Hae Anna.fi-sivustolta

Vitsaa äidiltä

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä vitsapoika, 15.12.2011.

1. Oppipoika Vierailija

Markku-54 taitaa olla oikeilla jäljillä noissa kirjoituksissaan. En ole asiasta kenenkään kanssa keskustellut, lukenut olen epävirallisia kirjoituksia keskustelupastoilta ja tietenkin omakohtaiset havainnot.

Piiskaaminen on ollut minulle eroottinen asia jo alle 10-vuotiaana. Minua kiihotti valtavasti piiskaamisesta puhuminen tai uhkailu, varsinkin jos puhuja oli joku muu kuin oma huoltaja. Jonkinlainen seisokki oli jo ennen murrosikää, johtui ilmeisesti virtsarakon paineesta ja yleisestä jännityksestä. Yhden kerran muistan virtsan karanneen kesken toimituksen.

Minä pelkäsin piiskaamista aivan hirveästi ja paruin jo suoraa huutoa, kun minulta otettiin housuja alas. Ilmeisesti minua on piiskattu liikaa ja liian vanhaksi. Lopputulos oli kuitenkin, että minä olin oppinut: ei ole muuta keinoa ratkaista ongelmaa kuin piiskaaminen. Aloin vältellä kaikkia potentiaalisia kurittajia, suoraan sanottuna minä pelkäsin heitä ja se jatkui pitkään. Keskikouluun mennessä 4-5 luokan pojat olivat vaarallisia ja lukion rinnakkaisluokalle ilmestyi todella isoja ja riskiä jätkiä, minä näin ne vähissä pukeissa liikuntatunnilla. Siksi minä tiesin siellä olevan puolenkymmentä sellaista kaveria, joka olisi helposti pystynyt minut piiskaamaan. Siksi minä en koskaan puhunut heidän kuullen mitään. Armeijassakin noita tyyppejä oli vielä ja jotkut niistä esiintyivät melkoisina alfoina ja minä olin kiltisti.

Iän mukana tuo pelko on asettunut kohtuullisiin uomiins, mutta en vieläkään ryhdy puheisiin pratkäjengin korston kanssa. Lienee selvä, että minulla on piiskafetissi, jonka isäni on minuun istuttanut. Uskon myös, että piiskaamisen pelko on läheistä sukua seksuaaliselle kiihottumiselle. Kumpikin aiheuttaa lihaksien jännittymistä tietyllä alueella.

Tietenkin se on ihan mukava fetissi, mutta sitä on mielettömän vaikea toteuttaa, varsinkin minun tapauksessa.

2. strykpojke Vierailija

Minäkin pelkäsin aivan hirveästi saada piiskaa kotona minun vanhemmaltani,siis tottelin aina,vaikka oli mitään mutta jo lapsena minä haluaisin leikkiä piskaaleikkiä ja koko elämäni olen hakenut sellainen nainen joka haluaisi annaa minulle piiskaa mutta en löytänyt!

3. Markku-54 Vierailija

Enitne piiskaamisen pelko jännittää reisilihaksia, jotka sijaitsevat hyvin lähellä sukuelimiä.

4. Tuskin pelkkä lihasten jännittäminen on vaikutusta seksuaalisen kiihottumiseen. Ja epäilen suuresti että jos tiedossa että piiskaa tulee, rangaistuksena niin siinä itsessään ei kiihottavaa. En koskaan saanut kurituspiiskausta. Tietysti jos joskus piiskauksen jälkeen on harrastanut itsetyydytystä, niin silloin se voi myöhemmillä kerroilla joskus jo ennen kuritusta tuntua että kivun jälkeen tapahtunut mielihyvä voi vaikuttaa siihen. Mutta se varmasti hyvin harvinaista. Mutta sitten eroottinen piiskaus missä molemmat vapaa ehtoisia, ja piiskaus tapahtuu saavan osapuolen ehdoilla on toinen juttu. Siinä " lämmitetään " ensin ja sitten kovempaa piiskausta. Voi olla että pylly silti yhtä raitainen / punainen mutta erona vaan tyyli miten se saavutettu. Mutta te joita on kuritettu piiskaamalla moniko harrastaa sitä nyt aikuisena? Todennäköisesti ne joita ei kurituspiiskattu on enemmän jotka harrastavat sitä nyt seksileikeissä. Mutta varmaankin moni kokeilee vähitellen piiskaa seksileikkinä ja sitten mieltyy siihen.

