Hae Anna.fi-sivustolta

Vitsaa äidiltä

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä vitsapoika, 15.12.2011.

1. strykpojke Vierailija

Hej,oletko naimississa nyt eli oletko vapaa nainen?Minä olen vuosimalli 54 siis 10 v vanhempi mutta minulla on sileä vartalo kuin 15 v poika vaikka olen aika hoikka ja kysymys on,jos olet vapaa,haluatko anna eli saada piiskaa minulta?Molemmat sopii mutta olen masokisti että mielummin haluan saada piiskaa!

2. vierailija Vierailija

No se sitten selittää että piiskauksesta tullut nautinto. Eli taipumuksen sm leikkeihin. Toivottavasti kyse seksistä ja vapaa ehtoisesta esileikistä. Eikä siinä sitten huomauttamista. Oletko joskus itse kokeilut piiskaa seksi yhteydessä?

3. piiskattupoika Vierailija

Minä olin 15 kun mut piiskattiin tytön katellessa vierestä äitinsä kanssa. Minä olin
    kiusannut sitä likkaa koulussa ja sitten koti matkalla. Ja nyt tuli mulle palkinto siintä riemusta. Vaikka vitsa tanssi äitini toimesta taka puoleni päällä ei multa seisominen loppunut, Eli mun penis vain sojotti pystyssä silloin. Anna remmiä neuvoi likan äiti mun äitiäni sun pojallasi on toi vaan pystyssä ja se vahtii mun likkaani. Ja se nainen läppäsi minua pililleni. Äitini rupesi tuijottamaan ja ne muutkin jolla oli reikä koipien välissä. Ei auta vaikka poikani tapettais heti toi on
    vain sillä pystyssä. Ja sitten äitini rupesi minua kuulustelemaan ja kohta heille sel-
    visi että on 15v poika rakastunut siihen likkaan. Ja taivas kuinka nätti oli se likka
    lapsi kun sitä rupes hävettämään ja meni punaiseksi kasvoiltaan. Mitäs sannaa nyt
    vaivaa kyseli sen likan äiti likaltaan. Sekin on rakastunut mun poikaani on oikein ja kohtuulista ja äitini antoi vitsan likalle, Vie poika hänen huoneseen ja tee pojalle
    mitä tahdot. Ja me aikuiset menemme nyt kahville ja rupeemme puhumaan niistä
    kortsuista noille nuorille. Sanna komensi mut heti sänkylleni selälleni ja otti roski-
    ksen sekä paperia mukaansa sekä rupesi minua tarkistamaan. Huomenna tulet meille ja on mun vuoroni olla selälläni kuten sinä olet nyt mun tarkistettavani.
    Kyllä ennen armeijaa me menimme kihloihin, Ja kun olin armeijassa sain viikon
    vapaata kun menin naimisiin Sannan kanssa. Ja kun olin armeijassa viimeistä
    kuutani ja tulin kotiini lomaltani. Sanna komensi mut meidän makuuhuoneeseen
    ja kertoili ostaneensa koiran pennun. Tarkista onko se poika vai tyttö hauva kun en itse osaa. No se oli poika ja meidän eka lapsemme.

4. vierailija Vierailija

Minä olen ilmeisesti lauennut ensimmäisen kerran isän piiskatessa minua. Muistan kuinka peräännyin isän eletä nurkkaa kohti ja uskoin, että hänen kiukkunsa laantuu kohta. Puolustin itseäni nurkassa seisten. Hän sai minua niskasta kiinni ja pain minut kumaraan jalkojensa väliin ja ruperi laskemaan housujani, silloin minulta tuli. Jälkeenpäin olen tajunnut mitä tapahtui. Se piiskaus oli jotenkin lyhyt ja vaisu, en tiedä tajusiko isä mitä tapahtui. Olin tuolloin jotain 13-14 v.

Fetissi minulla on ollut tuosta tapahtumasta asti. Toiveeni on, että vahva mies nujertaa minut väkisin hallintaansa ja antaa piiskaa paljaalle pyllylle.

