskiä on "turhaa" koska siittiöt elävät naisen elimistössä 2-4 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
pitäkää miehen kivekset viileinä. Ei tiukkoja housuja, yöt ilman kalsareita (muutenkin suosikaa boksereita) ja vähentäkää saunomista. Harrastakaa seksiä korkeintaan joka toinen tai kolmas päivä, tällöin siittiövarastot kerkiävät lataantumaan taasen, ja muutenkin jokapäivä keskiä on "turhaa" koska siittiöt elävät naisen elimistössä 2-4 päivää.

siis tietenkin tarkoitin että " muutenkin jokapäivä seksiä on "turhaa"" ei keskiä :)

Yhteistyössä