5. Markku-54 Vierailija

Koska et ole itse saanut kurituspiiskausta, Sinun on vaikea ymmärtää, miten piiskauksen pelko rangaistuksena voi aiheuttaa seksuaalista kiihottumista. Kuten Oppipoika jo edellä totesi, sekä piiskauksen pelko että seksuaalinen kiihottuminen aiheuttavat lihasten jännittymistä tietyllä alueella. Eniten jännittyvät varmasti juuri reisilihakset, jotka sijaitsevat hyvin lähellä sukuelimiä. Niiden jännittyminen johtaa helposti sukuelinten kosketteluun, mikä kiihottaa niitä ja lievittää pelkoa. Pelko saattaa hetkellisesti unohtuakin, mutta palautuu todennäköisesti pian, jolloin ihminen on kiihottunut samaan aikaan kun pelkää saavansa piiskaa. Tästä voi kehittyä myöhemmin mieltymys piiskaukseen.

Kaikki eivät kykene piiskauksesta kiihottumaan. Sillon siitä voi aiheutua vakaviakin psyykkisiä haavoja, joiden umpeen saaminen vaatii vuosikymmeniä aikaa sekä osaavia auttajia ympärille. Niistä kerrottiin tuossa jo aikaisemmin viittaamassani ohjelmassa

Inhimillinen tekijä: Äidin lyömät lapset
    http://yle.fi/vintti/yle.fi/tv1/jut.../inhimillinen-tekija-aidin-lyomat-lapset.html

Näin sen viime lauantaina (6.5.) uusintana. En muista nähneeni sitä koskaan aikaisemmin.

6. Kiihkeät puheet Vierailija

Minä kiihotun aivan totaalisesti, jos joku puhuu piiskaamisesta. Ei minuun ajatus kivusta vaikuta vaan se puhujan persoona. Jos tiedän puhujan joskus jonkun piiskanneen ja hän on sellainen tyyppi, että hän pystyy minut oikeasti piiskaamaan, niin minä saan siemensyöksyn, vaikka hän ei koskisikaan minuun.

Vaikka keskustelu kävisi yleisellä tasolla, niin minä sovellan tilanteen heti itseeni ja "näen" itseni oitis piiskaa saaneen paikalla. Minusta varmasti sivullinen näkee silloin mikä on tilanne.

Olen miettinyt monesti miten nolo tilanne syntyisi esim. silloin, kun junassa minua vastapäätä istuisi joku riskin näköinen jätkä ja alkaisi puhumaan piiska-asioista.

Varmaan tilanne ei jäisi huomaamatta, haju, naamataulu, pullotus housuissa ja kenties märkä läntti paljastaisi minut.

7. Haluinvitsaa. Vierailija

8. Entinenkiukkupussi. Vierailija

Olin itse tuossa iässä melkoinen kiukuttelija hain monasti äitille vitsan pyynnöstä äiti riisui peräni vastustelin muotollisesti annoin piiskata parin vuoten aikana Äiti joutui riisumaan minut noin parin viikon välein vitsaa tuli saatua aikapaljon tämä auttoi minunkohtalla kiukuttelut jäivät vähitellen pois vitsa ei vahingoittanut minua minulla ja äitilläni on tänäpäivänä hyvätvälit sain mitä tarvitsin.

9. vierailija Vierailija

Joudun kirjoittaa jotain nyt!Se sama on ollut niin pitkä aika nyt!Ehkä joku uusi nainen ostanut tietokone nyt joka halua annaa minulle piiskaa eli saada piiskaa?Minä olen masokistimies mutta olen miettinyt että ehkö minä voin tehdä seksipaartneri sama joka minä haluan että hän tekee minulle!poikavanha@gmail.com

10. vierailija Vierailija

11. vierailija Vierailija

Mitä hä?Oletko ujo?Et tarte olla!Olen kiltti poika mutta tarvisen välillä vähän piiskaa että pysun kilttinä!

