Hae Anna.fi-sivustolta

Vitsaa äidiltä

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä vitsapoika, 15.12.2011.

1. vitsapoika Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Käännyn nyt teidän äitien puoleen,jotka olette antaneet vitsaa lapsillenne ja jotka kenties edelleen annatte kovuniemen rouvan tanssia tottelemattomien poikenne tai tyttärienne pyllyillä. Kertoisitteko kokemuksistanne? pitääkö vitsojen olla pitkiä,suolaveteen kastettuja vai onko remmi parempi? Kuinka monta kertaa kuukaudessa toimitus yleensä tapahtuu tai tapahtui?

2. Sori vaan Vierailija

Hei kyseessä on fyysinen rangaistus, joka on tänä päivänä kielletty laissa. Sinulla on kieroutunut asenne piiskaamiseen ja se liittyy selkeästi seksuaaliseen fetisismiin.

3. kaane Vierailija

Voi kun tuo nykynuoriso olisin saanut vitsaa lapsena niin ehkäpä heisä ei olisi tullut toisten lasten tappajia, mummojen ja invaliidien ryöstäjiä ryöstäjiä tai ostarissa hulinoivia. Kuri lapsena, kuri nuorena, kuri aikuisena.

4. Rami-64 Vierailija

Muistan meillä, kun äiti sanoi että niin tuhmaa poikaa ei olekaan jota ei saa piiskalla kiltiksi.
    Meillä remmiä ei käytetty, tuoreesta pajusta tehtyä vitsaa kyllä. Se poltti todella kovasti.
    Tietysti myös piiskan saannista piti kertoa muille, jotta muut tietäisivät miten voi käydä.
    Olihan sitä itsellä tietysty sellainen maine, kun muut tiesivät että piiskaa se saa.

5. perheen äiti Vierailija

Meidän "iso poika" eksyi kerran kavereidensa kanssa ryyppy-tai vieras-reissuilleen päiväkausiksi, ja sitten katuvaisena soitti, että saako tulla kotiin. Sanoin, että saa, mutta annan kunnon selkäsaunan, että muistaa. Hän tuli sitten aikanaan, ja toteutin aikeeni ja annoin remmiä paljaalle takamukselle niin, että varmasti tuntui. Ei ole häipynyt reissuilleen sen jälkeen.

6. Minusta on aivan kamalaa, että joissakin perheissä lyödään lapsia eli siis pahoinpidellään. Pienet
    lapset ovat aivan puolustuskyvyttömiä olentoja. Jokainen lapsi on syntyjään kiva ja hyvä, viaton
    ihminen. Esim. Lapsi ei tee koskaan pahaa edes eläimelle, ellei ole saanut siihen huonoa esimerkkiä omassa kodissaan. Jotkut vanhemmat purkavat omaa raivoansa ja vihaansa pieneen
    lapseen, eikä pieni alle kouluikäinen lapsi kykene itse käsittämään, miksi hänelle huudetaan ja lyödään.
    Jos joku lapsi joutuu kokemaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa vaikka ihan imeväisikäisestä
    lähtien, niin on suoranainen ihme, jos hänestä tulee ehjä aikuinen ihminen. Monista lapsina
    henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokeneista lapsista tulee aikuisena alkoholisteja, huumeiden
    käyttäjiä ja he jatkavat samaa väkivallan kierrettä omissa parisuhteissaan ja lastensa kanssa.
    Minun lapsuudessani meidän lähellä asui perhe, jossa ainakin perheen vanhinta tytärtä lyötiin
    lapsena, ilmeisesti koko lapsuuden ajan. Hänestä tuli aikuisena alkoholisti ja hän kuoli melko
    nuorena, kun hän kaatui yhtenä talvena jyrkässä mäessä ja löi päänsä niin pahasti, että kuoli.
    Minusta kaikkien ihmisten, jotka huomaavat, että jossain paikassa pahoinpidellään lasta, tulisi
    puuttua jollain tavalla asiaan. Ainakin naapureiden, neuvolan henkilökunnan, lääkäreiden, koulujen opettajien ja kerho-ohjaajien pitäisi puuttua asiaan, jos he edes epäilevät lapsen
    pahoinpitelyä. Tämä olisi heidän oman ammattietiikkansa mukaista, mutta kaikkein tärkeintä
    on lapsen etu, että saataisiin pelastettua lapsen elämä parempaan suuntaan.

