Visan lasku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kmk_85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kmk_85

Vieras
Mennyt hieman överiksi Visan käyttö... Minimilyhennys on tällä vähän 1200 euroa... Onko tietoa kenelläkään jos prosenttia pienentää aleneeko maksu tuolloin? Tällä hetkellä se on minulla 20 %....

Pelkään vain millä sen saan maksettua koska kauheaan kk-erään ei ole varaa... Taitaa mennä kortti käytöstä taas pois :/ :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja kmk_85:
Mennyt hieman överiksi Visan käyttö... Minimilyhennys on tällä vähän 1200 euroa... Onko tietoa kenelläkään jos prosenttia pienentää aleneeko maksu tuolloin? Tällä hetkellä se on minulla 20 %....

Pelkään vain millä sen saan maksettua koska kauheaan kk-erään ei ole varaa... Taitaa mennä kortti käytöstä taas pois :/ :/ :/

soita ja kysy, sillähän se selviää

1000 e on luottoraja... En vaan ymmärrä miten se voi mennä yli 1000 euron välillä maksut.... Pelottaa tosissaan vaan miten sen saan maksettua pois niin ettei menisi ulosottoon eikä tulisi luottohäiriötä.... :/

Siis pitääkö sun maksaa se kaikki sit kerralla? Mulla on ainakin sellainen visa, jossa ei tarvii maksaa kaikkea kerralla vaan erikseen on minimilyhennys. Jos ylittää luottorajan niin sillon se ylitys tulee tuohon minimierän päälle tietysti. Soita ihmeessä ja neuvottele asiasta ennen kuin tulee ongelmia!

1000 e on luottoraja... En vaan ymmärrä miten se voi mennä yli 1000 euron välillä maksut.... Pelottaa tosissaan vaan miten sen saan maksettua pois niin ettei menisi ulosottoon eikä tulisi luottohäiriötä.... :/

niin miten lyhennys voi olla 1200 - kerralla?

Visan laskussa on luottokunnan/asiaksapalvelun/laskuun liittyvien asioiden puhelin numero. Soita sinne ja selvitä, miten voisit muuttaa maksuehtoja niin, ettei tarvitse kerralla koko summaa maksaa. Se onnistuu kyllä!

Minulla on luottoraja 2500 euroa, ja kuukaudessa minimilyhennys 75 euroa..

Ei kannata pelätä ulosottoja tai muuta, kun selvität asiat ennen kuin ne menee siihen pisteeseen, vielä ei ole myöhäistä!

Lisään vielä, jos siis nostaist tuota luottorajaa tuohon 2500 niin sitten sinun ei tarvitsisi maksaa kuin se 75 euroa. Jos/kun luottorajan nosto onnistuu.

Äläkä osta enemmän kuin mitä sinulla se luottoraja on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Yhteensä laskua jtn 2200 e ja minilyhennys on 1200 e ja risat... ja tuo 1200 eli minimilyhennys pitäs seuraavaksi maksaa...

Mien voi minimilyhennys olla 55%???

Kun luottoraja on vain 1000 euroa ja on onnistunut vinguttamaan visaa 2200 euron edestä, niin pitää maksaa tuo myönnetyn luottorajan ylittävä osuus kokonaan. Ellei sitten pankki myönnä suopeasti maksuaikaa.

Yhteensä laskua jtn 2200 e ja minilyhennys on 1200 e ja risat... ja tuo 1200 eli minimilyhennys pitäs seuraavaksi maksaa...

Saattais tietty johtua siitä, että luottoraja on vain 1000 e, joten "ylitys" tulee maksaa pois.

Suosittelisin ottamaan yhteyttä luottokuntaan ja pyytämään luottorajan nostamista/maksuaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:

Kun luottoraja on vain 1000 euroa ja on onnistunut vinguttamaan visaa 2200 euron edestä, niin pitää maksaa tuo myönnetyn luottorajan ylittävä osuus kokonaan. Ellei sitten pankki myönnä suopeasti maksuaikaa.

Niin just, eli tästä olikin kyse. Kuten sanoin itekin niin se ylitys tulee kyllä kerralla maksettavaksi. Nyt vaan soittamaan ja sopimaan asioista sitten, älä anna tulla muistutuksia aiheesta. Ovat myötämielisempiä varmasti sopimaan asiasta, kun heti otat yhteyttä.

Ahaa, niin tietysti, siksi noin suuri minimilyhennys, kiitos selvennyksestä.

Aika roima ylitys... Mikset ole nostanutlimiittiä jos sulla on tarvetta noin paljon suuremmalle luotolle?

Ahaa, niin tietysti, siksi noin suuri minimilyhennys, kiitos selvennyksestä.

Aika roima ylitys... Mikset ole nostanutlimiittiä jos sulla on tarvetta noin paljon suuremmalle luotolle?

Tyhmä kysymys mutta miten kortin pystyy vinguttamaan yli noin paljon, eikö se herjaa siellä kaupassa?

Samaa olen miettinyt miten voi ylittyä... Mutta taidanpa sitten nostaa luottolimiittiä niin saan järkevään summaan tuon minimilyhennyksen... Mutta soittelen huomenna sinne päin!!!

Samaa olen miettinyt miten voi ylittyä... Mutta taidanpa sitten nostaa luottolimiittiä niin saan järkevään summaan tuon minimilyhennyksen... Mutta soittelen huomenna sinne päin!!!

etkö sä oikeasti seuraa sun kulutustasi YHTÄÄN? :o

Olen yrittänyt seurata sitä parhaimpani mukaan, todellakin!!! Mutta en ymmärrä miten voi mennä aina noin paljon yli.......

Ei taida luottorajan nosto olla kannaltasi fiksuin ratkaisu jos huomaamattasi vingutat useastikin noin paljon yli budjettisi. Leikkaisin kortin kahtia ja sopisin maksusuunnitelman. Yli varojen eläminen tuskin parantaa asiaa...

Yhteistyössä