12. vierailija Vierailija

Luultavasti olen jollakin tapaa lauennut piiskauksen yhteydessä, sen päättelen siitä, että muistan kuinka minulta alettiin laskemaan housuja, pelkäsin piiskaa hirveästi ja tappelin ankarasti vastaan. Sitten on unohduksen väli, josta en muista mitää, palaan taas todellisuuteen kun piiska polttaa pakaroillani. Varsinkin vanhempana minulle oli aina yllätys se että kuinka on mahdollista, että makaan jo mahallani piiskaajan polvilla ja kuritus on alkanut, eikä mitään ollut enää tehtävissä. Alussa olin uskonut, että pystyn tappelemaan vastaan, niin että koko hommasta ei tule mitään, mutta jotakin tapahtui ihan kuin minun tietämättäni. Sitäkään en osaa sanoa, että tunsinko piiskauksen alusta alkaen, vai vasta sitten kun palasin todellisuuteen.

En tiedä miltä se sivullisen silmissä näytti, lopetinko minä vain vastahangan kesken toimituksen, vai mistä tapahtui.

Piiskausen kuvio oli kuitenkin sellainen, että piti katua pahoja tekojaan, muuten kuritus ei loppunut. Varsinkin vanhempana päätin mielessäni, että katumusta ei tule vaikka henki lähtisi, mutta joka kerta se kuitenkin saatiin minusta uloa.

13. strykpojke Vierailija

Tämä rupriikki on Vitsa äidiltä!Minä olen ilkeä laiska tottelematon 60 v poika joka tarvitsen ankara äiti kasvatta minua ankarasti,anna paljo piiskaa!

14. Mies50 Vierailija

Tämähän mielenkiintoinen ketju. Itse sain selkääni molemmilta vanhemmilta, peppu paljaaksi kuin olisi jo ja sitten tuli remmiä tai äidin polvilla pienempänä hiusharjaa. Hyvä hemmo minusta silti tuli:D Nykyään kiihotun kun kuulenkin sanan selkäsauna yms. Olen myös antanut selkäsaunoja kumppaneilleni, ja olipa vuosia sitten itseäni huomattavasti nuorempi tyttö jolle toimin isäpuolena ja kuritin asioista joita meitä 60luvun kasvattejakin kuritettiin. Myös moni menestynyt nuorempi nainen on huomannut luontaisen auktoriteettini ja suorastaan kerjännyt kunnolla remmiä pyllyllensä. Herrasmiehenä en tietenkään ole voinut kieltäytyä.

15. vierailija Vierailija

Tuskin pelkästään kyse siitä että haluaisivat kuritusta... luulen että piiskauksen jälkeen sieltä märkä.... tuskin kuitenkaan mustelmille tai verinaarmuille? Taisi olla eroottista piiskausta? Josta nauttivat seksuaalisesti. .. ei auktoriteetista kyse... Tai sitten vai haaveilit... että pääsisit... pukille ka piiskaamaan...

16. vierailija Vierailija

Onkohan täällä miehiä jotka olisivat saaneet vitsaa rouviltaan jo vuosien ajan?! Tai "koivuniemen rouvaa"?

17. vierailija Vierailija

Saattaa olla...osa varmaan haaveilee vaan....

18. vierailija Vierailija

Niin onkohan täällä ketään aitoa vitsan antaja rouvaa paikalla?

19. Henkka Vierailija

Täytyy sanoa, että itseäni ajatus piiskan saamisesta kiihotti jo reilusti alle 10-vuotiaana. Ihan tarkkaan en tietenkään pysty tätä ajoittamaan, mutta minulla on hämäriä muistikuvia siitä, että olin ehkä neljän tai viiden vanha kun osasin yhdistää mielessäni sen että pippeli rupesi "sojottamaan" kun tuli puhe piiskasta.

Tuossa iässä ei tietenkään tajunnut tuon taivaallista reaktion eroottisesta luonteesta, mutta myöhemmällä iällä olen usein pohtinut noita lapsuusajan "outoja" tuntemuksia.

Eikä tässä vielä kaikki. Ilmeisesti tämä piiskausteema on kiehtonut minua vielä huomattavasti nuorempana. Minua joskus kahden ja kolmen ikävuoden paikeilla hoitanut hoitotäti kertoi minulle vuosia, vuosia jälkeenpäin, että mielileikkejäni oli tuolloin juosta kerrostalon pihassa joku puunoksa kädessä, ajaen takaa muita ikäisini lapsia huutaen "nyt tulee piiskaa, nyt tulee piiskaa".