7. Teinipoika Vierailija

Hei ei vitsoja käsitelläsuolavetessä kesällä tuore koivuvitsa on paras talvella annetaan sulaa jäisen vitsan huoneenlämmössä muutamatunti jos vitsaa ei ole saatavilla voitaan käyttää pehmeää vyötä tarvittaissa ajavat samanasian 50Cm vitsa on hyvä sylissä piiskatessa 70cm kun lasta pitetään kätestä kiini seisaallaanpiiskatessa ylettyy pyllylle piiskaa miselle ei ole päivämääriä vitsa otetaan käyttöön tarpeenmukaan itse saan N5kertaa vuotessa pinempänä sain kuukausittain tarvitsin yleensä olen äitini reisillä piiskattaissa pitkällä piiskalla seisaaltaan pyllylle olen pari kertaa saanut seisaaltaan vitsan käytöön liittyy olennaisena osana hellyys,rakkaus olemme äitin kanssa kesäisin hakeneen monasti vitsan yhtessä käsikätessä kävellen halaamme piiskaamisen jälkeen.

8. Katsoin eilen illalla (3.2.2012) TV 1:ltä
    Inhimillisen tekijän, jonka aiheena oli "Äidin lyömät".
    Ohjelmassa keski-ikäinen mies ja nainen kertoivat piiskaamisen traumaattisesta vaikutuksesta koko elämään. Nainen oli käynyt 20 v. terapiassa ja oli vihdoin ja viimein toipumassa, mies oli joutunut psyykkisen sairauden ja masennuksen takia sairaseläkkeelle. Ohjelma oli todella järkyttävä ja koskettava.
    Ohjelma tuleee uusintana sunn. 5.2. 2012 klo 17:10 - 18:00.

9. K Westerlund Vierailija

Just joo. Minulla olikin mielikuva sadomasokismin synnystä: paha poika saa piiskaa ja rakastava äiti tyydytyksen oikeuden jakamisesta, tai sitten nauttii saadessaan kostaa omia aikanaan kokemiaan selkäsaunoja. Toimii myös isän ja tyttären välillä - ja tasa-arvon nimessä toki myös isältä pojalle ja äidiltä tyttärelle.

Jos tämä on lapsen ainoa tapa saada huomiota vanhemmiltaan, voin ymmärtää että siitä äkkiä tulee tapa, ja piiskauksesta molemminpuolinen nautinto (piiskaajalle se on joka tapauksessa).

Ihan oikeasti: toivon että aloittajan juttu oli provo, ja että siihen saadut neuvot annettu ihan huumorilla? Voiko joku tosissaan ajatella, että tässä luodaan tervettä kanssakäymisen ja vuorovaikuttamisen suhdetta? Näinkö teillä rakennetaan ihmisyyttä?

Kuinka häiriintyneeksi voi aikuisen suhde lapsiinsa oikeastaan mennä? Kokeneet, kertokaapa esimerkkejä!

10. Saan vitsaa Vierailija

kesällä haitaan vitsa itse tai äiti hakee meillä on vanhan keitiö jakkara 3 askelmainen poikkipuolilla vitsaa saan yleensä tässä tuolissa olen paita päällä tai nakuna äiti nostaa hameenhelman ylös levittää reitensä pyllyni jäälepäämään tukevasti reisille pitän käsilläni jakkaranpuolapuustakiini jalkani jäävät ilmaan eivät yllälattialle enpystyvastustelemaan piiskaamista Äiti saa annettua hyvin vitsaapyllylleni ja tarvittaissa myös reisilleni vitsottaissa potkin,tirautan pikkuitkuja äiti antaa hyvästi vitsaa pylly on ainapunaiseksi piiskattu kuumottaa mukavasti halaamme,hellimme pitkään vitsan jälkeen luotan äitiini piiskaasaatessa saan sopivasti.

11. Ei ole kertoja tarvittaissa annetaan vitsaa tai remmiä vitsa n40-50cm ohut mielluummin 2-3haarainen remmi pehmeävyö olen saanut vitsaa10vuotta remmiä4vuotta remmiä käytetään harvoin pahimpiin rikkeisiin yhtessä sovitaan remminkäytöstä minä saan vitsaa pitkäänsylissä pyllyvitsotaan punaiseksi remmiä saan myös sylissä pelkkäpaita päällä pystynpotkimaan vapaasti remmitessä levitänreiteni tarjoilen perääni äitin käsiteltäväksi tietän olevani osaavissa käsissä eilen oli äitin sylissä remmittävänä pitkään ihanat halaukset päälle tulihyvä olo.

