virtsatulehdus-raskauden mahdollisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siilinpiikki=)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siilinpiikki=)

Vieras
Elikkäs yritystä ilmassa, eka yrityskierto vasta mutta kovasti jännäillään..
Nyt menossa kp 15/ 28-30, mikäli ne menkat ajallaan tulee...

Minulla on lapsesta asti ollut kiusana virtsatulehdukset.
Estolääkitys ei auta, vaan viimeksi poisti oireet alusta ja eteni sitten munuaisaltaan tulehdukseski, kamalan kipeä olinkin sitten.

Parhaillaan syön taas kuuria joka huomenna loppuu.
Mietin että miten tämä saattaa vaikuttaa mahdollisuuksiini tulla raskaaksi ?
Eikö tulehdus lisää keskenmenon riskia ? Jos tulehdus iskisi raskauden aikaan.
Yritän kaiken laisia poppakonsteja että tulehdus pysyisi poissa, mutta jos vielä enemmän juon päivisin niin halkean.. =)

Kiitos avustanne jo etukäteen rakkaat kanssa jännääjät! =)
Plussa onnea kaikille!

mulla on 2,5 vuotias lapsi.
kun tulin raskaaksi, mulla jylläsi paha virtsatulehdus (eka elämässäni kyllä). raskauden alussa piti syödä raskaat kuurit kyllä, mutta terve ihana lapsi syntyi.
ja raskaus oli "vahinko", eli tosi spontaani, ei suunniteltu...

Mulla kanssa aina tullut hyvin herkästi virtsatien tulehdus. Esikkoa odottaessa ehti mennä myös munuaisiin asti, silloin todellakin olin kipeä. Iso ja terve poika tuli siltikin. Ja kolme lasta olemme maailmaan saattaneet, tulehduksista huolimati. Nyt karpalomehujen ansiosta (puuta koputtaen) en ole moista kärsinyt pitkiin aikoihin.

Mulla myös aikanaan kiusana virtsatietulehdukset. Tässä vinkki, joka mulla auttaa: joka aamu C-vitamiinia 500 mg ja aina seksin jälkeen toinen tabletti + rakon tyhjennys. Ideana siis pitää virtsa happamena, jolloin bakteerit eivät pääse lisääntymään. Tietenkin myös karpalomehu ja yleensäkin runsas juominen ovat hyviä.

Minä olen myös karpalomehulla saanut pidettyä kurissa, ja jopa orastavien oireiden tullessa runsaalla karpalomehun juonnilla oireet /taudin häviämään jos heti alkusta asti olen päässyt 'lääkitsemään'.

Minä olin raskaana 3 kuukautta ja noita virtsatulehduksia on ollut nyt yli 2v.tulee ja sitten menee ohi, polttelua ja pakko mennä vessaan kokoajan jolloin tulee pari tippaa ja niin kestää pari pvä ja sitten taas loppuu jopa pari viikkoa ja alkaa taas.tulin raskaaksi mutta sain keskenmenon tulehduksien takia sikiö kuoli jo 2kk ollessani raskaana ja kävin kaavintaan.eli kyllä vaikuttaa minä mieheni kanssa halutaan lapsen mutta en enää uskalla yrittää en kestäisi toista menetystä....

:( satunnainen vierailija, mene ihmeessä lääkäriin puhumaan tästä. Estolääkityksellä + muilla edellämainituilla kotikonsteilla tulehdukset saadaan varmasti riittävästi kuriin, jotta raskaus onnistuu. Tämän takia et varmasti ole tuomittu toistuviin keskenmenoihin, jos ei muita syitä ole.

Yhteistyössä