virve rosti sanoi tv:ssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adalmiinan helmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

adalmiinan helmi

Vieras
että kaikista kauheinta keikolla on kännissä olevat naiset..
ja yh;t, jotka perjantai-iltaisin tulee ottaan kunnon lärvit..

puristelevat bändin poikia perseestä (käytti just tätä sanaa)
ja Pate Mustajärven muniin käydään kiinni..

mitä mieltä?
Minun mielestä on oikeessa!!

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Mistähän se virve tietää kuka on yh, kuka lapseton ja kuka naimisissa oleva? :whistle:

Sen tietää juuri siitä, että yh:t repivät housutkin jalasta. Itse en uskalla enää mennä edes baareihin niiden takia.

muuten sanoi se että ovat todella rohkeita..
ja ymmärrettävistä syistä
Alkuperäinen kirjoittaja neomatrix:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Mistähän se virve tietää kuka on yh, kuka lapseton ja kuka naimisissa oleva? :whistle:

Sen tietää juuri siitä, että yh:t repivät housutkin jalasta. Itse en uskalla enää mennä edes baareihin niiden takia.

No tuota eipä ole tullu revittyä keneltäkään housuja jalasta vaikka Virvenki keikalla on tullu käytyä ja yh olen :whistle: pitäisköhän se alottaa tollanen siis jos se oleellisesti kuuluu yh:n elämään, ai hitto mutta kun en edes kännää :/ mitäs nyt?

Sitä on vaikea sanoa. Joskus on tullut ajauduttua suhteeseen ravintolassa tavattujen varattujen naisten kanssa, (onneksi nuo ajat ovat ohi). Olen käsittänyt heidän puheistaan, että he kaipaavat mm. romantiikkaa - mies ei huomioi, eikä ymmärrä heitä. Tunteet omaa miestä kohtaan ovat usein sellaiset "tavalliset" ja miehessä ei kuulemma ole suurta vikaa. Kun kotona on lapset, arki ja se hieman tylsältä tuntuva mies, ihastutaan helposti kun ollaan "vapaana" ja viihteellä kodin ulkopuolella.

Yhteistyössä