12. radon Vierailija

Valitettavasti aloite ei taida olla provo vaan tuo ihminen on niin sekoksi pieksetty että vastailee täällä jopa itselleen.

Itsellä kokemusta siitä miten järki voidaan pieksää pellolle, oma isäni oli tällainen. Siis isältäni oli äitinsä pieksänyt pois normaalin järjenkäytön, jonka vuoksi muuten älykäs ja lahjakas mies ei voinut toimia normaalilla tavalla. Toistuva, fyysinen väkivalta voi aiheuttaa mm. persoonallisuushäiriöitä, joka isälläni ilmeisesti oli. Kun lapsi ei pääse pakoon vaikeita tunteita herättävästä tilanteesta, kuten pieksämistilanne on, hän voi käyttää erilaisia psyykkeen puolustusmekanismeja kuten halkominen ja kehittää itselleen toisen tai useita persoonia, joihin hän pakenee kun ei pysty vaikeita tunteitaan muuten käsittelemään. Puolustuskeino helpottaa sillä hetkellä, mutta tulee ongelmaksi myöhemmin kun se "jää päälle".

13. aloittaja Vierailija

Sorry vaan...mutta en todellakaan ole vastannut itselleni täällä....:) Ovatko jotkut vastaukset sitten totuudenmukaisia? se on toinen asia,erittäin vaikea sanoa.

14. Todella surullinen Vierailija

Minä ihmettelen suuresti vanhempia, jotka harrastavat vielä nykyaikana ruumiillista kuritusta. Minä en voi ymmärtää vanhempaa, joka voi lyödä lasta ja jatkaa sitä, vaikka lapsi itkee ja pelkää !
    Tämä 8-vuotiaan helsinkiläistytön ilmitullut jatkuva pahoinpiteleminen ja lopulta hänen surmaamisensa oli jotakin aivan käsittämätöntä, olen ollut siitä todella järkyttynyt !
    Olen miettinyt itsekseni, millainen on aikuinen nainen, joka haluaa jatkuvasti nöyryyttää, harjoittaa henkisestä ja fyysistä väkivaltaa pientä puolustuskyvytöntä lasta kohtaan !Kun lapsi on alkanut
    pelkäämään jotakin aikuista ihmistä väkivallan seurauksena, niin ei hänen luottamustaan saa enää
    koskaan takaisin.
    Minä ihmettelen Erikaa, kuinka hän on jaksanut ja pystynyt menemään yleensä enää kouluun, vaikka häntä oli pahoinpidelty sekä henkisesti että fyysisesti ja hänet oli sidottu liikkumattomaksi
    sänkyyn sen 25 kertaa ! Mutta hän tunsi olevansa turvassa koulussa opettajien ja kavereiden seurassa. Minä ihmettelen myös opettajia, jotka huomasivat hänen irronneet hiustukkonsa, päänsä
    kaljut kohdat sekä mustelmat kehossa ja viimeisellä elinviikolla sen valtavan suuren mustelman vatsassa, mikseivät opettajat vieneet Erikaa koulun terveydenhoitajan ja sitten lääkärin luokse tarkitukseen ? Hänellä on voinut olla silloin jo vakavia sisäisi vammoja ja jos hän olisi jotunut jäämään sairaalahoitoon, hän saattaisi olla vielä elossa.

15. Saanut Vierailija

Meilläkäytetään koivuvitsaa N kerran vuotessa saanvitsaa reisilleni yleensä annetaan pyllylle kiva kokemus reisipiiskaus olen jalat pystyssä kiva katsoa äitin työskentelyä pikkuhamosessaan.

16. Tytteli Vierailija

Kaikki ontapauskohtaisia Toiset tarvitsee vitsaa toiset ei toisille täytyy käyttää remmiä kuulun jälkimäiseen sakkiin pienemmpänä sain vitsaa nykyisin käytetään remmiä jota tarvitsen noinkerrakuukautessa Äiti tietää milloin ottaa remmin käyttöön kiukuttelen tempuilen kun pyllyänikutittaa,kehelmöi hamonen pois,pikkarit äitin syliin ottamaan remmiä halaan,hyväilen remmityksen jälkeen äitiä.