Minulla itselläni ei tietenkään ole mitään muistikuvaa tällaisista leikiestä, mutta uskon tarinan olevan tosi, sillä tuskin hoitotätini olisi tällaista ihan tyhjästä keksinyt. Samoin minulla ei ole tietenkään mitään käsitystä siitä, miten tälläiset rajulta kuulostavat leikit loppuivat (tai miten niihin suhtauduttiin aikuisten taholta), enkä kehdannut asiasta tarkemmin kysellä kun hoitotätini näistä leikeistä myöhemmin mainitsi.

En tiedä kuulostaako tämä ajatus jotenkin kärjistetyltä tai jopa täysin absurdilta, mutta minusta tuntuu joskus siltä, että minulla on synnynnäinen piiskausfetissi. Voiko sellainen olla mahdollista?

20. vierailijax1 Vierailija

Sain vitsaa Äitiltä tarpeen mukaan haimme monasti yhtessä vitsan äiti riisui minut ottisyliinsä antoihyvästi vitsaa peppu punasteli tämän lisäksi sain opetajalta monasti vitsaa sain jälki istuntoa ope antoi valita jälki istunto tai vitsaa paljaalle pyllylle opettaja oli sellainen50kymppinen nainen asui saman katon alla kuin luokat olivat sain open makkarissa vitsaa alaluokilla ylä luokalla ollessa sain open sylissä remmiä paljaallepyllylleni ope oli vanhapiika ei ollut pelkoa että joku näkisi kun sain pyrtölleni tämä oli minun ja open välinen asia.

21. Äidin poika Vierailija

Ollessani pentu ja kun oli käry käynyt eli olin TAAS kerran äitini edessä ja se riisui multa alapääni paljaaksi. Mitäs on tullut TAAS tehdyksi ja kun en tietänyt mitä se tiesi oli pakko vain odotella. Ja akat vieressä yllytti äitiäni poikasi vain syliisi ja sille hunsvotille kunnolla selkään. Kun vanhenin niin kun seisoin jälleen äitini
    edessä kuulusteltava alapääni paljaana tietysti. Minä kopeloin piliäni ja äitini läppasi mun käteeni ei poika mitäs sinä sieltä kopeloit ja tuloksena mulla seisoi.
    Minä en sitä silloin ymmärtänyt mutta katseliat sen ymmärsi hyvin pojallasi seisoo toi sen pili. Ja monta kertaa piiskaaminen jäi vähemmälle huomiolle kun mulla sojotti pilini. Minä olin ollut tosi tuhma ja odotettiin rekka kuskia paikalle (isääni).
    Kun ison auton ääni kuului mulla tuli heti eloa piliini ja minä kuselle, Äitini tuli mukaani ja kun kusin se otti multa samalla housuni pois koivistani. Se katseli mun muniani sullahan on toikin kasvanut ja meni ovelle ukkonsa syliin. Naimaan vai syömään se kyseli ukoltaan ja minä tuijotin vieressä muna kourassani, Vai on toi TAAS ilman housuja ja me mentiin syömään sekä isäni tahtoi tietää miksi olen ilman housuja jälleen kerran. Äitini kertoili ja isäni huokaili iso poika toi meidän poikamme sillähän kasvaa jo karvatkin. Ja sillä seisoo toi sen peli minä olen nähnyt kun se runkkaa sen peliä säesti äitini ja minä etsin vain varpaitani ja mulla
    nousi se yläs tietysti. Syönnin jalkeen oli meillä tiskaus äitini tiskasi ja minä heidän
    välissä muna pystyssä ja isäni laittoi astiat omille paikoilleen mitkä minä olin kuivannut. Ei auta poika sun asijaasi yhtään toi ja läppäsi kevyesti mun piliäni.
    Ja minä pöydälle vatsalleni ja isäni piiskasi vitsalla aluksi mun takapuoltani ja
    äitini piti musta kiinni, Kun isälleni oli selvinnyt mitä heidän poikansa oli taas keksinyt tuli sitten remmillä mulle "palkinto"siintä. Ja lopuksi nurkkaan komento ja he itse vanhempien makkariin missä alkoi heti rakastelun äänet.
    Minä kun olin riittävästi seisonut nurkassani rupesin leikkimään pilini kanssa
    ja menin vakoilemaan heitä. ja kun kävi käry mulla tuli mulle samaa lääkettä lisää eli sain uusinnan. Kun vanhempani olivat naineet riittävästi ne menivät
    pesulle saunan puolelle ja ottivat mut mukaansa ja kumpikin pesi mut. Eli runkkasi multa lastin ulos. Meidän poikamme alkaa olemaan naima ijässä jo
    sinä voisit viedä sen naimaan sanoi äitini isälleni. Niin katotaas nyt ja ei mitään.
    Äitini sanoi mulle ei anneta periksi sulla vain muna yläs ja tulet meitä vakoilemaan niin sun isäsi joutuu antamaan periksi joskus varmasti.