5. Piiskattupoika Vierailija

Olin ollut oikein varkaissa siis varastin pyörän yhdestä pihasta ja se oli Sulon pyö-
    rä minkä mun äitini tunnisti heti ja soitti Sulolle. Onkos sulta jotain hukassa se kyseli siltä ukolta ja minä äitini vieressä. Minäkin kuulin kun oli Sulo vihainen.
    Se oli lainannut pyöränsä veljelleen ja kun se tuli kaupasta ulos ei ollut pyörää
    ja silloin veljeni muisti että ei ollut sitä lukinnut olleskaan noitui Sulo äidilleni.
    Mun poikani sen "löysi" ja tuli sillä kotiinsa ja meinaa nyt sen myydä jollekkin
    tiedätkö sinä kuka sen vois mun pojaltani pois ostaa. Ja ei mennyt kuin ajatus
    ja oli mulla pyörän "ostaja" paikalla. Se veti perkeleitä kun riisui minua samalla.
    Eli tiesin mitä 14v pyörä varas saa kohta palkakseen. Sulo ei kuulustellut minua
    kun se jo tiesi että olen syyllinen siihen häneltä varastettuun pyörään sekaantu-
    misesta. Ja äitini piti alastonta poikaansa kiinni käsistä kun makasin ruokapöy-
    dällä alaste ja remmi rupes tanssimaan sekä minä parkumaan. Kun oli sulo valmis
    mun kanssani se meni hiukan kauvemmaksi mun takapuolestani ja otti mielellään
    äitini ojentaman juoma lasin. Poika se sanoi ja levitti mun koipiani ja minä ihmet-
    telin mitä se on löytänyt mun koipieni välistä. Sullahan seisoo toi sanoi mun äitini
    ja se käänsi mut selälleni ja antoi mulle pyyhkeen mihi voin kuivata mun kasvoni.
    Sulokin tuli oikein kädellään tarkistamaan kyllä sun pojallasi on tämä pystyssä nyt
    Ja ne vain sitä ihmettelemään. Kun antaa sun pojallesi selkään normaalisti ei seiso toi sillä, Mutta kun ja nosti multa jalkaani yläs päin poikasi saa kunnolla on sillä toi pystyssä. Kummallista ne tuumasivat ja kävivät kahville mun kummallekin
    puolelleni. Eli minä selälläni muna ylhäällä mitä ne kumpikin vahtivat silmä kova-
    na ja ne kahvilla mun kummallakin puolellani. Kun olivat kahvit saanut juotua
    määräsi Sulo mut seuraavana päivänä tulemaan hänelle apupojaksi johonkin.
    Ja se sanoi että hän ei varkaalle palkkaa maksa vain saat syödäksesi ei muuta.
    Ja se otti pyöränsä autosa perään sekä lähti kotiinsa.

6. vierailija Vierailija

Parhaan ala-asteaikaisen kaverini kotona oli aina piiska oven päällä. Kerran heillä käydessäni vitsan paikalla oli kuusenoksa. Minun teki kovasti mieli kysyä kaverilta oliko hän oikeasti saanut sillä selkäänsä ja jos, niin miltä se tuntui. En kuitenkaan kehdannut.

7. Marketta vm-64 Vierailija

Kyllähän sitä muutama kerta on saatu selkäsauna ihan aikuisena. Eka kerta kun mieheni "ojensi" minua, tappelin vastaan kaikin voimin. Silti sain oikein kunnon remmityksen ja sen jälkeen hän otti minut. Taivas että se tuntui hyvältä. Myöhemmin en enää vastustellut hänen "ojennuksiaan" ja taisin pari kertaa jopa hakea vitsat valmiiksi odottamaan miehen saapumista.

8. strykpojke Vierailija

Haluan vaan sanoa että se on sen takia että olet naimississa kun ei kukaan on kiinnostunut sinun kirjesi!Kyllä monta miehiä oli vastanut sinulle jos me ei kaikki tiedämme että sinulla on oma piiskuri talossa!

9. vierailija Vierailija

Olin silloin muistaakseni 15-16w pojan koltijainen, Meillä ovikello rupesi soimaan ja minä ovelle siellä oli puoli tuttu likka ovella. Se oli ollut samassa koulussa mun kanssani ja nyt ammatti tai jossain muussa koulussa. Hei Lasse saanko tulla sisälle ja sun huoneeseesi tahtoisin nähdä mitä sulla on tuolla ja käsi mun haaroihini. Mulla koveni heti se osani ja Sanna vei mut huoneeseeni ja palli lähelle ikkunaa sekä mut siihen seisomaan. Sinä laitat kätesi niskasi taakse sekä olet paikallasi niin tulet mun pikku-siskoni kanssa meille ja sulle uusinta se jutteli mulle. Minä en tietänyt että sillä on pikku-siskoa olleskaan joten kyselin sen nimeä siltä. Ja Sanna
    oli avannut mun housuni ja veti ne alas multa. Mulla mela pystyssä ja Sanna vilkaisi housujeni sisälle, Pieni ei mulle kelpaa vaan hänelle se on sopiva se jutteli itsekseen.Lasse silmät kiinni ja kun annan luvan saat avata ne auki uudestaan. Minä kilttinä poikana tottelin sitä likkaa ja se käänsi mut muna ikkunaan päin.
    Sitten housut pois koivistani eli olin munat paljaana sen/heidän edessä. Ja Sanna
    aloitti mun runkkaamiseni Lasse silmät auki se käski ja ikkunan takana oli likkoja
    ehkä 5 tai vähemmän mutta siellä oli Saila likka mihin olin rakastunut. Multa tuli samalla lasti ulos ja se oli likkojen mieleen. Sanna katseli mun selkäni taakse sun poikasi on rakastunut mun pikku.siskooni Sailaan ja se tahtoo huomenna tulla koulun jälkeen näyttämään mitä sillä on koipien välissä ja se lähti pois meiltä.
    Myöhemmin me seurusteltiin monta vuotta Sailan kanssa, Mutta kun tulin armeijasta ulos oli sillä jo toinen kuten mullakin.

10. vierailija Vierailija

Tulin koulusta kotiini ja laukkuni mun omaa huoneeseeni sekä äitiäni halimaan.
    Mutta se ollutkaan hali tuulella ja se avasi multa housuni ja löi minua takapuolelle.
    Multa lensi kumpikin käteni heti niskani taakse ja äitini oli saanut pojaltaan riisutuksi sen ala pään paljaaksi. Mulla 15w pojalla oli kalu pystyssä mutta siintä ei ollut nyt mulle mitään hyötyä. Sitten paita pois pojalta ja olin hänen edessään alaste. Äitini haki vitsan ja minua käsi varresta kiinni ja pojalleen piiskaa sen taka päähän. Meidän vieraat kertoili äidilleni mitä olin taas kerinnyt tekemään. Kaikki mun puolustus puheen vuoroni ne osasi kääntää minua itseäni vastaan. Ja lopputulos oli että äitini sekä kumpikin nainen piiskasi mut kunnolla remmillä.
    Poikani tulee ensi viikon loppuna teille ja pitäkää se kelvoton alaste sanoi äitini heille. Ja jos kelpaa äitini katseli mun velttona olevaa kaluani joka ihmeesti virkosi kun äitini sekä ne kummatkin naiset katseli sitä. Runkatkaa tai tehkää sen vehkeelle mitä mieleen tulee pää asija on kun poikamme hajetaan takas se on alaste ja kalu on pehmeenä määräsi äitini. Silloin kauvan sitten viime vuosi tuhannella.

