Visa electron ja plussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meitsi

Vieras
Kun paljon on tullu nyt mainosta noiden kahden yhdistämisestä niin miten se nyt sitten oikein toimii? Jos liitän tuon plussan esim. Nordean korttiin ja menen sitten kauppaan ja haluan plussapisteet, mutta maksaisin op:n kortilla niin onnistuuko se? Näytänkö molempien pankkien kortteja sitten? Tai jos haluan maksaa käteisellä, niin voiko plussat lukea sillä kortilla ja sitten maksaa käteisellä? Oli kyllä vaikiasti selitetty, toivottavasti joku edes ymmärsi =)

Mä en tiedä mutta en ymmärrä miksi ne pitäisi yhdistää?
Typerää kalastelua noilta firmoilta kun ovat alkaneet yhdistelemään noita etukortteja luottokortteihin ja maksukortteihin.

Miksi se pitäisi yhdistää?

Juuri noin se toimii, kuten arvelitkin. Jos haluat maksaa OP:n kortilla, niin näytä sitä Nordean Visa Electronia ensin ja sano, että tästä plussat ja maksat OP:n kortilla. Onpahan yksi kortti lompsassa vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja mut miks:
Typerää kalastelua noilta firmoilta kun ovat alkaneet yhdistelemään noita etukortteja luottokortteihin ja maksukortteihin.

Samaa itsekin mietin, että onko siinä mitään järkeä. Mutta nyt kun joulu lähestyy ja saa niitä ylimääräisiä alennuksia, niin olisi ihan kiva käyttää hyödyksi.

Ja kiitokset sinulle joka vastasit myös, juuri tuon halusin tietää =)

Mä en ymmärrä miksei vois vaihtaa, nyt saa jätettyä vaikka plussakortin autoon hätävaraksi. Mulla ainakin usein on lompsa kotona ja tietty summa rahaa mukana, kun menen tankkaan.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:

Mä en ymmärrä miksei vois vaihtaa, nyt saa jätettyä vaikka plussakortin autoon hätävaraksi. Mulla ainakin usein on lompsa kotona ja tietty summa rahaa mukana, kun menen tankkaan.. :ashamed:

Voiko sitä vanhaa plussakorttia sitten vielä käyttää kuitenki?

Mulla on plussa ja visa electron yhdistetty. Toimii normaalisti joka paikassa missä sitä korttia voi käyttää. Plussat ottaa niissä paikoissa mistä niitä saap. Ei sen ihmeempää.

Yhteistyössä