17. juovapylly Vierailija

... ei ole hyväksi lapselle... mutta minä olenkin jo aikuinen mies ja naisystäväni antaa vitsan tanssia kun olen ollut tottelematon. Siitä on tullut hyvä tapa ratkaista tällainen mököttäminen, kerralla kuntoon. Meillä se ei ole seksuaalista, se on selkäsauna, rangaistus ja sen pitää tuntua.

Meillä se toimii ihan hyvin.

18. fghjk Vierailija

Minulla on n. kolmekymppinen veli, joka on melkoinen hulttio, ryyppää ja rällästää aivan liikaa. Vaimonsa minulle siitä aina itkeskeli. Lopulta en viitsinut sitä kuunnella, menin pajuvitsan kanssa kylään, kuin tiesin veljen olevan itsekseen kotona. Piiskasin jätkän oikein kunnolla ja vielä paljaalle. Yrittihän se vastaankin pistää, mutta minkä se vahvemmalleen mahtoi. Ei ryyppäämällä voimaa hankita.

Nyt ei ole valituksia juopottelusta kuulunut, mutta pitää tarkastaa asia ihan kunnolla ja tarvittaessa nostaa tehoja.

19. Saan vitsaa,remmiä Vierailija

Olen saanut 7 vuotiaasta vitsaaa nykysin hain itse vitsan äitille valmiiksi vitsaa käytetään minuun noin4-6kertaa vuotessa tarpeen mukaan kun kiukuttelu,tuhmuutet menee liianpitkälle hain vitsan äitin pyynöstä äiti riisuu alapäänipaljaaksi ottaa paljaillemuhkeille reisilleen saan vitsaa pitkään kerrallaan pylly,reitet ovat punaiset äitin hellimisen jäljiltä viikon lopulla sain remmiä äitini hameen vyötä potkin,itkin remmitessä istuttiin sylikkäin remmin jälkeen halasin,suukottelin äitiä meillä toimii vitsan,remmin käyttö.

20. Vitsaa,Remmiä Vierailija

Vitsaa annetaan tarvittaissa eiole sääntöä kuinka usein kun kiukuttelen,tempuilen tai teen jotain kiellettyä haitaan vitsa muutaman kerran vuotessa olen saanut 7vuotta vitsaa eilen aamulla sain äitiltä remmiä vielä on lantiollani remmin jäljet näkyvissä sain remmiä hyvästi pyllyäkuumotti pitkään halasimme remmin jälkeen.

21. Teini ikäinen Vierailija

Vitsaa,remmiä käytetään tarpeenmukaan ei ole päivämäärää millon annetaan n40-50 senttinen vitsa tai pehmeävyö äitin syli,paljaspylly tänä aamuna haimme äitin kanssa vitsan yhtessä vitsatanssi hetki sitten pyllylläni itkin,potkin ja kirahtelin vitsan osuessa peräaukkooni piiskan jälkeen istuimme sylikkäin pienet halit hellit päälle. Remmi on yhtähyvä.

22. Mammanpoika Vierailija

äiti oli hakenut vitsan aamulla valmiiksi otottamaan puolituntia on mennyt piiskan saannista vieläkin tuntuuhyvälle pyllyssäni ihanastikuumottaa hyvänpiiskaamisen jälkeen.

23. heti Vierailija

Häivy idiootti täältä!

24. Mervi 25v Vierailija

Meillä oli vitsa käytössä aina siihen asti kun täytti 13v ja ite olen kyllä vitsa antamisen puolella vaikka sainkin sitä usein. Äiti hoiti piiskauksen aina ja itse haettiin vitsat puiston reunasta ,mökillä nurkalta. Pakarat piiskattiin aina punaisiksi kun muuten ei vitsa ollut tehonnut kuulemmä. Mä sain suunnilleen jokatoinen kuukausi ja väliin useamminkin tuntea vitsan pepullani . Olen edelleen vitsojen puolesta puhuja et kun mullekkaan ei puhe auttanut niin vitsa pelasti sitten monelta vaaralta.

25. Aija37 Vierailija

sain melko usein vitsaa parin kuukauten välein joskus useammin kymmen vuotiaasta alkain hain itse vitsan talvella oli vaikeampaa hakea puistosta ettei kukaannäe kesät olivat helppoja mökin nurkalta löytyi vitsat pikkarit pois äitin paljaille reisille ottamaan vitsaa viimeisen vitsani sain olin melkein seitsemäntoista.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri