virtsatie/munuaistulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
mulla loppui just antibioottikuuri pissatautiin ja nyt on muutaman päivän sattunut kylkeen/selkään ihan pirusti johon kyllä burana auttaa, mutta kun kipu palaa vaikutusajan jälkeen niin se saa kyyneleet silmiin ja lämpöäkin on nyt tullut, oiskohan noussut munuaisiin tulehdus? kokemuksia?

Itellää ei ollu nuin pahana...mut kaverilla oli niin pahana (ja söi ab:n) että sil kyl otti kovasti selkään tuo tulehus....Oli siis tosi pahan munuaistulehus.Mutta siis valitteli vaa selänpuolen kipui.

käväisin siellä terveyskeskuksessa ja sovittiin niin että, vien aamulla heti uuden näytteen ja varataan mulle samalla sitten lääkäriaika. tää bakteeri joka on aiheuttanut mun tulehduksen on niin harvinainen, että ihnmettelivät sitä oikein porukalla sitä, kukaan heistä ei ollut koskaan kuullutkaan tästä bakteerista :O pistää vähän mietityttäämään...

joo, mulle varataan heti aamulla kasilta akuuttiaika, nyt rupee taas sattumaan molemminpuolin kylkiin, voimistuu koko ajan pikkuhiljaa taas siihen järjettömän kivuliaaksi. sekä henkeä ahistaa :/ kuumetta ei ole, lämpöä vaan.. mä otan nyt pari buranaa, onneksi se auttaa.

kävin tänään labrassa, ottivat kreatiini ja tulehdusarvon sekä klamydia ja tippuri näytteen, huomenna saan vastaukset. taas odottelua..tuskinpa sp:tä löytyy, tai en ainakaan uskoisi.

Yhteistyössä