11. vierailija Vierailija

Minä tulin koulusta kotiini tunnin liian aikaisin. ja en sen vuoksi uskaltanut mennä mun kotiini missä olis ollut äitini hurjana mulle. Minä jätin pyöräni puuta vasten ja mietin mitäs minä nyt keksin. Parin talon päästä oli mun mielestäni jotain mielenkiintoista. Sinne oli muuttanut uudet asukkaat ja minä en heitä tun-
    tenut. Minä heitä vakoilemaan anna nyt anna nyt joku sanoi miehen äänellä jollek-
    kin. Siellä oli nainen joka oli mun mielestäni läski ja sen kimpussa oli mies. Aina sinä vain jaksat sitä samaa multa naukua Matti. Joku päivä minä sinuun suutun ja
    kerron sulolle. se antaa sulle kunnolla selkään kun olet mennyt sen vaimoa naimaan se muija sanoi sille miehelle. Sulo nussii sinua liian harvoin mutta minä
    vaikka joka päivä, Ja se rupesi siltä naiselta riisumaan vaatteita pois päältä.
    Matti nosti muijan pöydälle ja selälleen sekä itseltään housut nilkkoihin, ja minäkin 13 vuotias poika housuni auki ja kalustani kiinni. Minä kerkesin laukee 3
    kertaa ennen kuin Matilta tuli sen eka laukaus sen muijan sisälle. Minä kuulin auton ääntä ja heti piiloon. meille meni reksin auto ja minä kaluni piiloon sekä hain mun pyöräni sekä kotiani. Ei ollut enää mitään mieltä olla piilossa. Äitini tuli meillä portaille huuteli minua nimeltä ja käveli paju vitsa pusikolle samalla.
    Minä kurvasin meille pihalle poikasi tuli sanoi reksi äidilleni. Poika ja äitini osoitti
    kaivon kantta missä mut on monta kertaa piiskattu. äitini ei tarvinnut minua komentaa minä tiesin kyllä meidän rutiinin. Eli kaivolle istumaan kenkäni pois jaloistani ja seisomaan kaivon kannen päälle. Housuni auki ne alas samoin alus housuni takas istumaan kaivon kannen päälle ja ne pois mun nilkoistani. Sitten yläs uudestaan ja paitani pois päältä eli olin vain sukan jalassani. Ja käteni niskani taakse sekä kaivon kannen reunalle äitini eteen seisomaan. Poikasi on hyvin koulutettu sanoi reksi äidilleni joka kiitti sitä sekä aloitti mun pehmitykseni. Reksi katseli kun vitsa tanssi mun takapuoleni päällä aikansa.
    Tästä on kulunut jo aikaa paljon mutta se palaa aina vain mun mieleeni uudestaan. Sen vuoksi kun äitini oli mun kanssani valmis. Minä otin omat vaatteeni ja meille sisälle. Äitini ja reksi jäivät juttelemaan keskenään. Naapuri
    tuli paikalle likkojensa kanssa heittämään myöskin tarinaa. Eivätkä tällä kertaa
    nähneet kun minua huudatettiin.

12. äidinpoika. Vierailija

Minä olin vielä nukkumassa tai loikoilemassa sänkyssäni kun oli lauvantai päivä
    eikä mulla kiirettä mihinkää. Katotaan minä kuulin isäni sanovan äidilleni ja ne tulivat minun huoneeseeni. Minä näyttelin nukkuvaa poikaa heille ja mun päältäni
    lähti viltti. Onpa meidän pojalla toikin kovana kun minä nukun alaste kotonani ja
    mulla oli pilini kovana silloin. Runkataanko poikaa kyseli äitini isältäni. Ei vielä
    minä tahon hetken vain katella meidän alastonta 14 vuotiasta poikaamme se sanoi
    äidilleni. Sitten en kuullut mitään enkä tienyt onko ne mun huoneessani vai eivätkö ole.Minä avasin silmäni HUIJARI ja mut käännettiin heti vatsalleni sekä
    kumpikin mun takapuoleni kimppuun heti. Ne eivät antaneet mulle oikeesti selkääni vaan se oli sellaista leikki piiskaamista mulle avokämmenellä. Poika on
    meidän mieleen vaimo käännetääs pojalta se toinenkin puoli yläs päin. Ja minäkin olin tyytyväisempi kun sain olla selälläni heille. Ne kumpikin katseli minua haaroihini missä se mun kaverini nosteli itsensä takas yläs, eli rupesi seisomaan.
    Mitäs me pojalle tehtäis kyseli äitini ja otti minua pilistäni kiinni sekä rupesi sitä runkkaamaan. Miten on poika ollut viikolla se kyseli äidiltäni. Ei mulla aineskaan ole pojastamme valittamista. Ja ne rupesivat miettimään milloin mut on viimeeksi
    piiskattu, Ja sainko minä silloin edes remmistä kun olen jo 14 vuotias mies.
    Äitini sanoi isälleni ei meidän poikamme ole yht äkkiä muuttunut kiltiksi pojaksi.
    Mutta kyllä joku meihin ottaa yhteyttä ja kertoo mitä se on tehnyt. Multa tuli orkku mun vatsalleni ja isänikin tahtoi mut runkata saman tien. kun olin siinä valmiiksi selälläni muna ylhäällä. Kun kumpikin olivat saaneet minua runkatuksi.
    pidetään pieni tauko mut pitää käyttää kusella, Minä sanoin heille ja ne veivät mut vessaan taka seinää vasten kädet niskan takana ja multa tuli kusi ulos.
    Äitini rupesi minua pesemään ja isäni istui pöntön päälle pyyhe kädessään
    vain odottamaan minua. Heillä on sellainen tapa äitini pesee mut, Ja isäni kuivaa heidän poikansa ja munani erittäin huolella. Äidilläni on hauskaa kun isäni kuivaa minun piliäni ja höpisee kaikenlaista. Voi kun onkin pienet kivet
    pojalla ja nakistani se juttelee vaikka mitä. Tuli juuri vieraita mulle kuullaan.

13. Äidin poika Vierailija

Jatkoa tohon äidin poika. Äsken kävi vieraita mulla kyllä oli nainen enkä kerro enempää siintä vaan kun olin 14 vuotias poikanen. Äitini sai mut pestyksi sekä
    luovutti mut isälleni joka laittoi mut vessan istuimen kannen päälle seisomaan.
    Poika tämä on kun sillä on tälläiset täällä ja isäni rupesi mun muniani tarkistamaan sekä puhumaan ihan höpö höpö juttuja siintä mun pilistäni.
    Meillä oli äitini kanssa hauskaa kun kuuneltiin sen puheita meillä vessassa.
    Ovikello kertoili että on siellä joku. Ja äitini sille ovelle ja tuttu miehen ääni minä
    mietin kuka. Poika tules näytille minut vietiin olohuoneeseen ja se mies kävi istumaan pallin päälle mikä sille annettiin, Vitsa käteen ja mut vatsalleni sen syliin
    sitten mun kuulusteluni missä mut todettiin syyliseksi. Sen jälkeen rankaistus mulle ekaksi vitsalla ja isäni käskystä remmillä vielä lisää. Poika seisomaan nurk-
    kaan ja aikuiset kahville. Poika tulee minä kuulin isäni sanovat, Kyllä kyllä alaste
    pojan pitää olla. Missä mennään minä mietin itsekseni ja yritin että en itkisi vaan
    kuulisin mitä ne puhuu musta juuri nyt. Poika rupee olemaan valmista tahdotko
    sen piiskata vielä kerran kyseli isäni siltä mieheltä. Ja minä sain uusinnan kun lopetin mun itkuni liian aikaisin. Tyhmä kakara olet sulle aivan oikein minä olin
    itselleni vihainen. Kun se oli lähtenyt ja minä olin uudestaan vessassa pissalla,
    Sekä sen jälkeen pesulla ne kertoilivat mulle maanantaina et mene kouluun vaan
    sinut hajetaan ja saat tehdä oikeeta ruumiillista työtä kunnes olet sen ikkunan maksanut heille. Ja heillä on sinuun vitsan käyttö oikeus sitten poika jutteli isäni
    mulle kun se kuivasi minua jälleen. Ja katseli mun piliäni sekä puheli taas niitä
    höpö höpö tarinoita mun pilistäni sekä käänteli virutti sekä puristeli minua sieltä. Meidän poikamme en sitä kyllä toiseen vaihtais sanoi isäni ja äitini oli sen kanssa samaa mieltä. Enkä minä teitä mutta enemmän kyllä sais ja puristelin itseäni haaroistani. Mut kannettiin heti sänkyyni ja leikki mun pililläni alkoi.

14. vierailija Vierailija

Oli oikean remmin lisäksi sanallistakin remmiä. Äidillä oli tapana haaveilla ääneen siitä, että joudun kärsimään istumisesta koulussa tunneilla, kun takapuoli hakattu paukamille.

15. vierailija Vierailija

Uhkasin kertoa opettajalle. Äiti sanoi, että voin rauhassa yrittää ja ettei opettaja välitä ja että kotikasvatus ei koululle kuulu. Tämä oli 80-90-luvulla.

16. vierailija Vierailija

Meillä kans äiti aina muisti korostaa, että jos ei totella, piiskataan persus niin että sillä ei hetkeen istuta. Ja sitten kun tämä tyttö ei totellut, niin persnahka maksoi siitä hinnan.

17. strykpojke Vierailija

Tuo minun äitini uhkasi minua joka päiväkin mutta silloin minä tottelin kiltisti että valitettavasti en saanut piiskaa!

18. Uhkailu on henkistä väkivaltaa, piiskaaminen on fyysistä väkivaltaa..
    Molemmat lajit yhtä pahoja, etenkin lapsia kohtaan; jos uhkailisimme ja piiskaisimme aikuisia samalla tavalla ( mitä kyllä tapahtuu) vaikkapa perheen sisällä, saisimme heti poliisit peräämme, sen jälkeen meidät haastetaan oikeuteen, saamme sakot tai jopa vankeutta. Perheväkivalta on onneksi nykyään rangaistava teko Suomessa.
    Vaikutus pieniin lapsiin on totaalinen, heistä tulee eittämättä tunnevammaisia aikuisia, joilla on paljon psyykkisiä ongelmia elämässä.

19. piiskatut lapset Vierailija

"Joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee" kulkee sanonta, mutta yhdysvaltalaisen New Hampshiren yliopiston professori Murray Strausin mukaan koivuniemen herran liian antelias käyttö johtaa lapsen seksuaalisiin ongelmiin myöhemmin elämässä.

Professori Strausin tekemä tutkimus osoittaa, että piiskaa saaneet lapset tulevat todennäköisesti itsekin käyttämään kovia otteita aikuisena – seksipartnerinsa kanssa.

Straus käyttää lähteenään kansainvälistä kyselyaineistoa, jolla kartoitettiin yli 14,000 opiskelijan seksuaalisia taipumuksia. Ne joita oli lapsena hakattu olivat itsekin kärkkäämpiä käyttämään verbaalisia tai fyysisiä voimakeinoja petipuuhissa. Lapsena piiskatuilla oli ongelmia itsehillinnän ja itsetunnon kanssa ja väkivaltaisuus kärjistyi erityisesti kyselyyn vastanneiden seksielämässä.

20. strykpojke Vierailija

Tuo on oikein!Minun elämä on näin että kun Äitini sanoi joka päivä että sinä tarvitset saada piiskaa minä aloitin uskoa sitä ja hakenut koko elämäni sellainen nainen joka halua piiskata minua mutta en löytänyt että minä olen jäänyt ilman perhe,vaimo,lapset ja lastenlapset!

21. vierailija Vierailija

Hyvä itseanalyysi!

22. vierailija Vierailija

Maaseudulla vitsaa käytetään vielä runsaasti.

23. strykpojke Vierailija

Kyllä se on suuri ero suomenkielen kultuuri ja ruotsinkielen!Ei meidän kylä joku lapsi sai piiskaa vaikka minä olin lapsi 60 luvulla!Korvapuustia kyllä mutta ei piiskaa pyllylle!

24. vierailija Vierailija

Meillä 11v poika sekä tyttö saa säännöillisesti remmiä...ja vitsaa myös. T:Äiti

25. strykpojke Vierailija

Minä toivon että olis teidän kolmas lapsi!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri