virtsatietulehdus

  • Viestiketjun aloittaja Onerva
  • Ensimmäinen viesti
Onerva
Olen kuullut, että virtsis voisi piillä oireettomanakin. Onko tulehduksesta haittaa vauvalle? Mulla on ollut rv 27 aika kovaa paineen tunnetta alapäässä ja joku kirjoitti, että voi olla oire virtsiksestä. Muita oireita ei ole ollut. Tuntuu vaan, että verisuonet alapäässä räjähtää. Eihän tässä vaiheessa vauvakaan voi painaa niin paljon alaspäin vai voiko?
 
ulpu
oli muuten tämän maanantai päivän iltasanomissa, että nainen oli saanut lääkärinkin toteamaan että on virtsatietulehdus ja todellisuus paljasti muutaman tunnin päästä muuta, naisen synnytys oli alkanut. Aika uskomaton juttu mutta onhan näitä kuultu ennenkin mutta että lääkäri antaa diagnoosin virtsatietulehdus....jne...


Niin sivuutin aiheen mutta ajattelin jos joku muukin olisi lukenut...!!
Itselläni oli elämäni eka tulehdus ja raju sellainen 2vuotta sitten, olin viikon sairaalassa nesteantibiootilla ja tipassa muutenkin.
Kuume 40 särky kamala toisella puolen alaselkää ja loppu pelissä tulehdus arvot reilut 250...
Tämän jälkeen kärsin viellä samaista vaivaa mutta lievempänä 3krt..ja mikä pahinta ei millään kerralla kirvelyä taikka polttelua virtsatessa, ainoa epäilin kun virtsa oli lämmintä näillä sairaalan jälkeisillä kerroilla...ja voimakas tuoksu.
 
uskomatonta..
No aika uskomatonta että joku ei huomaa olevansa viimeisillään raskaana. Siis kyllähän vauvamaha nyt on ihan erilainen kuin läskimaha ja en ainakaan itse VOI olla huomaamatta potkuja, saati sitten kaikkia pikkuvaivoja joita raskauteen liittyy..

Tämä asian sivusta. Ihan virtsiksestä voin sanoa, että mulla oli täysin oireeton tulehdus ja selvisi vasta, kun alkoi tulla veristä virtsaa.
 
jepulis
mulla ainakaan ei ollu pissitulehdukseen muita oireita kun kramppimaiset kouraisut alamahassa useita kertoja päivässä ... tuntu tosi ilkeiltä ja luulin niitä supistuksix... sitten kävin antamassa virtsanäytteen ni tulehdus oli ja siihen loppu krampit ku söin lääkekuurin. nii ja toinen oire oli vähän runsaampi valkovuoto, usein just semmosen kipeän kouristuksen jälkeen valahti runsas määrä valkovuotoo =/ mutta ei ollu muita oireita kuten kirvelyä tai muuta herkkyyttää esim . pissiessä. en olis ite arvannu pissitulehdukseks ....
 
siipis
Voi olla haittaa siis ei varsinaisesti haittaa vauvalle, mutta kaikki tulehdukset, siis emätin-ja virtsatulehdukset lisää ennenaikaisen synnytyksen riskiä ja joku jo kirjoittikin että lisää helposti just supistuksia, joten ne on hyvä kyllä tarkistaa ettei tulehduksia ole ja jos on niin hoitaa heti.
 
vierailija
Hoitamattomasta tulehduksesta voi olla vaikka mitä haittaa vauvalle. Siksi se kuuluisi käydä testaamassa onko, ja hoitamassa jos on tulehdus! Onko 2005 oikeasti oltu noin tietämättömiä, vai mistä noin älyttömiä vastauksia taas satelee?
 

Yhteistyössä