22. marketta vm-64 Vierailija

Jotenkin vain eksyin tälle sivustolle ja varsinkin Mari -61:n mielipiteet saivat omat muistoni elämän varrelta heräämään henkiin. Kyllähän vielä 70-luvun alussa vitsa oli käytössä hyvin monessa ikäisteni kodissa varsinkin maaseudulla. Niin myös meillä. Täytettyäni 10 vuotta vitsa jäi meillä vähitellen historiaan ja käyttöön otettiin kotiaresti sekä viikkorahan menetys.

Ollessani jo 15-kesäinen jäin kiinni iskän toimesta tupakoinnista ja illalla satuin kuulemaan, kun vanhempani keskustelivat sopivasta rangaisruksesta. Iskä ehdotti kotiarestia ja viikkorahan menetystä mutta äidin mielestä ne eivät olleet riittävän tehokkaita ja hänen mielestään vain kunnon selkäsauna auttaisi tilanteessa.

Niinpä äidin haettua vitsan minut huudettin keittiöön ja sain oikein kunnon "löylytyksen" alasti ja iskän seuratessa toimitusta. Että minua hävetti ja nolotti, mutta jotenkin tunsin tiettyä kihelmöintiä vatsan pohjassa. Se jäikin viimeiseksi selkäsaunaksi pyllylleni.

No - vuodet vierivät ja menin naimisiin, sain tyttären ja erosin. Ollessani jo nelikymppinen virkanainen vuorostaan oma tyttäreni jäi kiinni tupakasta. Sovin Katin kanssa rangaistuksesta eli viikon kännykän takavarikointi. Siinä yhteydessä tuli mainittua saamastani selkäsaunasta. Pitkin hampain Kati hyväksyi ehdot ja luulin asian olleen jo kunnossa.

Mutta illalla tyttö järjestikin melkoisen yllätyksen. Silloin 14-vuotias tyttäreni tuli luokseni ojentaen koivupiiskan minulle ja pyysi rangaistuksen vaihtoa. Silloin en todellakaan tiennyt, mitä sanoa. Kun juttelimme siinä hetken, aloin ymmärtään Katia. Hän todellakin halusi tulla piiskatuksi - ja tuli myös.

Pari iltaa myöhemmin tyttö tuli kiittämään saamastaan selkäsaunasta ja antoi luvan käyttää sitä aina tarvitessa niin kauan kuin kotona asuisi. No , itse en enää tarvetta nähnyt mutta tyttö toi piiskan vielä 6-7 kertaa. Viimeisen kerran 17-vuotiaana. Näistä kokemuksista huolimatta - tai ehkä juuri siksi meillä on hyvin läheinen suhde.

23. vierailija Vierailija

Epäilen kyllä että tyttäresi toi piiskat vielä ensikertansa jälkeen. Tai et sitten piiskannut kovaa jos myöhemmi " halusi " piiskaa. On totta että 70 luvulla monessa paikassa vielä vitsaa käytettiin. Mutta jos kunnolla saa niin ei sitä kyllä vaihtoehto rangaistuksena halua. Vai miten kovaa itse sait?

24. vierailija Vierailija

Hino kertomus!Minä tulin kiimainen koska minäkin olen kuin tyttösi että haluaisin saada piiskaa rangaistusta!

25. Marketta vm-64 Vierailija

Kyllä siinä niin vain kävi. Ilmeisesti kuritus ei ainakaan liian kova ollut. Kyllähän Kati huusi ja kiljui mutta kurituksen jälkeen tytöllä ei ollut mitään kiirettä nousta pöydän päältä ylös. Viime Juhannusaattona saunoimme yhdessä ja kyllähän Katin pakaroilla jälleen löytyi merkkejä piiskauksesta. En kehdannut ottaa asiaa esille kun en tiennyt oliko kyse väkivallasta vai esileikistä. Epäilin kuitenkin jälkimmäistä, niin rakastuneita he olivat.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri