VINKKEJÄ KÄTEEN VETÄMISEEN?

  • Viestiketjun aloittaja itsensä tyydyttäjä
  • Ensimmäinen viesti
itsensä tyydyttäjä
Kertokaa miten voi harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin pelkästään muna nyrkin sisään ja kädellä vetäminen. Onko kenelläkään kokemuksia ""lämpimällä banaanilla"" runkkaamisesta?
 
niksisampo
1. Koverra lauantaimakkaraan sopivan ahdas kolo. Voitele tarpeen mukaan ruokaöljyllä.
2. Nystyröitä kaipaava käyttää lauantaimakkaran sijaan Balkania.
3. Lihatiskiltä pari luutonta pihviä. Kelmua lihojen ympärille, jotta pysyvät kasassa. Liukastetta ja kalu lihojen sekaan...
4. Kelmua sohvan istuintyynyjen väliin.
5. Lämmin kalakukko - työnnä leikkuupintaan.
6. Ahda pakastepussi täyteen kanasuikaleita.
7. Keitä munakoisoa tai kesäkurpitsaa n. 5 minuuttia. Anna jäähtyä sopivaksi, koverra.
8. Huoneenlämpöistä porkkanaa tai kynttilää perseeseen.
9. Pujota kortsu imurimen suuttimelle, käytä sopivaa imutehoa.
10. Harrasta joogaa, venyttele reippaasti. Kun olet aikasi harjoitellut, pystyt ottamaan itseltäsi suihin!

Lycka till!
 
niksisampo
Ihan kohteliaisuuttasi voisit käydä kertomassa, mikä metodi oli paras. Vai oletko vielä testailemassa?

(muista että ruoka on ihan vielä syötävää, vaikka sen seassa on muljunut kalu ja siemennestettä - mitään ei tarvitse heittää pois)
 
itsensä tyydyttäjä
Kertokaa lisää vinkkejä. Ihan kaikkea omista kymmenestä vinkistä en kehdannu kokeilla. MYÖS NAISET/TYTÖT, KERTOKAA TEKIN VINKKEJÄ MITEN NAISET VOI HOITAA ITSE TYYDYTYSTÄ
 
Jussi
Hanki kunnollinen hieromalaite, ei siis mitään sauvaa, vaan semmoinen iso värisevä härveli, jolla voi hieroa lihaksia. Asetu selinmakuulle kalsarit jalassa ja laita hieromakone käyntiin. Ohjaile sitä pitkin kalun vartta ja etsi ne kohdat, joissa värinä tuntuu parhaalta. Keskity niiden kohtien hieromiseen, eikä takuulla kestä kauan kun mälli jo irtoaa. Sitten vain puhtaat kalsarit jalkaan ja homma uusiksi.
 
Enon vaimo
Nyt kun on tultu tähän tilanteeseen missä olen, niin tuntuu tosi ihanalta (molemmista) kun voin tyydyttää itseäni "yhdessä" salaisesti. Olen reilut 45:nen maatalon "emäntä". Kun olen yksin kotona tai vaikka autossa matkalla jonnekkin ja kuulen hänen hengästyneen äänensä puhelimessa, tiedän olevan edessä ihana vartitunti, tai pitempikin huumaava aika.

Mieheni siskon poika, joka on myös naimisissa ja kolmen lapsen 30:nen isä on aivan hulluna puhelinseksiin. Salainen "harrastuksemme" alkoi kesällä, kun olimme lavatansseissa. Olin kyseisenä iltana autokuskina. Mukana oli mieheni ja hänen siskonsa miehineen ja tämä kyseinen miehen siskon poika vaimoineen. Eväänä heillä oli vähän "miestä väkevämpää".

Kun Sami haki minua tanssimaan, oli hän jo vähän huppelissa. Hidasta kappaletta tanssiessa tiheässä ihmisjoukossa hänen kätensä hyväilivät minua aivan luvattomilta alueilta. Hän kuiski, miten hän on aina ihaillut minua naisena. Aluksi se tuntui minusta oudolta lähestymiseltä ja tunnustukselta.

Kun toinen kappale alkoi soimaan, hän alkoi yhä rohkeammin puristelemaan minua. Minun piti rauhoitella ja kieltää häntä ettei melkein vieressä tanssiva vaimonsa ja mieheni näe hänen kopelointiaan. Hän rauhoittui, kun kuiskasin hänelle, että kohta toiset näkee mitä sinä teet.

Hän rauhoittui mutta tajusin miten hän oli kiihottunut, kun hän painoi minua itseään vasten. Tunsin hänen kovana seisovan kyrvän painautuvan reittäni vasten. Jatkoimme tanssia vielä seuraavan parin kappaleen verran, ennenkuin menimme toisten luokse. Olin itsekkin kiihottunut kyseisestä, ja vähintäänkin posket punaisena ja hiukan hämilläni. Tunsin miten pikkarini oli kostunut muustakin kuin tanssista.

Tästä tanssireissusta meni muutama viikko, kun eräänä iltana puhelin soi ja Sami soitteli minulle. Aluksi juttelimme tavan asioista ja sukulaisista. Kohta puheet kääntyi siihen reissuun, ja Sami kysyi voitasko ottaa samanlainen uusiksi, vaikka kahdestaan. En kieltänyt, mutta sanoin että mitäköhän mieheni ja sun vaimos ajattelisivat jos me mentäis kahdestaan tansseihin. Myös hän myönsi ettei se onnistu noin vain.

Pian keskustelu kääntyi taas siihen, miten Sami tykkäsi ja ihaili minua. En ollut varma oliko hän ottanut muutaman kaljan, kun hän kysyi mitä minulla on nyt päällä. Kun vastasin että olen menossa suihkuun ja päälläni on vain aamutakki, hän oli hetken hiljaa ja kysyi sitten että ottaisinko hänet mukaan selän pesuun.

En kieltänyt enkä myöntänyt sitä hänelle, mutta tunsin muutaman ylilyönnin rinnassani. Kun ajattelin sitä tanssia hänen kanssaan ja miten hänen kulli painautui reiteeni kiinni. Vaistosin silloin hänellä seisovan, koska hänen hengitys oli muuttunut huohottavaksi ja katkonaiseksi puhelimessa.

Kun kysyin, mitä sinä teet siellä ja onko toiset kotona, hän sanoi olevansa yksin kotona. Sitten hän kysyi että enhän suutu jos hän sanoo minulle erään asian. Miksi suuttuisin sinulle, sanoin. Hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi arkaillen, että hän haluaa minua.

Höpö höpö, sanoin meilkein äänettömästi kuiskaten. Rohkeasti Sami kertoi miten hän näkee uniakin minusta, koska hän ihailee minua niin paljon. Kuulin hänen huokailuaan puhelimessa. Minä runkkaan täällä sinulle, hän huohotti. Tunsin hikipisaroiden nousevan pintaani ja pillussa alkoi sellainen syke, kun kiihotuin aivan mielettömästi.

Kerroin hänelle miten minäkin olen nyt kiihottunut. Sami käski minun riisuutua alasti, ja antoi ohjeita minulle. Pian olin alasti olohuoneen sohvalla ja sormetin itseäni. Sami halusi kuulla kun sormeni hieroi pillua. Laitoin puhelimen reisien väliin aivan lähelle pimppiäni ja toisella kädellä lutkutin kuuluvasti märkien häpyhuulien välistä Myös hän rasvasi kyrpänsä jollain käsivoiteella ja runkkasi vauhdilla itseään. Tuntui tosi kiihottavalta kuunnella hänen runkkaamistaan, ja samalla tyydytin itseäni. Välillä juttelimme ja huohotimme toisillemme vuoron perään, ja taas annoimme kuunnella kiimaista litinää alapäästä. Sain niin mahtavan orkun tämän keskustelun päätteeksi, että ei paremmasta väliä.

Jatkamme edelleenkin tätä salaista harrastustamme. Aina ensin juttelemme aivan normaalisti kaikista asioista. Kun on varmistuttu molemmin puolin että olemme yksin kotona tai vaikkapa autossa, niin silloin annamme tunteille vallan ja kohta Sami vetää kovan kullinsa paljaaksi ja alkaa vetelemään esinahkaansa edestakas.

Kerran olin kaupassa kun Sami soitti mökiltään. Oli pakko mennä sovituskoppiin ja hyväillä hameen alta kostuvaa pimppiä. Näitä tilanteita on sattunut useita. Mukavaa ja kiihottavaa vaihtelua tänne maaseudun muuten niin tavalliseen arkeen.
 
Katson ja kokeillut
Minulla on käynyt poika kylässä jo kuustoista kesänestä Vaikka olen 50+ kelpaa runkkaus ja suihin otto. Nyt kun on kasvanut antanut tissiä ja pillua naida, kyllä kelpaa antaa 23cm kullin naida.
Aluksi nolotti kun naapurin poika kävi kylässä ja halus näytellä muniaan alasti. Kyllä ajanmyötä olen innostunut muutakin kun katselemaan ja ollaan rakasteltu viikottain kun haluttaa. Vaik on ikäeroo niin välillä naidaan että paikat natisee eikä loppuatunnu välillä tulevan.
 
