Virtsatietulehdusko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fick

Vieras
Minulla ei ole koskaan ollut virtsatietulehdusta, mutta nyt kahden päivän ajan minulla on ollut oireita, jotka voisivat viitata kyseiseen tulehdukseen.

Eilen aamulla minusta tuntui siltä, kuin olisi koko ajan veskihätä. Tämän lisäksi oli yleistä erittäin epämiellyttävää tunnetta virtsarakossa tms alapäässä. Oireet menivät iltaa kohden ohi, join iltapäivän ja illan aikana litran karpalomehua. Tänään olen juonut paljon vettä ja noin puoli litraa karpalomehua, mutta tänään oireet puolestaan alkoivat iltapäivällä. Veskissä ei sitten kuitenkaan kauheasti tule mitään. Töissä kävin normaalia useamman kerran vessassa, mutta ajattelin sen johtuvan pelkästään siitä, että olin juonut normaalia enemmän vettä. Töiden jälkeen oireet kuitenkin sitten tulivat... Kävin juuri vähän väkisin lenkillä ja lenkin jälkeen oireet vähän helpottivat, mutta pissassa oli vähän vertakin.

Onkohan kyseessä virtsatietulehdus...?

Tilanne on sinänsä hankala, kun olen nyt paikkakunnalla, jossa en vakituisesti asu. Pitänee aamulla kysellä, onko meillä työterveyshoitoa ja pääsisikö sen kautta, vai hipsinkö sitten yksityiselle...

Minäkin olen miettinyt, voisiko minulla olla pissatulehdus. Samanlaisia oireita, mutta myös paha haju.. Vähän niinkuin menkat olisi. Voiko se liittyä pissatulehdukseen?