Hae Anna.fi-sivustolta

Vinkkejä 30v juhlien lahjatoiveeksi??

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Hermuunen, 04.07.2012.

1. Hermuunen Vierailija

Hei, järjestän mieheni 30v juhlat, tarkoitus on pitää aika isot juhlat n 60-70 henkeä kutsutaan, joukossa toki oman ikäisiä mutta huomattavan paljon myös vanhempia ihmisiä, molempien meidän lähisuvusta sekä miehen työkavereita jotka ovat suurin osa 40-60v. ikäisiä.
    Juhlat on kesäjuhlat anoppini huvilan pihalla, tarjotaan reilusti ruokaa ja juomat ja bändi on tilattu myös.
    Mitään tavaraahan ei lahjaksi tarvita eikä toivota, mutta kuitenkin kun ihmiset jotain haluavat antaa, miten vois kutsun muotoilla? Onko ihan tyhmää pyytää rahaa aikuisen ihmisen juhlissa? Voisi olla matkakassa (mieheni on haaveillut pitkään Australian matkasta mutta ei ole ollut varaa..) tai sitten vaan "juhlakassa" jolla katetaan juhlien kulut.. Tiedän, matkaankin säästyisi pari tonnia heti jos juhlia ei pidettäis ollenkaan, mutta kun halutaan pitää.
    Vai onko asiallisempaa vain antaa vieraiden itse päättää mitä tuovat? Vai vinkata että voi tuoda vaikka pullon tai jonkun lahjakortin..
    Minä otan ilmoityautumiset joten minultahan sitten tietty kysellään mitä vois tuoda lahjaksi.
    On nää niin vaikeita, kun vaikka laittais kutsuun ettei lahjoja niin aina niitä tulee. Ja en itsekään mene tyhjin käsin juhlaan vaikka olis "lahjakielto". Jotain pitää keksiä.
    Vinkkejä kiitos!

2. ehkä... Vierailija

Eikö kutsuun voisi kirjoittaa, että sankari on haaveillut pitkään matkasta Australiaan, ja toivoo mahdolliset muistamiset juhlapaikalla olevaan "matkakassaan". Voitte vaikka itse askarrella jostain pahvilaatikosta "kassalippaan", päällystää sen aiheeseen sopivilla kuvilla.

3. reissuun Vierailija

Minustakin tuo Australian reissuun tarkoitettu matkakassa kuulostaa ehdottomasti parhaalta idealta. Itse myös mielelläni antaisin rahaa lahjaksi juuri tuollaiseen tarkoitukseen. Rahaa sellaisenaan en kyllä kehtaisi edes pyytää vaan aina pitää olla kyllä nimetty jokin tarkoitus.

Tosin päivänsankarin on kyllä oltava tosissaan lähdössä reissuun. Jos ei matka toteudukaan edes parin seuraavan vuoden aikana, voi tulla vieraille "höynäytetty" olo.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri