Vinkki: Nahkakengät lapselle alessa Elloksella alle 20 e!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näistä tykkään :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä käsittelin ne mokanhoitosuihkeella heti uutena. Paljon on pitänyt, eikä ole mennyt miksikään. Tuo aine suojaa lialta ja kosteudelta. Ei tietenkään mitkään sadekelin kengät.

Kiitti hei vinkistä!! Noi kengät oli tosi makeet, mutta valitettavasti kokoja ei ollu meiän 6-vuotiaalle enään, MUTTA katsoin merkin muita kenkiä ja siis siellähän oli tosi mageita kenkiä ja todella edullisesti :D

Siis mokkaa eikä nahkaa. Ja mokkahan on sitten sellainen, että kastuu helposti. Nythän on kuivat säät, mutta lunta kun menee kengät päälle, niin sisätiloihin tultaessa sulaa, ja kenkä kastuu. En siis suosittele näille keleille, keväämmäksi kylläkin. Tosin värinsä puolestakinhan ovat enemmänkin kevääseen, kuin tähän kevättalveen.

(Hupsista, keväästähän ap puhuikin, anteeksi. :))

Mokka on kuitenkin muutenkin arka, kannattaa ainakin kalliimpiin mokkakenkiin ostaa mokanhoitoainetta, jotta pysyvät hyvinä.

Liekö nuo kengät sitten muuten miten hyvät, kun ovat tuon hintaluokan?

Eikö lasten kanssa kannattaisi ennemmin mennä ihan kauppaan koettamaan niitä kenkiä? Kenkien tilaaminen netistä kokojen perusteella ei aina ole kannattavaa, vaikka voikin onnistua ihan hyvin. :)

Noita katselin jo aiemmin ja odottelen tässä että tulisi ellokselle muuta tilattavaa kevääksi, niin tilaisin noita sitten kaveriksi... mutta tästä mainostuksesta varmaan loppuvat ennen kun saan tilattua :( ;)

[QUOTE="Vieras";23160666]Eikö lasten kanssa kannattaisi ennemmin mennä ihan kauppaan koettamaan niitä kenkiä? Kenkien tilaaminen netistä kokojen perusteella ei aina ole kannattavaa, vaikka voikin onnistua ihan hyvin. :)[/QUOTE]

Sitä varten on palautus ja vaihto;) Tilaan vain kahta kenkämerkkiä niin ei ole tätä ongelmaa, mitoitukset, lestit ym. on tuttuja vuosien ajalta.

Lasten kengissä halpa on harvoin hyvää, mutta tätä merkkiä en tunne.

[QUOTE="vieras";23160683]Sitä varten on palautus ja vaihto;) Tilaan vain kahta kenkämerkkiä niin ei ole tätä ongelmaa, mitoitukset, lestit ym. on tuttuja vuosien ajalta.

Lasten kengissä halpa on harvoin hyvää, mutta tätä merkkiä en tunne.[/QUOTE]

Itse menisin ennemmin ihan paikan päälle kenkäostoksille, saapahan kerralla sitten sellaiset kengät kuin on tarvis, eikä tarvitse palautella edes takaisin. :) Mutta kukin tekee tyylillään, ja varmasti kenkien ostaminen onnistuu ihan noinkin. Joo ja tokihan ne kenkämerkit mitoituksineen yms. tulee varmasti tutuksi, kun tarpeeksi monta kertaa tilaa. :)

Halpa on harvoin hyvää aikuistenkaan kengissä, valitettavasti... Naisten nilkkureitakin saattaa saada 20 eurolla, mutta sitten ne ovatkin vähän ajan päästä tavallisen kävelyn tuloksena rikki. :/

Lapsen jalka on tietysti sellainen, että kasvaa jatkuvasti - mitään extrakallista ei siis varmasti kannatakaan ostaa. :)

Ihanat noi vihreät. Sopisivat varmasti hyvin tyttöjen pinkkien, punaisten, violettien ja oranssienkin vaatteiden kanssa. Mun mielestä kun monet tyttöjen kengät sopivat vain noista joidenkin kanssa.

tilasin noi kengät ja monta muutakin juttua, niin ei kassalla päästä eteenpäin, ilmoittaa vaan että tapahtui virhe, yritä myöh uudelleen!!! voi kele!!!

meneekö se kori nyt tyhjäks ja pitää alottaa kaikki alusta :(

Nätit???Aika rumat minusta, olihan tuolla PALJON paremman näköisiä. ¨
Muuten noi Elloksen tarjoukset alkaa v*tuttaa kun klikkaa sitä ja näyttää että "lisätään kassalla" ni sit kun meet kassalle ni lopulta sitä alennusta ei olekkaan!!!!!V'tuttaa kun tunnin tehny tilausta ja sitten viim.sivulla eli kassalla ja hyväksynnässä sitä tarjousta ei olekkaan!!!AAAAAAARRRRGGGGHHHHH!
Just tein tilauksen pari päivää sitten ja ei tullu sitä alennusta, Ja tarkistin ettei olli mitään merkkituotettan joka estää tms. osa oli siis ihan normaalihint. eli ei sekään "tätä ei voi yhd. muihin etuihin" jne.
otin netin kautta yhteyttä - ei vielä ainkaan vastattu, pitää soittaa huomenna ja taas vääntää virolaisen kanssa...

...tosi hyviä kenkiä, kun tarjonta on aika surkeaa kotiseudulla, eikä tule lähdettyä kauemmas ostelemaan. Kun on sisämitta kengästä, ja jalasta mitta, niin hyvin onnistuu, vielä kun lestistä on ilmoitettu et millanen. Ja mä olen jo oppinut että tytölleni käy esim. Naturinot ja Bisgaardit hyvin, kapeajalkainen kun on. Pojalla on vähän leveempi jalka; Bundgaardit ja Primigit on hälle käyneet hyvin. http://www.pikkujalat.fi
verkkokaupasta olen tilanut nytkin kevääks kengät ja kumisaappaat.

Yhteistyössä