virtsainfektio ja myöhemmin ruskeeta vuotoa, auttakaa.

  • Viestiketjun aloittaja Haluantietäää
  • Ensimmäinen viesti
Haluantietäää
Hei ihmiset! Mulla on ollut koko elimistö sekasin varmaan 2kk ja en oo vieläkään löytänyt ratkaisua.

Kaikki alko siitä että tehtii hommii bf kaa sattu vahinko kortsun kaa ja kiirehdittiin nopee apteekkiin hakemaan jälkiehkäisypilleri. Join sen ja ei onneks tullut mitään huonoo oloo mutta oli hirvee kipee vatsa , kiduin oikeesti koko yö. Ja virtsatessa tuli verta plus sain jonkun virtsaputkentulehduksen varmaan samalla. Tilanne oli kauhea . Lähin sitten sairaalaan heti paniikissa ja selvisi että joo mitä oon arvellutkin nii oli se virtsaputkentulehdus... sain lääkkeet jotka auttoi ja pääsin kaikesta eroon JES! Kotiin nukkumaan ja lepäämään ja nauttimaan elämästä.

Mutta ei... 1vko päästä alkoi sama juttu tihentynyt virtsantarve... antibiootti kuurin jälkeen sain sitten vahvemmat lääkkeet ja nyt ne on auttaneet ...ihanaa!! oon ollut kuukauden ilman virtsainfektioo.. paitsi et menkat on ollu vähä erikoiset.

Ja Nyt mulla on ruskeeta vuotoa aina välillä silloin kun ei oo menkoi.( en käytä e-pillereitä ) En tiiä mistä vois johtua. Pelottaa ihan hirveesti. Ja en oo ikinään käyny gynella. Nii voiks joku kertoo mist tää johtuu. Ja voiks joku kertoo minkalaista se gynen käynti on ?
 

Yhteistyössä