Viimeksi muokattu:
SEppo
Alkuperäinen kirjoittaja itsensä tyydyttäjä;6685012:
Kertokaa miten voi harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin pelkästään muna nyrkin sisään ja kädellä vetäminen. Onko kenelläkään kokemuksia ""lämpimällä banaanilla"" runkkaamisesta?
Itse kun vedän käteen niin sidon itseni. Käytän siihen tavallisia CAT-sukkia;toimii hyvin. Ensiksi sidon nilkkani ja sitten polvien kohdalta, joskus myös yläkropassa ennen nivusia/lantioita. Sitten tungen valkoisen ja likaisen sukan suuhun ja vedän sukan viellä päälle ja sidonkiinni. Ja sidon silmäni,sillä ainankin minulle se antaa tietynlaisen tunteen. Nämä saattaa toimia myös pareilla sängyssä. Ilmastointi teippikin toimii hyvin.
 
kuoiqwe
Alkuperäinen kirjoittaja itsensä tyydyttäjä;6685012:
Kertokaa miten voi harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin pelkästään muna nyrkin sisään ja kädellä vetäminen. Onko kenelläkään kokemuksia ""lämpimällä banaanilla"" runkkaamisesta?

Ite runkkaan mieluiten vaimon (tai muun naisen) 10 denierin esim roskiksesta dyykattuihin herkkusukkahousuihin. Sellaisiin upeasti käytössä venytettyihin jossa pyllyosa myös ohutta meteriaalia. Tuntuu munasta aivan fantsulta. Korkkareihin kullin hinkkaaminen kuuluu favorit hommiin myös.
 
Makean maistellut
Hankin taannoin Lust Grotte -keinovaginan, joka ei täysin vastannut odotuksiani. Niinpä saksin siitä pois tuppiosan. Jätin siis jäljelle vain laitteen paksun rengasmaisen suuostan. Siinä on keskellä tekopimpin aukko huulineen, ja renkaan jellykumin sisällä sijaitsee laitetta värisyttävä moottori. Sitä käytetään laitteeseen johdolla kytketyllä portaattomalla säädöllä varustetulla ohjaimella, missä laitteen energian lähteenä olevat sormiparistot myös sijaitsevat. Tätä leikkaamalla muotoilemaani laitetta käytän peniksen kiihotusrenkaana siten, että työnnän liukuvoitelemani terskan laitteen reiän läpi siten, että kalun pää juuri ja juuri työntyy esille. Vedän housut jalkaani, käynnistän laitteen ja panen johdon päässä olevan säädinlaitteen taskuuni. Terskan juurta värisyttävä kiihotus on sitten todella nautinnollista! Sitten voin käsi taskussa säädellä värinän voimakkuutta. Kalun tuntemuksia maistellen voin sitten liikkua esimerkiksi lenkillä, ostoksilla tai muissa puuhissani. Usein pysähdyn paikoilleni aistimaan tuntemuksiani, jotka sitten päättyvätkin lopulta orgasmiin, mahlojeni ruiskiessa housuihini. Niiden sisään haarojen väliin kannattaakin panna heti alussa suojaksi esmerkiksi riittävän paksusti paperia, jotta pöksyt eivät tahriintuisi ja spermat valuisi alas pitkin reisiä. Nuo housunsuojat pysyvät parhaiten paikoillaan, kun jalassa ovat pikkupöksyt. Jonkin verran tällainen herkuttelu aiheuttaa tietysti jälkikäteen puhdistamistyötä, mikä kuitenkin on mielestäni makean kokemuksen varsin kohtuullinen hinta. Laukeamisen tuloakin voi laitteen ohjaimen avulla säädellä ja valita siten huippuhetkelle sopiva aika ja paikka, jotta ei esimerkiksi tavaratalon kassalla tarvitsen maksutilanteessa ryhtyä vapisemaan ja onnesta hihkumaan!
 
Viimeksi muokattu:
timpuri numento
Morjens vaan. Vanhanliiton miehenä totean että kyllä pilluun on mukava runkata.
Jollei sellaista ole saatavilla, mene kalakauppaan ja osta sopevankokoinen made.
Pää poikki ja sitätietä sisälmykset pois. Ruokaöljyä peliin ja että tekee hyvää. Ja siitähän nenassikatkin tykkää.
 

Yhteistyössä