Virtsatietulehdus ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voin kertoa millaisilla oireilla mulla ei ollut virtsatietulehdusta :) Jatkuva pissillä ramppaaminen, tunne siitä ettei rakko tyhjene kunnolla, hivenen epämiellyttävä tunne virtsatessa ja poltteleva alamahakipu noin rv 20. Päivystyksessä aloitettiin varmuuden vuoksi antibioottikuuri, mutta ennen kuurin aloitusta otetut viljelynäytteet olikin puhtaat eli tulehdusta ei ollut ja turhan kuurin jätin kesken. Mun tapauksessa tuo siis kuului vain kohdun kasvuun.

Mulla tässä menossa rv 34+3 ja nyt ollu jo kuukauden verran tulehdus, antibiootteja syön. On oksettanu, heikottanu, alavatsaa jomottaa jännästi, tuntuu ettei rakko tyhjene ollenkaan ja heti kun lähtee kävelemään niin armoton juilinta virtsarakossa. Juurikaan ei kirvele. Supistellukkin aikalailla, että se varmaan johtuu tulehduksesta. Saa nähä syntyykö etuajas vauva.

[QUOTE="miuku";28739703]Mulla tässä menossa rv 34+3 ja nyt ollu jo kuukauden verran tulehdus, antibiootteja syön. On oksettanu, heikottanu, alavatsaa jomottaa jännästi, tuntuu ettei rakko tyhjene ollenkaan ja heti kun lähtee kävelemään niin armoton juilinta virtsarakossa. Juurikaan ei kirvele. Supistellukkin aikalailla, että se varmaan johtuu tulehduksesta. Saa nähä syntyykö etuajas vauva.[/QUOTE]

Kai syöt vahvoja maitohappobakteereita? Karpalomehua sokeritonta, LT kaupasta vahvaa C ja D-vitamiinia. Sokerit ja valkoiset viljat pois, niin pääset eroon tulehduksista.

[QUOTE="miuku";28739703]Mulla tässä menossa rv 34+3 ja nyt ollu jo kuukauden verran tulehdus, antibiootteja syön. On oksettanu, heikottanu, alavatsaa jomottaa jännästi, tuntuu ettei rakko tyhjene ollenkaan ja heti kun lähtee kävelemään niin armoton juilinta virtsarakossa. Juurikaan ei kirvele. Supistellukkin aikalailla, että se varmaan johtuu tulehduksesta. Saa nähä syntyykö etuajas vauva.[/QUOTE]

Onko virtsanäytteestä analysoitu mikä pöpö tulehduksen aiheuttaa, jotta osataan määrätä oikea lääkekuuri?

[QUOTE="vieras";28739763]Onko virtsanäytteestä analysoitu mikä pöpö tulehduksen aiheuttaa, jotta osataan määrätä oikea lääkekuuri?[/QUOTE]

Kyllä kait, ainain tehtiin joku laajempi viljely.

Yhteistyössä