VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Olen katsonut jokaikisen jakson ja 12/7 joka päivä, mutta nyt kun tulee finaali, menen iltavuoroon.
Harmittaa. Tietääkö joku moneenko se kestää?

22.30 kestää. Voi kun Niko voittaisi. pakko äänestää. Äänestäkää Niko-fanit ennen kuin linjat menee tukkoon! Ikinä en ole varmaan ketään näin fanittanut. :wave:

Tää meni just niin kuin toivoin. Alusta asti oli Kadi ja Sauli mun lempparit. Pitkään toivoin kuitenkin enemmän Kadin kuin Saulin voittoa. Jossain kohtaa, kaiketi Kadin kännäilyjen takia, muutin mieltäni ja siitä lähtien olen enemmän toivonut Saulin voittoa. Lopussa aloin tykkäämään myös Nikosta ihan hirveästi, mutta toivoin kuitenkin ettei hän voittaisi ihan jo senkin takia ettei ollut alkuperäinen asukas.

Aivan mahtava finaalinelikko, tykkäsin jokaisesta noista kovasti. Järjestys oli kuitenkin just oikea, ainakin mun mielestä. Ihana tuo Sauli, kertakaikkiaan :) :heart: .

tulkoon bannia tai poistakaa viesti mutta pakkoa sanoa, että tuo finaali oli perseestä! siis aivan kuiva loppu vaikka muuta lupailtiin ja hittojako ne muut kilpailijat pääsee 2 kertaa matkalle. Tämä kausi oli tylsä, Niko ei :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
tulkoon bannia tai poistakaa viesti mutta pakkoa sanoa, että tuo finaali oli perseestä! siis aivan kuiva loppu vaikka muuta lupailtiin ja hittojako ne muut kilpailijat pääsee 2 kertaa matkalle. Tämä kausi oli tylsä, Niko ei :heart: :D

Tämä on totta

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

Mä olen samaa mieltä finaalista, jotenkin tunnelma lopahti. Enemmän olis kyllä voinut hehkuttaa tuota Saulia ja muutenkin.

Mut mitä ihmettä tarkoitat että muut kilpailijat pääsee kahdelle matkalle?? Siis FINALISTIT pääsi nyt kaikki matkalle, ei jo tipahtaneet kilpailijat.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Oli joo aika paska loppu. Ei mitään bändejä tai muuta. Jotenki kuivahko lopetus. Paras voitti, mutta ois voinu olla jotain... En tiiä. Jotain.

Minustakin ihan surkea finaali. Olisi pitänyt hehkuttaa enemmän, yksi kerrallaan ulos ja kunnon haastattelu. rahastuksen maku. Ketä kiinnostaa sukulaisten haastattelut? Senkin ajan olisi voinut käyttää Nikon parhaisiin paloihin. Niko ja Sauli oli ihan PARHAAT!!!! Ei tämmöistä BB:tä enää tule ikinä. Noiden kahden ystävyys oli jotain niin mahtavaa!!!!

Mä odotin jotain sen tyylistä että kun Sale jäi yksin taloon niin ensin muille ois
annettu jotkut paremmat palkinnot kuin aiemmin tipahtaneille ja tietenkin kaikista parhaat palat. Sen jälkeen taloon ois menny joku Saulin idoli tai vastaava jonka ois aina ollut halunnu tavata ja se ois luovuttanu palkinnon.
Sen jälkeen Vapun haastatteluun :) Mutta loppu oli tosi mälsä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihanaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Oli joo aika paska loppu. Ei mitään bändejä tai muuta. Jotenki kuivahko lopetus. Paras voitti, mutta ois voinu olla jotain... En tiiä. Jotain.

Minustakin ihan surkea finaali. Olisi pitänyt hehkuttaa enemmän, yksi kerrallaan ulos ja kunnon haastattelu. rahastuksen maku. Ketä kiinnostaa sukulaisten haastattelut? Senkin ajan olisi voinut käyttää Nikon parhaisiin paloihin. Niko ja Sauli oli ihan PARHAAT!!!! Ei tämmöistä BB:tä enää tule ikinä. Noiden kahden ystävyys oli jotain niin mahtavaa!!!!

samaa mieltä!

Harmittaa tuo surkea finaali!

Mahtava bb-kausi. nuo pojat oli kyllä ihan hervottoman mahtavia! =)

Yhteistyössä